reikia info apie senuka RENAULT11

reikia info apie senuka RENAULT11

Tai va domina RENAULT11 1.4l.triju duru checbekas. 1)kiek A/G varikliukas,kiek benzino ima,kiek begiu 4ar5? 2)kaip su kebulu,ar labai puva? 3)kaip pakaba.Minksta,ar kieta? 4)kaip su daliu kainom? 5)kokia bagazines talpa?(zadu det suba) 6)ir seip kaip bendra nuomone? Dekui uz informacija.

Geriau tu šitą klausimą va ten užduok: renault.svetaine.lt/forum/index.php?sid=29ed05b75e4a5f6da33e0f6 784b209a6 Šiaip 11 važiuoklė neypač skirias nuo r19., pakankamai patvari.Varikliukas turbūt karbiuratorinis…geriau būtų 1,7l, sanaudos tos pačios o važiuotų smagiau. Šiaip r11 gražiai atrodo…Jei užlaikyta, tai iškart dėmėsį atkreipia…O r19 jau kaip golpų priviso…

Ramonai,as per wapa cia sedziu.

Ramonai,as per wapa cia sedziu.

Ramonai,as per wapa cia sedziu.

Ramonai,as per wapa cia sedziu.

Sorry,uz fluda,cia netycia.

issprudo Mirkt Gerai

varikliai labai patvarus, skardos-puva po plastmasem. vaziuokle gera. 1.4l varikliukas (karbas) srebia nedaug, nepamenu kiek tiksliai, bet standartiskai, kiek ir vidutiniskai tokios kubaturos auto. o traukia kaip 1.4 tikrai gerai. tevas turi reniu 11 kaip darbini arkliuka, tiesa jau paskutiniuosios ateina- supuvo, alia variklius kaip laikrodis eina iki dabar, nors kasdien vaziuoja min 140 km. ai bagazine kaip tokiai auto nemaza + galines sedynes atlosus (visiskai atsilenkia) galima pasidaugint vietos. detales nera brangios. pakaba nera nei ipatingai minksta nei ipatingai kieta. uz cveka turbut minkstesne

Na zmones,negi nieks nieko nezinot apie ja?Juk ne koks retas auto.

zinau tik tiek kad pazistamas turejo tai trauke tai eina nx Girtas

Na gi,juk ne toks retas kaip Bentley ar Lamborghini,kuriu LT nepamatysi.

Patikėk, jei žinočiau konkrečius skaičius, iškart parašyčiau…Dabar gi tik klausimas NR.6 -bendra nuomonė…teigiama.Jei radai nesupuvusį ir imk. Varikliai pakankamai patikimi ir ilgaamžiai. Važiuoklė-nu kaip čia nupasakosi- nei tai minkšta nei kieta…normali…Bagažinė - kiek litrų nepasakysiu, bet didesnė nei iš išorės atrodo…Kaimynas su tokia irgi tridure automatines skalbykles vežioja-bizniukas toks… Kitas pažįstamas tokią 1,4l nusipirko kaip pirmą savo auto(po žigulio)…seniai jau,gal 1992m…Tai po to tik renault ,daugiau jokių nepripažįsta…Antra jo buvo tokia pat R11, tik 1,7l, trečia R21 1.7l…dabar lygtai safranę vairuoja… Aišku tai yra prancūzas…Raktų ir atsuktuvų komplektėlį tai reiks ysigyt… …Granatos keičiamos ne po vieną o komplekte su pusašiais…ir t.t. … bet kam dabar lengva… Cha cha ir detalių kainos šiais laikais jau žmoniškesnės… Rūdys puola kaip ir visas, nei daugiau nei mažiau…(opel nesiskaito… Cha cha ) bet jei radai gerai prižiūrėtą, dar jei antikorozijai lt nepagailėsi - dar 10 metų važiuosi…

Nežinau kaip pati mašina,nors turint omeny-kad nuo 89metų negaminama… Nekaltas bet variklis 1.4l tai “iškasena” - OHV tipo ir vis labo 60-67Ag…Žiguliukas su 1.3 kubatūra ir tas daugiau turėjo… MirktP.s-

o kas tokias mašinas “gerai prižiūri” ??? Mirktjos ir naujos niekas nesistengė"gerai prižiūrėti" Mirkt “ne tas segmentas”… Šypsena

lievakas ne masina…ir kam cia ji gerai atrodo??? jau kad puva tai atsakau… draugo babania vazinejo, tai teko susidurt su sita masina…

Na vkūs i cvet tovariščei niet… Cha cha Tai aišku kad praeitam tūkstantmety baigta gamint…iškasena ir t.t. Bet norint mašinos už dviračio kainą - bent pradžiai - visai geras variantas.Ne visi bapkėm aptekę. Apie 1,4 variklius prisipažystu kad nieko nežinau…teko R11 pavairuot su 1,7 varikliu…smagiai aina… O 1,4l renault kad ir iškasena bet turbūt labiau pavykęs nei fordo 1,4l… (OHV- tai čia velenėlis apačioj ir kėlikliai su štangom? ar kaip? )

Prancuzisku automobiliu varikliai tikrai gerai, priekaistu nera, pakaba taip pat maloni, taciau tik iki tol kol kas nors nesugenda… detaliu kainos labai nemalonios. Pvz peugeot 205 priekinis amortizatorius srote vidutiniskai 100lt, vairo kolonele 150lt daugiau nieko keisti neteko.

Ir nestandartiniu raktu, kur kitom auto nereikalingi Šypsena