Kartais buna,kad atleidu "gaza" net geriau pradeda traukt.
Dar vienas dalykas,po pareguliavimo juodas dumas dingo o sanaudos liko praktiskai nepakitusios
Kame saknys?
Niekas nevazineja su dizeliais,tai nemadinga arba 3 ltrai bendzinas ir gazas iki dugno,arba su dujomis
Jeigu rimtai ,tai nuvaziuok i Dizel servisa VILNIUJE.Kiek zinau geriau su dizeliniu varikliu nejuokauti nes po to brangiai kainuoja
Ar juodas dumas visiskai dingo? Vietoj stovint staigiai uzmynus tapke turi buti ir nemazai. Vaziuojant jo irgi turi truputi matytis. Pas tave paprastas dizeliokas ar su turbinike? Kokia masinike? Galimos problemos: purkstukai ir degimas nuvelintas. Ar ant silto variklio nesimato ismetime balsvo,melsvo dumelio? Is kur saliarka pili?
->rricardas
dyzelis duom ir gerai, kad jei nepats tepalus keiti tai po kapotu zinai tik tiek kur randasi bakelis su vandeniu stiklams. O jei pastarasis butu pripildomas sakykim bagazinej tai isvis nebeitu kapoto atidaryt, uzkerpetu. Bet jei tenka pas meistriuka nuvaryt tai verkia pinigine.
Na jei tau pries tai mete juoda duma,tai per riebiai dirbdavo. Gali buti problema su forsunkem. Bet kaip tu minejai, kad nebemeta,tai manyciau kad misinys atsistate. Vaziuojant tau netrukcioja masina, ar dar kazkas negero? Del dyzelino sanaudu pasakyti negaliu. Tau reikrtu suziureti siurblio kampus. Ir siurblys oro negaudo!!! Jis dirba su (apie) 600atmosferu slegiu,forsunkes ziurint nuo modelio nuo 150 iki 250 atmosferu. Tad ten nera vietos orui!!!