ratukai
grazus.bet tikiuosi ne ant savo bumerio zadi det?
ne sitie bus ent e34 m5 uzdeti
Tinka sitokie ratai E34
dziugas>m5 ne is algos sroto? nes puslapyje maciau pardavineja uz 15k lt 3.8 m5
priekiniu reiktu et12, o ne et13
ne,srote violetinis stovi algos darbuotojas ji pardavineja jau n metu , cia ant kitos emkes des:forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=37&t=44631&sid=f c0c8b793b35db 913c671c1c942e40a5
tiesa sakant bjaurus ratai
o kaip ten bukle to pardavinejamo?gal kas netycia apziureja buvot?
kiek pamenu tai pas ji beda buvo su priekiniais amortikais ir niekur nerado ju, o nauji krastoj virs 2k uz vnt, tai nzn ar susitvarke ar ne, mazai jis su juo vazinedavo siaip, jei labai domina galiu duot kontaktus to savininko
na turiu potrauki bmw,bet m5 jau kazkas rimtesnio butu gal net per rimto amortikai itariu kaip pas mane uniersale gale buvo hidrauliniai
pas tave biski kitokie amortikai, jie vadinasi “Self leveling”, kai krauni i gala o ji issilaiko toj pacioj padetyj
ta prasme tipas panasus ju,skyscio pagalba reguliuojasi. cia dar itariu ir is salono pakietint ir t.t. gali?
Selflevelingas reguliuoja tik automobilio galo nusedima (t.y. atstato ji i uzduota padeti, jei auto pakrautas). EDC yra sistema valdanti visus 4 amortizatorius, nustatant viena is dvieju rezimu: sport arba comfort. va sita sistema turi knopke
supratau,nes man irgi pradziai pamacius keitimo saskaita galiniu amortiku ausis nulinko,berods apie 2.8e uz galinius.Keista zinoma ne lietuoje,o dar vokieciuose
kazkaip negraziai atrodo kai palange tokia
skonio reikalas
bepalanginiai ir visi vienodos spalvos butu bet cia dar nuo masinos priklauso…