Toyota - Formule 1
2Af1:
Teisybe, Minardi nerealiai prikolna komanda, ziauriai dziaugiausi, kai jiems uzpraeitais metais, berods Spa!!! (si savaitgali!) Pedro De la Rosa atveze ta vieninteli taskeli, o vargsas Luca Badoer (amzinasis Ferrari test pilotas) uzsikniaubes ant savo Minardi raudojo, kai jam likus 2 ar 3 ratams ir vaziuojant 4 vietoje nuduso Ford variklis.
O del VW atejimo… tegul tik nuperka ta Prost, o tai dabar gaila ziureti, kaip toks lenktynininkas kaip Alain Prost, atsiprasant, krusasi ir savo kruvinai uzdirbtas babkes svaisto.
V10 ir 20.000 RPM linkejimai,
Sp.
Neskubeciau labai greitai ir teigiamai vertinti… Nors vaikinukai, atrodo, is tiesu gerai ruosiasi, net siu metu sezona samoningai praleido, bet, kaip ir kiekvienai naujai komandai lengva tikrai nebus. Pasiziurekite i 1999 BAR - tokios ambicijos, netgi didziule patirtis ChampCart serijoje (su Adrian Reynard komanda) + Jaques Villeneuve, o ne vieno tasko; arba tie patys BAR + naujai sugrize Honda - is didelio debesio mazas lietus.
Del varikliu irgi nenoreciau sutikti - pasiziurek i siu metu Williams - varikliai patys galingiausi, bet del sasi dizaino trukumu ant kiekvieno letesnio posukio Ralfukas praranda arti sekundes, o Juan Pablo islekia is trasos; ir tik trasose, kur ilgos tiesiosios ir mazai letu posukiu tie varikliai is tiesu makes difference.
bet kokiu atveju, gerai, kad dar viena komanda su biudzetu ateina i Formula1 (tiesa, girdejau gandu, kad ir VW ten ruosiasi - gaus pirkti Minardi, jaucia sirdis )
F1 Linkejimai,
Sp.