Varikliai, varomi vandeniliu, išrasti jau 9 dešimtmetyje. Lietuvoj irgi kažkoks moksliukas sukonstravo tokį variklį. Taigi, kodėl jo nededa į automobilius? Juk ekologija- vos ne 100 procentų švaru, pigumas garantuotas.
Tikriausiai naftos magnatai blokuoja tuos visus reikalus, nes tai šen tai ten pasigirsta kalbos apie planavimą leist tokius serijinius modelius, bet po to nutyla ir vėl po senovei.
Kokios nuomonės- kada pasirodys šie varikliai ir kokios tikrosios serijinių auto su šiais varikliais nebuvimo priežastys
beje, prisiminiau- vandenilinė bomba griaunamąja jėga netoli atominės. Tai ble po subine tokį malonumą turėt gal ir nesmagu. Vis tik reikia vandeniu varomo matoro.
Kita vertus vandeniline bomba toli grazu nera balionas vandenilio Kol gamintojai netures saugiu automobiliu - ju rinkoje nebus. O siaip fygnia tas saugumas. Ce viskas naftioru rankose. Buvo tam tikruose saltiniuose skelbta apie senu seniausiais laikais pono Dieselio kazkokios variklio versijos isradima ir patenta, kuris pries pat pristatyma mislingomis aplinkybemis dingo.
o ką ten tam dyzeliui daugiau gali išrast? 4-5 litrai ant 100 km. vis tiek bus. Nebent ne vidaus degimo o visai kokios kitos konstrukcijos- kaip tipo reaktyviniai varikliai.
Gali miegoti ramiai: kuro elementu vandenilis ne ka pavojingesnis uz vandeni (kalbant apie bomba).
Siuo metu eksperimentuojama su iki 350 bar. "pripustais" H2 balionais automobiliuose. Siuo atzvilgiu dujos… na as nezinau tiksliai kiek dabar pas mus pripucia duju. Taciau patekusios i aplinka vienodai uzsidegti gali ir H2 ir metano(propano?) dujos.
turejau paskaitas tokia tema. vienas is stabdziu yra naftos magnatai, tas tiesa.
antra: siuo metu iranga yra labai sunki ir sveria beveik kaip ir automobilis. dar viena problema yra del vandenilio laikymo automobilyje. vienas is variantu buvo skystinti vandenili (o kaip zinia tam reikia labai zeos temperaturos).
Vandeniline (termobranduoline) bomba yra zymiai galingesne uz atomine Taciau jai detonuoti naudojama maza atomine bomba - tokios temperaturos reikia prasideti termobranduolinei reakcijai. Taigi del netiketo grybuko galima nesijaudinti. Kitas reikalas, kad ir iprastos oksidacijos uztektu isnesioti masinai. Na bet cia issprendziama - su gamtinem dujom tai vazinejam be dideles baimes
bet pirmiausiai ekonominis tikslingumas. jei technologija pasirodytu ekonomiskai tikslinga, bet kuris "naftos magnatas"*, matyt, laisvai paaukotu naftos versla del galimybes buti lyderiu nauju, perspektyviu ir pajamingu degalu rinkoje.
kuris dazno komentatoriaus nuomone yra storas dedis su cigaru dantyse, be to kvailys ir "lodarius" - jei nuomone vistik butu priesinga, matyt nesuabejotume daugybe akcininku, tame tarpe ir lietuvoje, atstovaujanciu gerai apmokamu top-manageriu sugebejimu izvelgti nauju verslu perspektyvas.
o kam jam aukoti naftos versla? Jam is to verslo milijardai plaukia. Ir plauks dar kokius 40-50m, o kai nebeplauks - padarys nauja versliuka vaikam ir anukam tik pamastymai
yo, padarys milijoninei akcininku anuku armijai. kai visi konkurentai jau bus sumerke i ji savo kanopas. lyderio pozicija vertingas turtas, taip kad cia negalioja principas "va palauksim dinos kaip 10 metu busim tureje nulinius pardavimus, o tada jau mesimes i vandenilio degalu rinka".