ratukai


ratukai

grazus.bet tikiuosi ne ant savo bumerio zadi det? Cha cha

ne sitie bus ent e34 m5 uzdeti

Tinka sitokie ratai E34 Taip

dziugas>m5 ne is algos sroto? nes puslapyje maciau pardavineja uz 15k lt 3.8 m5 Apakęs Girtas

priekiniu reiktu et12, o ne et13 Liežuvis

ne,srote violetinis stovi algos darbuotojas ji pardavineja jau n metu Šypsena, cia ant kitos emkes des:forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=37&t=44631&sid=f c0c8b793b35db 913c671c1c942e40a5

tiesa sakant bjaurus ratai Pavargęs

o kaip ten bukle to pardavinejamo?gal kas netycia apziureja buvot? Drovus

kiek pamenu tai pas ji beda buvo su priekiniais amortikais ir niekur nerado ju, o nauji krastoj virs 2k uz vnt, tai nzn ar susitvarke ar ne, mazai jis su juo vazinedavo siaip, jei labai domina galiu duot kontaktus to savininko

na turiu potrauki bmw,bet m5 jau kazkas rimtesnio butu Kietas gal net per rimto amortikai itariu kaip pas mane uniersale gale buvo hidrauliniai Nekaltas

pas tave biski kitokie amortikai, jie vadinasi “Self leveling”, kai krauni i gala o ji issilaiko toj pacioj padetyj

ta prasme tipas panasus ju,skyscio pagalba reguliuojasi. cia dar itariu ir is salono pakietint ir t.t. gali?

Selflevelingas reguliuoja tik automobilio galo nusedima (t.y. atstato ji i uzduota padeti, jei auto pakrautas). EDC yra sistema valdanti visus 4 amortizatorius, nustatant viena is dvieju rezimu: sport arba comfort. va sita sistema turi knopke

supratau,nes man irgi pradziai pamacius keitimo saskaita galiniu amortiku ausis nulinko,berods apie 2.8e uz galinius.Keista zinoma ne lietuoje,o dar vokieciuose Apakęs

kazkaip negraziai atrodo kai palange tokia Nekaltas

skonio reikalas Mirkt

bepalanginiai ir visi vienodos spalvos butu Gerai bet cia dar nuo masinos priklauso…