Trioxla atvet!
_trulikas | 08-05 17:17 po šio savaitgalio galiu pasakyt, kad porsche irgi gaidys_tai gal galyma placiau ar tylesi sykyne itraukes ir apsitrioxines eilyni kart?
kaip del baboono ridos ? pravaziavo jis 40tkm per metus?
Amonas, o kas tu per čiulpėdra, kad tau kažką sakyt turėčiau?
tada man pasakyk, irgi klausiau, bet sedi sikna suraukes, eilini kart apsitriochines. su babuinu kaip su saab, milijonines ridos ir nulis remonto, nors realiai beveik niekur nevaziuoja, o taiso kaip visas masinas.
su babuinu tikrai, kad niekur pats nevažiuoju. pamenu, šikną plėšeisi dėl dujų baliono vietoj zapaskės ir ratų išvirtimo ir amortikų susėdimo. pateikt pvz, kai nuo pastovaus svorio ir spyruoklės lūžo?
aina nx kokie jus mazvaikiai ir jau bl kokie 10 metu …
visą kipišą dažniausiai užverda nevispročiai kitatikiai
juk yra čia ligonių, kurie į kiekvieną mano parašytą žodį reaguoja labai skaudžiai. naktimis nemiega, savaitgaliais nuo kompo neatsitraukia
nu jo. jei keturvietej masinoj pastoviai zmones sedes, lush spyruokles
Woris, smulkmena ta, kad sėdynės dažniausiai nebūna už galinės ašies, ar pas bmw bagažinėj jos?
prie ko cia asis. spyruokles remiasi i masinos kebula. o ar spausi galini bamperi, ar stoga - spausi ir kebula. jegos kryptis vistiek i zemes traukos centra
siaip pas mane gale stovi akumas ir ganetinai sunkokas ir vaikas gale toje puseje daznai sedi,tai man suluz kas nors ar ne?
o nuo ko priklauso galinių ratų išvirtimas?
apie luzusia spyruokle pirma pabaik pasakot, o ne isvirtima ratu.
anot jūsų, tai žaibo rate, daudriuje, aeropolyje ir t.t. dirba idiotai, nes nežino tokių dalykų, kad nuo dujų baliono vietoj zapaskės ir krovinių vežiojimo, negali to būti
gal saabe nebent kompas stovedavo. jei zapaske vezioji - ok, jei idedi baliona - kompas sulauzo spyruokles… spyruokles luzdavo tik dujintiem saabam? o jei tik benzas? dyzelis?
mazdoj gale ir spyruoklem po nepilna apvija nuluzo, lowraideris