Truliks apsiskaitęs


Truliks apsiskaitęs

Tiek Matrix xrs tiek Vibe GT nebuvo su 141kw, o tik su 132kW. AWD buvo tik 132ag automatai Mirkt Ir benzo ne 7ltr, o po Vilnių 9-10, trasoj 150-160km/h ą0ltr, trasoj ~100km/h - ~7ltr. Atvažinėjau su tokiu nemažai, kai dar vienetai būdavo ant LT, ir draguose padalyvaudavau ir pan, tai galiu daugiau papasakot, nei tu iš nuogirdų Šypsena

su tokiu iki juros teko vaziuot kelis kart - 12 duju autostradoj. O ziema norgei vienintelis sitas uzsalo taip kad nei viena spina nebeuzsitrenkdavo Cha cha

tevas vos i 11 sutelpa vilniuje su 130ag Nekaltas bet ir spaudzia bisky Šypsena bet siaip barskalas, kiaurai vejelis per duris pucia, gale amzinai salta, plastmases barska…

KaJenius, bet trulikas sake kad cia kosmosas Nekaltas tu gal kazka maisai?

negriaukit trulikui svajones Juokiasi

ka jus suprantat…

Trečias iš kairės Baur’as dar trumpais plaukais? Cha cha

uzsitrauket truliko nemalone Girtas Gerai

ne Mirkt

Matrixai su 141kw buvo. Gi corollos motoras su deze. Gal pontiacu ir nebuvo, bet toyotos buvo

kažkodėl nei Wikipedia rodo tokio, nei auto.ru, kad būtų buvę su 141kw. XRE 134kw. Tas pats motoras 2ZZ-GE, bet galia skyrėsi: Applications: Toyota Celica SS-II (Japan, 187 hp/190 PS) Toyota Celica GT-S (USA, 180 hp) Toyota Celica 190/T-Sport (UK, 189 hp) Toyota Corolla Sportivo (Australia, 189 hp (141 kW)/180 Nm) Toyota Corolla TS (Europe, (189 hp/192 PS)) Toyota Corolla Compressor (Europe, 222 hp/225 PS) Toyota Corolla XRS (USA, 164/170 hp) Toyota Corolla Fielder Z Aero Tourer (Japan, 187 hp/190 PS) Toyota Corolla Runx Z Aero Tourer (Japan, 187 hp/190 PS) Toyota Corolla RunX RSi (South Africa, 141 kW/180 Nm) Toyota Matrix XRS (USA, 164-180 hp)[4] Pontiac Vibe GT (USA, 164-180 hp) Lotus Elise (North America/UK, 190 hp)[7] Lotus Exige (US/UK, 190 hp NA & 243 hp supercharged)[8][9] Lotus 2-Eleven (US/UK, supercharged, 252 hp)

melas ant melo Tūsas kur nusirito trulikas Užsispyręs

vvtl-i variklis, bet su 132kw!

Sunku gyvent savo įsivaizduojamajajamajame pasaulyje Cha cha

gal kazkas toki varikli isidejo ir gavosi kad tokie variantai yra Cha cha arba gal kokiai afrikos rinkai skirtas yra, juk buna tokiu mistiku

kajenius, gal kreivai amerikonas sulipdytas buvo? Pas mus kaip nekeista niekas nebarskejo Nekaltas. Pasikartosiu pas mus 100kw gere 8ltr mieste, biski mistika kaip 130kw gertu 7ltr Juokiasi

Šiaulių nereikia dar su wilno lyginti, o dar apie tokius 4-bėgių automatų ekonomiškus bazarinti pievas tai ką aš žinau Nekaltas Plius nelabai suprantu, trulikai sakai taviškis valgo 7l, bet seniau girdavaisi, kad su baku mieste pravažiuoti teišeina 350km, vakar ten mažas berods 45l? nu ir sąnaudos gaunasi jau vos ne dvigubai daugiau nei dabar sakai. Keisti nesutapimai. Nesitiki, kad 4-ėbis automatas tokiame kėbule tik tiek valgytų, aerodiniminis kofas tos dėžutės yra lievas ir sąnaudos nebus kaip kokios Corollos, kaip kad tu lygini šiuos du auto. Paimkim tą patį banginį W140 5.0 ir R129 su tuo pačiu motoru ir ta pačia dėže. Nors SL sveria 100kg daugiau, bet važiuoja ir greičiau, ir ekonomiškiau.

kazkada buvo pavykes biski maziau nei 8ltr padaryt, bet ten nevaziavimas, o zaidimas, ypac su automatu

Robi, ziema, gazas dugnas. Ramiai pradejau vazinet ir vsio. Perpus mazesnes sanaudos Šypsena