spageciai
nejuokink kas tau cia “skaiciavo”??? optine apgaule kazkokia
per tuos uzlenkimus padideja pasipriesinimas
pasididinau viskas normaliai tipo vietos nebuvo nuvest 4-2-1 be tokiu nesamoniu kaip opelis c20xe motore nuvede?
ir dar nudaze
viskas cia gerai, 4-2-1, vienodi ilgiai, kampai ne staigus, min pasipriesinimas(jeigu suvirinimo darbai kokybiski), cilindru apkrovimas vienodas…
siaip man atrodo kad chebra cia grynai paprikolint norejo, specialiai toki ir pasidare
T72 taip viskas cia gerai bet kam? ar tikrai tokio ilgio reikejo?
Ant N/A variklio ~30cm turi buti vienas vamzdis.
Ne dazyti o bintuoti reikejo…
gerai lb gerai
DZO, siuo atveju as nezinau ar tikrai reikejo. Teisingai pagaminta ismetimo sistema, leidzia motorui DILTI vienodai, tai yra visi cilindrai dirba vienodai, tad MAX power, ir dyla vienodai, o stipriai issportintam motorui tai labai svarbu. Antras dalykas, sporte kartais labai brangios tos kelios arklio jegos, ir visai pochui kiek jos kainuoja! Ismetimo sistemas gaminant is plonasienio titano vamzdziu, labai susitaupo svoris, o tai KARTAIS irgi labai svarbu… Tad, jei toki kolektoriu gamino, matyt reikejo, nes mes nezinom kur ta motora statys