Savaiminis akumuliatoriaus išsikrovimas IŠSPRENDUS - gesta variklis IŠSPRĘSTA ir tai

Savaiminis akumuliatoriaus išsikrovimas IŠSPRENDUS - gesta variklis IŠSPRĘSTA ir tai

Ford Sierra 2.3 dyzelinas. Auto per visus buvusius sia ziema salcius vedesi be problemu. Taciau per pastarasias tris savaites jau tris kartus ta pati nesamone. Jeigu diena buna dregna (kaip vakar) - tai kita diena ryte akumuliatorius buna issikroves Kanda Kokia liga ir kaip ja pagydyti? Aciu.

iskrauna kas nors akuma pas elektrika varyk arba jei frubajes testeri paciam galima paziuret…

Kazkur trumpina…Kai dregmes gauna…

Tarp to kas iskrauna akuma ir dregno oro yra tiesioginis rysys?

Yra jei tavo akumas dumblais apžėlęs arba pravodkė su daug skrūtkių. Bet aš manau, kad nedakrauna

O gal jau ir akumas savo atgyveno, man buvo panasiai mire, pakrovem ir po to amen, bet siaip tikrai pas elektra reiketu nuvezt.

Akumas svarus ir tvarkingai priziurimas, pirktas pries 1,5 metu. Jau du kartus buvo pilnai pakrautas (po issikrovimu). O nedakrauna - kas kaltas? Generatorius?

pries kiek metu akumas keistas?zinok akumui 3-4 metai normalus atitarnavimo laikas Taip

gal signalizokas **** prota

jai nedakrauna tai manau kaltas bus galinis kairys kalpokas Taip Taip

Taip labai dalimas dalykas. o shiaip tai daugmaz tiek: 1 dirzhelio itempimas 2 generatorius [shepeteliai, relyte…] 3 akumo rugsties lygis 4 laidu bukle ir galu gale kur nors kas nors trumpina. jei gaudaisi bent kiek-bandyk pats pasizhiureti, jei ne-pas auksarankius elektrikus Šypsena

as su calibra taip problemu turejau praeita savaite. Krovimas geras (14), kai masina uzgesinta iskrovos nera jokios Šypsena bet naujas akumas per nakti numirsta. nu X failai kokie tai. Cha cha Ale paskui paziurejau kad kai peciukas ijungtas, tada krovimas buna tik apie 12,6. tai cia jau biski per mazai Šypsena tai vazinejama dabar be peciuko nes nera laiko ziuret ten kas kame Liežuvis

nera.

Labai juokinga Taip

11 poste, tau zmogus labai issamiai paaiskino Taip

Zodziu, kazkas su elektros instaliacija. Reikes ruostis vizitui pas elektrika.

imk testeri i rankas ir matuok. gal nedakrauna pas tave

Mano pasiūlymai su pamastymais: 1. Gal, kaip jau sakyta, neužtenka krovimo - dirželis, relė-reguliatorius, pačio generatoriaus būklė. Tikrinam voltmetru įtampą ant akumo gnybtų, esant laisviems sukiams ir išjungus visus el. vartotojus. Turėtų būti apie 13,6 V. 2. Savaiminė paties akumo iškrova: - paviršinė. Voltmetro vienas kontaktas - ant gnybto, kitu ieškom paviršiuje vietų, kuriuose prietaisas rodo potencialų skirtumą. Jeigu - taip, nurūgštinam akumo paviršių šarmu (kalcinuotos sodos tirpalu); - vidinė. Iš plokštelių ant dugno nubyrėjo aktyvieji elementai, trumpina. Akumas nepriima įkrovos - keisti į naują. 3. Iškrauna nežinomi vartotojai. Nuimam minusinę klemą ir tarp jos bei akumo pajungiam ampermetrą. Įjungiam signalizaciją (nuspaudus variklio dangčio apsaugos daviklį) - turi rodyti keliolika ar keliasdešimt mA (signalizacija, laikrodis ir pn.). Jei daugiau - ieškom, kurioje grandinėje yra nuotekis, paeilui išimdami saugiklius. 4. Dažni važiavimai trumpais atstumais. Atstatyti prarastam balansui po kiekvieno užvedimo reikia nuvažiuoti apie 20 km. 5. Nežinau.

panasiai man buvo, kaltininkas subo stiprintuvas buvo… teko tvarkyt stipreka Taip