Reikia dyzliu specu patarimo

Reikia dyzliu specu patarimo

Kartais buna,kad atleidu "gaza" net geriau pradeda traukt.
Dar vienas dalykas,po pareguliavimo juodas dumas dingo o sanaudos liko praktiskai nepakitusios
Kame saknys?

???Baisu

Cia toks jausmas kaip degimas ne vietoj arba oro mazoka(bet dumas tai ne juodas)

Kas turetu darytis jai forsunkes blogai dirba?
Ar negaletu jos cia but kaltos?

Negi niekas negali patart?

Niekas nevazineja su dizeliais,tai nemadingaCha chaCha chaCha cha arba 3 ltrai bendzinas ir gazas iki dugno,arba su dujomisCha chaCha chaCha cha
Jeigu rimtai ,tai nuvaziuok i Dizel servisa VILNIUJE.Kiek zinau geriau su dizeliniu varikliu nejuokauti nes po to brangiai kainuojaLabas

o kiek tau kainavo sureguliuot ta dyzeli? ydomu kokia stafke eina

Draugas tvarke OOOO B4 galva,sumokejo arti 4000 lt PavargęsBlogai

Na neseniai isigijau ir as dyzelini auto .tai kol kas visiskai nerupi kaip ten kas .taisit nereikia tai ir nesuku galvosKietas

Ar juodas dumas visiskai dingo? Vietoj stovint staigiai uzmynus tapke turi buti ir nemazai. Vaziuojant jo irgi turi truputi matytis. Pas tave paprastas dizeliokas ar su turbinike? Kokia masinike? Galimos problemos: purkstukai ir degimas nuvelintas. Ar ant silto variklio nesimato ismetime balsvo,melsvo dumelio? Is kur saliarka pili?

Seip diagnostika apie 100-120 lt

->rricardas
dyzelis duom ir gerai, kad jei nepats tepalus keiti tai po kapotu zinai tik tiek kur randasi bakelis su vandeniu stiklams. O jei pastarasis butu pripildomas sakykim bagazinej tai isvis nebeitu kapoto atidaryt, uzkerpetu. Bet jei tenka pas meistriuka nuvaryt tai verkia pinigine.

O bakeliai du.Vienas prieki kitas gale

del dumo manyciau degimas truputely nekoks. o jai purkstukai blogi butu tai sunkiai vestusi, dar dumyti baltais dumais…

ko gero tau uzsikimso kuro filtras ar stambaus valymo ar smulkaus

Bet,kad jis neseniai keistas

tada siurblys kuro traukia kura su oru nors ir filtra galejo uskimst nuo kokio lievo kuro

Na jei tau pries tai mete juoda duma,tai per riebiai dirbdavo. Gali buti problema su forsunkem. Bet kaip tu minejai, kad nebemeta,tai manyciau kad misinys atsistate. Vaziuojant tau netrukcioja masina, ar dar kazkas negero? Del dyzelino sanaudu pasakyti negaliu. Tau reikrtu suziureti siurblio kampus. Ir siurblys oro negaudo!!! Jis dirba su (apie) 600atmosferu slegiu,forsunkes ziurint nuo modelio nuo 150 iki 250 atmosferu. Tad ten nera vietos orui!!!