308


308

Senokai jau nebuvo toks keistas jausmas apėmęs į ką nors įsėdus… Aš suprantu, kad siekiant konkuruot su golfu reikia kažką sugalvot, bet neįsitikinęs ar padarius žydišką tachometrą ir vairo nuleidimas į kelių lygį - yra būtent tai ko reikia.

pezo gerai uzpjove Juokiasi

‘as myliu tradicijas, bet as lauzau standartus’ - Sel Cha cha

Vaizdelis nekoks… Ir dar niekaip nesuprantu, kodel nauji prancuzai tokie brangus, nors verte praranda ziauriai…

Pardavimų statistika non premium compacts (2014 9 mėn vs 2013 9 mėn) 1. Volkswagen Golf 397.738 344.505 15% 2. Ford Focus 174.267 175.818 -1% 3. Skoda Octavia 153.305 114.542 34% 4. Opel/Vauxhall Astra 140.623 154.080 -9% 5. Peugeot 308 115.300 71.688 61% 6. Seat Leon 101.624 63.188 61% 7. Renault Megane 100.362 114.664 -12% 8. Toyota Auris 98.134 81.974 20% 9. Hyundai i30 64.487 75.578 -15% 10. Skoda Rapid 59.727 26.669 124%

na, dar plančetę įdėjo Gerai

Man tos plančetės tai visai nesuprantamas dalykas, gal tikrai nusenau jau. Žiūri kokį nors auto apžvalgos video ir 80 proc informacijos yra apie tai kaip ten galima per meniu vaiksčiot ekrane, kokia rezoliucija ir kokios applikacijos. O pabandyk surasti kaip veikia mašinos inžinierinė dalis. Pastebėjau, dabar jau oficialiuose puslapiuose net sukimo momentą retai kas surašo ar apskritai detalius techninius duomenis, 80-120 pagreitėjimus ir pan.

Man tai norisi, kad masinose paprasciau viskas butu. O tai dabar visur kompai, kompiuterines peles/valdikliai ir t.t. Ar tikrai viso to reikia…

Na matai, autopramonė eina kitų pramintu keliu - akcentas dedamas ant formos, bet ne turinio. Juk tikslas yra kad kas 2-3 metus būtų perkamas vis naujas modelis. Inžinierine prasme sunku būtų sugalvoti kažką naujo taip dažnai. Dizaino sprendimai - rizika. Todėl lieka tik įdiegti kokį nors naują appsą ar kitos formos DRL. Kita vertus vis tiek einama tuo keliu, kad žmogų eliminuoti iš vairavimo. Kad jis tiesiog ramiai galėtų sau naršyti po savo iPadą, kol automobilis jį kur nors nuveš. Beje, gali būti kad pirmieji self driving automobilius pasileis didieji prekybos centrai JAV. Pirkėjai bus nemokamai vežami į juos.

negi vairas nepasikelia ? Cha cha

fatun, tikrai ne tiek, kad į prietaisus žiurėtum tradiciniu būdu, pro vairo kiaurymę. Čia geriau matosi:parkers.co.uk/Images/PageFiles/153350/308SW_1312STYP013.jpg

Taip, sitas suprantama ir as visada uz technologijas. Bet kai kur manau perlenkta ir persistengta. Man pvz per akis uztenka mobilaus interneto telefone ir nereikia jo masinoje. Nereikia sudetingo ir painaus meniu, kad galeciau ijungti sedyniu sildyma ar klima…

Su sąlyga, kad viskas eina ant to, kad neužilgo savo automobiliuose būsim tik keleiviai, tai ir norm, kad automobilį pratina(si) rinktis pagal tai, kur geresnė multimedija bei patogesnė sofa. Cha cha Kam rūpi kokie techniniai sprendimai panaudoti 16to maršruto trūlike? Cha cha

is lauko sitas pugas tai toks labai Gerai

Nu čia jau skonio reikalas:francuskie.francuskiepl.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/ 2014/ 03/peugeot-308-1-2-82km-francuskie-pl.jpgAš esu koncervatorius, neskaitant kad prancūzų apskritai nemėstu už jų politinį korektiškumą ir prisitaikėliškumą Šypsena

prancuzai ir viskas kas susije su prancuzija Blogai bet masina francuziska del bendro isprusimo kazkada turbut turesiu Nekaltas

as irgi kinieciu nemegstu, bet skambinu ju gamintais telefonais, ziuriu i ju gaminta telika, kompa. rubus skalbia kokia rumuniska skalbenke, koks lenkiskas saldytuvas saugo mano maista.

“made in” ir “designed at” yra du skirtingi dalykai Nekaltas

o ka prancuzai…ABsivemPtumet vairuodami srv2.betterparts.org/images/citroen-c5-10.jpgkas del plansetkiu…bliamba,gi pigiau idet stikla su adaptuotu nemokamu androidu,nei gamint mechaninius knopkiukus ir suktukus