TA
šiek tiek šviežesnis audi vidus bet Q5 su tuo senuoju vidumi praėjo TA iš pirmo karto be priekaištų
o gal kiTA? Yra kuo pasidžiaugt
kažkaip ramiai variau, nes žinojau, kad viskas OK, beje, rida 240k km šiam momentui
priekyje pavarų perjungimo svirties
Kažkodėl tie ekranai pažadina žvėrį manyje - toks noras jį nuplėšti užeina Gerai, kad A6 jis išsigandęs sulenda į vidų
kalat i klyna rida 200 000 ir dar “stebitės” kad praeina TA pati
Kiek ejau tiek nepraejau is pirmo sykio tai priešrukai,tai zibintas ,tai kitas zibintas,sia vasara stabdziu vamzdelis virs dusles nepatiko
rida siai dienai nuo 270kkm iki kiek nori
jau net nepamenu, kada yra tekę pakartoniną TA varyt
Suomis - jei jau dr kaulas nepraeina kartais, tai pats supranti Čia gi nebūtinai ridos klausimas
o gal Analekanale TV buvo?
Tie ekranai atrodo kaip paprasta plancete pakabinta
Man atrodo Aubi filosofija interjero - sudedam miksą visko ko turim, įvedam linijų ir formų įvairovę, gal kažkas gausis.
Jo, su prisoskėm:thenewswheel.com/wp-content/uploads/2015/10/2016-Mercedes-Benz- C-Class-Sedan-5-760x507.jpg
cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-Lux ury-Line-interior-6-750x500.jpg o čia jau viskas OK ir kad ekranas nepasislepia, ir kad tų linijų taip pat pridėta?
Čia irgi blogai. Gerai yra RR ir new Panamanera.
va būtent, man F10 daug gražiau atrodė už G30. Lieka tik MB su savo teliku per visą panelę images.car.bauercdn.com/upload/32086/images/1752x1168/00018ad8b e68-42d8-4fd5-9.jpg?mode=max&quality=90&scale=down
W222 man buvo topas, ko neišėjo Panamanera. Žinoma, stilius skirtingas, bet technologijjos ir šiaip bendras įspūdis. Tomai, G30 interjeras man tik vienu aspektu patinka - ta planšete. Nes. Planšetė su mažu ekranu ne taip baisiai atrodo, kaip mažas ekranas F10 centre. Man didelis nebuvo reikalingas, bet mažas labai jau baisiai F10’am atrodė.
G30 jau ne taip baisiai mažas, kaip ir F30.
Tiesa, Porsche turėtų gauti per popką, kad headup iki šiol lyg ir nėra. Gėda.
Auri, o kam tas headup? man tai jis neprilipo