S4 2.7
Sveiki, gal ka domintu tvarkinga ir priziureta S4. 1998 m. stovis praktiskai idealus. Detalesne info PM.
dyzelis, benzas, dujos? Nereikia tokios info pateikti?
Sarai> S4 - dyzelis?
tai gi visokiu tu S yra. Ir dyzeliu. Paziurekit mobile.de As kaip suprantu cia audi a4 s-line. Tik trumpina iki s4. Ar ne?
Cia tikra S4, 2.7 biturbo. Tikrai ne dyzelis
ok…
nu Sarrai ir nusisnekejai. Nebuvo pagaminta nei viena S serija su dyzeliniu motoru…kol kas aisku O dyzeliu,apkarstytu S atributika, vadinti S modeliu neapsivercia liezuvis
uz toki audi neismanyma banas 99999 metam, kad pastudijuotum bulku modeliukus
kokia kaina?
Orientacine kaina - 4500 E.
trulikas, pirksi?
majamis siaip, pachipinus ji jau smagiai juda, stockui biski truksta
2.7 biturbo nevalina? hm, nu nezinau, nevaziaves, o bet taciau keista…
da nu nx toki nevalinima, 5,6s iki stako, 250 maximalke. Aisku jau po pirmos savaites kiltu minciu chipuot.
Teko vaikyt 2.7 biturbo amerikona, vaziuot vaziuoja, bet ne taip kaip noretusi. Pacipinus manau zymiai smagiau suktusi . Yra sustoje su kazkokia mustangu tuo placiasikniu, tai mustangas uoste dulkes
prie traukos priprantama. Aisku, priklauso nuo kokios persesi ir su kokia lyginsi. Siaip sitie varikliai turi nebloga charakteri ir potenciala. Pakankamai nesunkiai ir be dideles zalos technikai galima “patobulinti” iki 300+ AG. Bet kam ko ir kiek reikia - individualus poreikiai
Be to, amerikonuose buna siek tiek maziau KW. Paprastai juos dejo i A6 ir kaip taisykle su AT dezem. Pas S klase yra kitas programavimas ir siuo atveju mechanine deze.
nu as kadangi ciupinejes,tai sakau is savo “kampo” kad stockui biski truksta, pachipinta jau juda ok
esu kabinesis su tokia chipinta autostradoj, keletas suvaziavimu 40(50)-200 - pirmu atveju pabegdavau per korpusa ir kybodavo, nuo 50 kaip ikalti