Tepalinis
2.0 bmw’inis variklis nesikeičia - po 5kKm pasiparašė tepalo. Negainiojamas per daug, po vln ir kartais autostrada. Net keista, nes nepamenu, kada kam teko dapylinėt tepalo. Rida 36k.
kiek to tepalo pareikalavo
Tuoj indeklu pasiprasys.
Jeigu litras 10kKm, tai naujo benzininio bmw norma.
O pas ką litras ant 10k ne norma? Turbūt pas visus gamintojus yra teorinė norma 1l/1000km, kad niekas nesikabinėtų dėl garantinių remontų be reikalo. Kas čia norėta pasakyt su BMW’inis variklis nesikeičia?
B48 nėra tepalo rijikas. Neaišku kiek sudegino per tą 5000km, gal net iki max nebuvo. Dažnai jei yra normali matuoklė, tai nesutinka min su max su elektronine, o elektroninė per jautriai reaguoja ir po to mėto be reikalo įspėjimus. Bet iš esmės 5000km nėra mažas atstumas, performance modelius prižiūrintys ties tiek būna jau ir tepalo keitima daro.
Liudet reiketu, jei po 5kkm nepasiprasytu, nes vietoje to ko praso, tepale benzo rastum
Tikrai realus pastebejimas, daug auto vezam ir pas bmw labai daznai metosi tepalo bagaznikuose. Pas MB ir Audi nesu mates, japonai isvis kita tema.
kazkada kolegai audi buvo atsiunte rasta kad 1l per 1000myliu yra laikoma industrine norma
Rs3 po 1ltr/10,000 km. Draugelis irgi jau pylė prasukęs 10kkm.
man bemsistas sake vln-klp litras yra norma
Ipyliau 0,7ltr. Alfai per 15kKmm nereikėjo pildyt.
Nemanau, kad butina veziotis bagazinej bakeli variklines, jei dapilt reika karta i 10kkm. Dazniausia jei randi bakeli bagazinej, tai buna viskas aisku
Pas mane bagaznike budavo 5l bakelis. Su 1L- neverta prasidet
nzn, su bnv apie 20k km ivyniojau ir ne litro nedapyliau
Aš lygiai taip pat nustebęs senesniuoju B48 pirmtaku - N20/N26. Visiškai nerija tepalo, dar neturėjau tokios mašinos.
jei tepalo neryja reiskia tepalas benza ryja
Turėdavau visada pas tsi litrą bagažinėje. Paprašydavo dažniausiai apie 15k km. Žodžiu always ready
Link 15 BMW trilitriai pasiprašydavo litro irgi. Aubi dar lyg ir neprašė, bet kas 10 keičiama, tai negalima lyginti.
Pas mane pries savaite pasiprase 3.7 ltr ir tepalo filtro