Spidometras nerodo greicio…
MAZDA 626 1990 2.0ltr. Dingo greitis, ta prasme nerodo rodykle ir kilometrazo nesuka… Ar galima paciam kist nagus ar varyt pas meistra. Kur padarytu gerai, greitai ir kokia butu kaina?
nutrūko spidometro trosas? naujas - 200, iš sąvartyno - 20 litų. pakeisti gali pats per 15 min. jis ateina iš greičių dėžės, yra kelių dalių, tik reikia surasti, kurioje dalyje esantysis nutrūko. tada atsuki su visu apvalkalu (šlangute), užsuki naują ir ualia.
Tai gal stovi vietoj?
gali but trosas numires.
sheip jis atsisuka nuo pavaru dezhes gereusei ish duobes, arba galima ir ish virshaus, o po to ish paneles ishlupi spydika ir atjungi ta troseli.
jei nesi ardes-gali but bishki problem su 1 varzhtu
sheip kad taip imtu ir numirtu tai labai keista
Nu jau, is duobes… Tai tu ir tepalo filtra iš salono gal keiti?
Hmm, ir kaip reiketu sugebet? Man lengviau pasiekti tepalo filtra is virsaus, nei is duobes - spidometro troseli atsukinet.
O as va praganiau gumine tarpinele, per kuria troselis prisisukineja prie pavaru dezes, tai sestadieni tepala keisdamas pasiziurejau - ogo oooj, kiek raudono Mobil is pavaru dezes jau "ishrasojo" lauk…
Ir visvien tvarkydamas atsukinesiu troseli is virsaus
na man kad patogiai ish virshaus prieiti prie troso tai reikia nuimti oro filtro, oro skaitiklio ir oro padavimo shlangos komplekta
o ish duobes tiesiog ranka uzhkishi ir sau aciputes acuki
o tepalo filtra ish virshaus kad acukt tai reikes pamegint gal ir gereu prieti
(mazda 626 GD 2.2)
Hmm… Mano - 626 GD 2.0i. Nejaugi toks skirtumas? MAn labai patogus priejimas is kaires puses…
Tarp kitko, tepalo filtro nesu nuiminejes is virsaus, as cia tik kaip palyginima… Pasiekti pasiekiu, bet nuimineti geriau is apacios…
sherns rašė:
na man kad patogiai ish virshaus prieiti prie troso tai reikia nuimti oro filtro, oro skaitiklio ir oro padavimo shlangos komplekta
o ish duobes tiesiog ranka uzhkishi ir sau aciputes acuki
o tepalo filtra ish virshaus kad acukt tai reikes pamegint gal ir gereu prieti
(mazda 626 GD 2.2)
na tiesiog ish virshaus sunkei ranka pratelpa tarp oro padavimo shlangos ir kebulo, o skirtumas yra shioks toks tarp 2.0i ir 2.2i
gal ten bishkeli vietos daugeu
Na del kubaturos tai galima spet, kad ji padidinta padidinus stumokliu eiga keliais milimetrais ir psio (situo lengva isitikint, jei turi knygele - sulyginus stumoklio diametra ir jo eiga…); o va kad voztuveliu daugiau, tai nesiginciju… Jie va vietos gali uzimt, bet visa kita gi is esmes analigiska
ddt rašė:
Na del kubaturos tai galima spet, kad ji padidinta padidinus stumokliu eiga keliais milimetrais ir psio (situo lengva isitikint, jei turi knygele - sulyginus stumoklio diametra ir jo eiga…); o va kad voztuveliu daugiau, tai nesiginciju… Jie va vietos gali uzimt, bet visa kita gi is esmes analigiska
pala…
2.0i 12V, 2.0 karbas 8V, 2.2 12V, nu ir 2.0i 16V
atrodo tokios modifikacijos kiek pamenu
o pagrinde ten vietos nera del isiurbimo kolektoriaus, oro padavimo sistemos. kazhkaip nesinori kisht rankos per virshu nes eina ten shlangeliu ir visokiu el. laidu
nu dar pazhiuresiu shiandien y manuala jei netingesiu
Da… gal geriau be troselio vazineti… Tikras vairuotojas vaziuoja ne pagal spidometro, o pagal tachometro parodymus. Ane. Be to visai neblogai, kad nesisuka kilometrazas. Pagavot minti… Kai sumanysiu parduoti, tai bus pliusas. Aisku pries tai vis delto reiks sutvarkyti