teknyney domenys?
bet jau vadeliot, tai man shita labai patiko
yra cia pas mus renuskistu? indomus siktu tekniney domenys, mergaitei cia vairot, kad priekaba/traliuka vilktu
Metus su tokiu IRL prekes išvežiodavau. viskas oki, 1,9dci, ar kaip ten, labiausiai patiko veidrodžiai dideli ir bėgių ričiagas patogioj vietoj. o visa kita būda tepalų prie manęs nekeitė, jokių remontų apart lempučių nedarė
važiuota nuo 0 iki 1xk miles
purkštukai
trulai, lopeta, tu bet kuria masina su melejardo rida paimk ir mirines tie purskalai
kaip nekeista…bet su tokiu renuku 200 km teko riedeti…patiko labiau nei sprinteris o kais is tech puses tai nezinau…
kokių tiksliai duomenų reikia? Pabusiu aš renuškistas. Šiaip dviejų ilgių ir dviejų aukščių, krovinių skyrius 3-4 kub. metrai, sveria ~ 1,8t, krovinio svoris 1-1,3t su priekaba bendras max svoris ~5t, priekaba be stabdžių max 750kg. bakas 90l, sąnaudos pagal gamintoja apie 8l. Baidytis quickshifto dėžės!
turejau toki, buvo 90k beges, siaip super busiukas, tik traukos truko, norejosi 2.5. dar lyginant su vito plastikas is vis sh. bet pardaviau i nuoma, sake 200k + padare be jokiu dideliu remontu. tik tepalus ir kalades pakeite. Manu patvarus pasirinkimas
ai tiesa buvo keleivinis tai sveria su krovininiu lyginant daugiau, gal krovininis geriau traukia. bet rimtesne priekaba vilkt kancia butu
trulikas, majklas sake ar pats sava eiga zydi? Rida jau virs 300kkm, purkstukai isvis neliesti. Siaip visai talkovas , aisku visokiu smulkmenu papuola, bet visumoj
su 1.9dci
turejau primstara su 2.5 dci… gerai vaziuodavo, greitas ir taupus
paziurejau, lengvesnis uz tauragana gerokai, priekaba gali tempt lengvesne, tai kame cia privalumas