Suzuki RK 67 1967
Suzuki RK 67 1967 Engine type: Water-cooled 50 cc parallel twin 2-stroke. Maximum 17.500 rpm, 170 km/h. Transmission: 14 speeds _______________________________________ idomu, ar atsirastu norinciu toki aparata iki 170 “dasmaugti”?..
sesciau jai kas duotu
man tai geriausia dalis yra 14 speeds… Jauciu vaziuoja tik nuo 16 iki 17 rpm, tai ir metai saibas kas pusantros sekundes…
Va radau cia blevyzga apie sita parasyta jei kam neduok dieve idomu: Pavadintas panašiai kaip Kalašnikovo automatas, Suzuki RK67, turėjęs keturiolika pavarų, įsisukantis iki 17500 aps/min. ir išvystantis 180 km/h greitį, buvo toks pat mirtinas ginklas Grand Prix čempionato fronte kaip ir tas rusiškas automatas kare. Hans’as Georg’as Anscheidt’as 1966 – 1968 metais šiuo motociklu laimėjo tris iš eilės 50 kub.cm klasės pasaulio čempionatus. Iš pradžių Suzuki sukonstravo 12 pavarų vandeniu aušinamą RK65, tačiau to nepakako pergalei prieš greitą ir patikimą Honda 50 kub.cm motociklą. 1965 metų pabaigoje Suzuki pristatė naująjį RK67 ir į komandą pakvietė Anscheidt’ą. Tai buvo pergalingas receptas. Motociklo rėmas ir galinė švytuoklė buvo suvirinti iš aliuminio vamzdžių, o priekinė šakė ir visi varžtai buvo pagaminti iš lengvo titano lydinio. Sausas svoris neviršijo 58 kg. Neįtikėtinai patikimas 50 kub.cm variklis turėjo labai siaurą efektyvių sūkių diapazoną, tad visos keturiolika pavarų buvo išnaudojamos. “Nuo 16.000 pajusdavai, kad variklis pradeda po truputį traukti, nuo 17.000 jis tiesiog sužvėrėdavo, o dar po 500 aps/min viskas būdavo baigta ir reikėdavo perjungi pavarą” prisimena Anscheidt’as. “Keisti pavaras tekdavo maždaug kas sekundę”. Priklausomai nuo lenktynių trasos, mechanikai naudojo 11, 12, 13 arba 14 dantų turėjusią varančiąją žvaigždutę bei nuo 33 iki 45 dantų varomąją žvaigždutę. Taigi išviso buvo galimi 52 perdavmo santykio variantai. Greituose trasose RK67 be problemų “išvyniodavo” 180 km/h. Tačiau 1967 metų pabaigoje FIM paskelbė naujas taisykles, pagal kurias 50 kub.cm motociklai neglaėjo turėti daugiau nei vieną cilindrą bei šešias pavaras. Neturėdami erdvės inovacijoms, Suzuki paliko Grand Prix.
bu i mocas tikras fazeris
dviratukas
vee- respect! gal kada ?
So, Suzas iki siu dienu naudoja ta pati principa- APSUKOS!
Nu jo, bendrai paemus gal suzus ir reikia sukt labiau nei kitus kad kas nors pradetu vykt. Bet kita vertus yra gix1000, yra b1200, apie kuriuos to nepasakysi
Kazkur skaiciau minti: “Geriausias motoro forsavimas - papildomi ccm” O kai ccm riboti - tai tik apsukos. Aisku, yra ten visokie cilindro uzpildymo padidinimo baleriai, bet tai jau antros eiles efektas. Turiu knyga, kurioje ideta foto, kap atrodo krosinio svaistiklis po >20000 RPM
T.y., kai pasokes i ora nenumete gazo. Svaistiklis sulinkes pusiau. Zodziu, tokiam “benzopjuklui” tik apsukos ir tepadeda.
jo , kad dabar kasnors ish 50cc 180km/h ishspaustu
kazka panasaus ir Garelli buvo padare