Reikia patarimo del kebulo geometrijos atstatymo

Reikia patarimo del kebulo geometrijos atstatymo

nzn kaip tu isivaizduoji ta geometrija… Nekaltas geriausia butu jei idetum foto. paziurek po apacia - nera padaryta kokiu “rauksliu”? arkos vietoje? tarpas tarp uzpakaliniu dureliu ir sparno - vienodas ar ne? is esmes kebula sunkiausia atstatyti kai yra soninis musimas, paskui eina galas o lengviausia sako sutvarkyti prieki Šypsena cia taip kalba meistrai kai masina tampo turginiam variantui Šypsena

Cia svarbu, kad ratai visi savo vietose butu. Visa kita na skorost nie vliejajiet Girtas

geriausia buvo kai golfas buvo dauztas i medi tiesiai priekiu Girtas tai paimem nuo kito golfo prieki nupjovem su puse landzeronu atitiesimom dauztojo landzeronus ir pervirimom kita prieki Juokiasi p.s. tas golfas dar ir dabar vazineja beveik be problemu Cha cha

Jei dangtis vietoj ir darinejas gerai, tarpai geri tai nieko nedaryk. O jei nori gali matuot istrizaines,bet, kaip sakau, gal neverta.

jei tarpai nelabai pakite-pabandyk surast tame kampe kur trosa pritvirtint ir geria prikabines pies sunkesnio nei tavo auto Mirkt daikto palengva stumdydamas (rankomis,ne varikliu) atsitampysi

nu cia tai jau nusishnekejai Cha cha is akies pasimi ir prasitampai ? kodel tada tiek daug kainuoja geometrijos atstatymas jog galima prie medzio prisirishus patampyti ? Juokiasi tam reikia tikslumo 0.* - 1 mm tiklumu + rekia zinoti is kurios vietos kure kriptimi ir kokia jega traukti krc jai ir bus sustumta mashina tai nereishkias kad matosi ish akies ir turi buti kazkokiu raukshliu … krc kam reikes tas supras susidekite kablelius …

Jei jau toks “gudrus” tai zinok kad leidziama paklaida iki 5% ir tampo visi ish akies pagal turimas detales. Tik istrizaines sugaudo ir vsio. O apie jegas tai nebesvaik. Viskas irh “akies”

thanks gsi 16v,nereiks man paciam bambukui aiskint…jei nori labai gerai-varai i prabangu servisa,jei nori normalia-varai pas "meistra’ arba jei turi rankas darai pats,beje as pats ir parduodu “meistrams” ju darbo "priborus-ten tikrai ne 0.1mm tikslumas Cha cha

5% paklaida Juokiasi ir varo 4 vezem zjbs varyk toliau pas tokius meistrelius

visu pirma isiskaityk i pirma autoriaus zinute “…BISKI pasikraipius bagazine…” ,o ne sugrusta iki sedyniu,kad reiktu rimto tampymo stendu,cia pagal aprasyma max 2-5 cm ta juosta kur po buferiu paejus gali but tai jei pats ja atitems 0.5 cm tikslumu(tas tikrai imanoma) uzsides buferi,auto kaip isivaizduoju jei jau cia raso ne 2000+ metu tai toks “visazinis” kaip tu net nesuprasi,kad ten musta buvo

Visi taip dirba. Ash ir pats dirbau su “carolaineriu” uz 60000lt. Taip kad nereik cia aishkint kas kaip. O tu jei netiki, naujai mashinai ish salono istrizdines pasimatuok pats pamatysi kokia paklaida. Karoc tingiu ash cia gincitis. Yra kaip yra.

vienas dalykas yra skarda kitas dalykas yra geometrija … jai skardos sulamocintos tai dar nereishkia kad suejosu geometrija atsakiau ?

siaip is tikro leidziama apie 1-1.5 proc paklaida naujai masinai!!! beje gsi16v jei kam reiktu ko nors prie stendo(greibtuvu,hidraulikos,rimtos grandines) kreipkis,bus nuolaidele Labas

1% nuo 5% tai yra didelis skirtumas Mirkt

“Leidziama” ir kokia yra “ish tikruju” labai daznai nesutampa. Ish praktikos 5% dar nieko baisaus.

Ne laikrodis gi blin, kad reiktu kosminio tikslumo. Ka kebului keicia desimtoji milimetro? Jis ir taip “vaiksto” vaziuojant masinai ir daugiau nei tos desimtosios.

Dekui uz pirmine pagalba, kaip ir praset idejau keleta foto, kur viskas matosi: images.bite.lt/banga/files/content/423c7c808b1da.pngimages.bite.lt/banga/files/content/423c7ce2e3391.jpg Kokios idejos? bagazines dangcio tarpai akivaizdziai skiriasi ir kaip suprantu be kebulo tampymo nieko nebus? Sorry uz foto kokybe.

arba seniau buvo stumta nes no tokio smugio beshansu suvaryti geometrija nebent galine pakaba ant kelmo pasimovusi buvo kas neitiketina Nekaltas gali buti kad sustumtas tik bagazines dangtis

ciagreiciasiai tik bagazines dangtis-norint padaryt gerai-reik lygintojo kuris ji istiesintu ir sureguliuotu tarpus,dazytojo kuris paruostu ir nudazytu dangti arba pats bandai reguliuot tarpus: rankas,isukinedamas,issukinedamas gumas(kur bagazines prispaudima reguliuoja,reguliuodamas spyna,jei nera gumu-bandyk padet po ta vieta kur labiau priglunda ir uzdarinet bagazine…nu sunku aiskint sestadienio vakare kai dar foto tokios neinformatyvios,reik foto is auto fragmentu max 15cm tarpo viena,15cm kikta ir bendras vaizdas