stipru:D
ka apskritai daro tas power comanderis? galia sukelia?ar ka? ir kokiu budu?
Padidina galia (ir reakcija) prie mazo ir vidutinio gazo pasukimo. Prie pilno gazo pasukimo nieko neduoda.
idomu kiek variklio tarnavimas patrumpeja?
126 ; DDDDD
Variklio tarnavimas nei kiek nepatrumpeja nes yra tiksliai sureguliuojamas kuro/oro misinys ir islyginamos ‘galios duobes’ apsuku diapazone, t.y. apsukas renka svelniau ir tolygiau.Is to ir geresne reakcija. Netgi galima butu teigti kad variklio ilgaamziskumas kazkiek pailgeja nes variklis dirba sureguliuotas. Nors siuolaikiniai varikliai laiko taip ilgai kad bet kuriam baikeriui per akis (pvz 100.000km +)
Idomu, o kodel tu “duobiu” gamintojas neuztaiso? Kam reikalingas sitas “tarpininkas” kuris dadaro tai, ka siaip jau turetu pats moto gamintojas padaryti? Nes pagal aprasyma, tas pcIII tiesiog pagal kompo duomenis reguliuoja kuro misinio padavima. Negi taip sunku ta atlikti paciam moto kompui?
gamintojas daugiau maziau viska padaro normaliai, bet kai pakeiti ismetima (duda), tada atsiranda nelygumai. Kitas niuansas, kad gamintojas suregliuoja viska standartiskai, o kiekvienas motas yra siek tiek kitaip surenkamas, siek tiek kitaip daroma jam ‘abkatke’ ir galiausiai po pirmuju 3 ar 6 tukst.km variklis pas viena mota dirba siek tiek kitaip negu pas toki pat kita, ir gyvas sureguliavimas ant stendo padeda siek tiek geriau suderinti variklio darba. Taciau visas sitas zaidimas su komanderiais yra gal kokiu 5-10% efektas, t.y. galima be jo gyventi ir viskas bus labai okey. Beje teoriskai galima butu ir nenaudoti jokio komanderio o pati gamyklini ecu reguliuoti, bet tam reikia spec. irangos ir priejimo (to, ka turi pati gamykla), todel pigiau ir paprasciau pagaminti ‘tarpininka’ kuris prie to ka daro gamyklinis kompas, dar prideda nuo saves +x % arba -x % kuro prie tam tikru apsuku.
Y, o rimtai, jei normaliai eksploatuojant, kiek laiko mocu motorai? Kiek stipriai turi itakos cc (tarkim 600-1000). Kalba eina apie ~2002+ gamybos motociklus
Darau prielaida, kad kuo didesnes kubaturos motoras, tuo jis ilgaamziskesnis. Nes kad pasiekti atitinkama galios lygi, mazesnes kubaturos motui, reikia dirbti didesniu RPM. O stambesnes kubaturos motas turi geresni sukimo momenta prie zemesniu RPM. bet galiu ir klysti. P.S. pvz. 900 cbr nuvaziuoja ir pora simtu tukstanciu km su normalia ir tvarkinga eksploatacija.
Taip, kuo didesne kubatura, tuo ilgiau tarnauja. Ir tas galioja visose srityse: moto, auto, sunkvezimiai, lektuvai ar laivai. Kazkur internete buvo paminetas vienas 2004m zx10r, su ~150.000km rida ir vis dar vaziuojantis.
pataisysiu “asus” didesne kubatura ilgiau laiko tai tiesa, bet priežastis - kuo mazesne kubatura tuo jie labiau greziami ir turi ausktesnius sūkius Y matalini dar ? ar jau tik glostai
p.s. as jau psio…moto karjera out…na gal kada dar pirda paimsiu
Net kvapa gniaužė skaitant šitą temą. y
Suomi> tu ne pataisei, o patikslinai Matalinu, bet zinoma reciau. Taciau jokiu budu pirstiniu nesudejau i stalciu
kai suaugi ir baigi matalint perlipi ant enduro
vidunia -jau kad ir su enduro per senas dabar bandau 4x4 endurinti issidrebes “soste”
kad daugiau, tai ir taip aisku, tiesiog buvo idomu suzinot, kad pvz kokiam 600’inukui 60-80k km jau riba? Kai litrui dar tik apkatke galbut?
quattre 600 - 60 stuku jau tikrai riba jeigu kalbam apie “britva” zinoma priklauso ir nuo eksploatacijos ir t.t. ka ir pats supranti, bet asmeniskai motociklo su 30 000 ir daugiau neimciau
, o jeigu “perejo” per kelias rankas - tuo labiau, bus visas pavarges, nuo “stunt mokymusi”
, ir siaip dar reikia labai ziureti kad remas butu nesuvoliotas ir pan.
sita nuotrauka norejau pasakyt,kad juokingas sitas pardavejas arba iesko kvailiu kurie patiketu,kad komanderis gali dadeti +30kw.