Q: \"Vamzdzio\" tarp stakanu praktine nauda ?

Q: "Vamzdzio" tarp stakanu praktine nauda ?

pirmiausia tai sorry, nzn kaip ji istikruju pavadinti. bet manau supratot , kad kalba apie strypa , po kapotu, einanti nuo vieno amortizatoriaus virshaus prie kito.

taigi kokia praktine jo nauda ?
man kazko nesitiki, kad gali jis ten kazka padeti, nors ir kokius posukius darytum. gal nebent auto pas kuria stakanai nupuve ar pan. negi gali but ten kazkoks judejimas. ir kiek ten jis sustabdytu ta judejima jei toks ir butu…

ar as kazko nzn ?

man toks vaizdas kad jis just for looks.

As ir taip pat manyciau…

siaip masinos kebulas visada juda. Pvz uzvaziavus vienu ratu ant bordiuro jis persikreipia ir visai nemazai. Forsuojant varikli, dedant sportine vaziuokle kebulo sutvirtinimas yra ne prosali. Tas vamzdis tarp stakanu priduoda kebului tvirtumo Taip

Gal atsparumo ishilginiems kebulo kraipymams padidinimas. Gal kas pastebejote kad tarkim kai letai vaziuoji nelygiu keliu,kartais girdisi net kaip kebulas "brashka", posukyje lekiant greiciau kebulas irgi siubuoja.tie stabilizatoriai padidina mashinos stabiluma, tvirciau laiko stakanus tuo paciu metu tarpusavyje sujungtus

balys rase labai teisingaiTaip. tas vamzdis stovi kai kuriose naujose auto (pvz suzuki grand vytara) nebutinai "perdarytuose"

O tai normalu,kai mašinos kampą pakėlus domkratu,durelės darinėjant truputį kliūna? Ar tai jau pabaigos pradžia?

Nebutinai naujose. Celica’92 2.0L 16V taip pat turi (standartas) Cha cha

cia butina dalyvaujanciom ralyje ir just drive for fun masinoms o masinoms skirtoms vaziuoti 2x i kapines ir i soda reikia netgi isimti net ratus Pavargęs

normalu. Pvz girdejau budavo tokiu bajeriu, kad uzvarius devinta ziguli vienu ratu ant aukstesnio bordiuro ir atidarius visas duris, jos paskui kol nenuvarai auto nuo bordiuro neuzsidaro Cha cha

SAAB 900, 94’ - irgi by default eina Taip

hashe

O užtai Lada '74 eina "by tuning" Mirkt
šiaip labai geras Gerai daiktas, iš tikro jaučiasi Taip

siaip tai jie labai populiarus amerikonijoje,jei masina nors truputi tiuninguota,tai ji butiniausiai tures tuos vamzdzius(uzmirsau kaip jie vadinasi angl.) ir prieki, ir gale. pas drauga proboj taip buvoLabas

O, cia visaip buna - ir stabilizavimui, ir kelbulo sukimo atsparumui gerinti. Labai daug kas turi, turi ir senos masinos tik gal maziau (uztenka mano Mazdai po dugnu pasiziureti-o cia gaminta pries 15 metu…)

O tai, kad pakelus masina domkratu dureles kliuva - visiskai normalu. Pvz Rover 75 gamybos pradzioje, t.y. per prezentacija zurnalistams buvo toks neatsparus lenkimui, kad skersai pastacius ant kalveles ir duobes (t.y. kairys priekinis ir desinys galinis ratai ant pakilimo kiti du - duobese) kad durys visai neatsidare.

Galu gale kebulas atsparuma praranda ir del avariju/remonto, ir del senatves.
Prisidejus situ "vamzdziu" Cha cha, vairavimo reikalai turetu gerokai pageret Šypsena

Tai jeigu jau tox geras daiktas kodel tu ji ishsiemei Cha cha

priekyje amortizatorių bokšteliai (stakanai) yra dvi priešingos plokštumos, tvirtinamos prie lonžeronų. darant poūkį, inercijos jėga stengiasi išlaikyti automobilio judėjimo kryptį ir greitį, todėl posūkyje mašina verčiasi į išorinę posūkio pusę ( vadinamą apex’u Cha cha )
šakėmašina svyra, todėl spyruoklė su žymiai didesne jėga remiasi į bokštelį, šis verčiasi į vidinę auto pusę. kiek jis verčiasi, priklauso nuo mašinos konstrukcijos, ir beabejo nuo jėgos veikiančios bokštelį.
kad verčiasi faktas.
net ir nauji automobiliai turi "vaikštantį kėbulą"
dėl tos pačios priežasties įvairūs sujungimai skardų (išprinių) pvz stogo stokė-sparnas, sparnas -po langu einanti panelė.
nebūna užtaisyti. nes tose vietose viena detalė vaikšto kitos atžvilgiu.
taigi apiee strypą.

kai stovi strypas nekrypsta bokšteliai. ratai stovi taip kaip turi stovėti. tas gal šiektiek padeda stabilumui (bet spėju menkai)
o didysis reikalas tas, kad nesivarto lonžeronai, jie nepavargsta (lankstomas metalas ilgainii pavargsta)
ir pvz po stipraus smūgio ar perkrrovos metalas gali neatsitiesti, tokiu atveju ratai stovės išvirtę…

tiek ralyje, tiek gatvėj tai naudingas dalykas. tik vienu atveju daugiau kitu dar ir stylingo elementas.
visos mašinos su vamzdžiais važiuoja greičiau. Cha cha

p.s.
cia ddt rasė apie rovery ir lankstymąsį.

dėl durelių tai nzn. pvz kaikurie ziagai normaliai reaguoija į pakėlima ir durelių atidaryma, kiti ne.
jei durelės neatsidaro, galima teigti, jog slenksčiai jau pavargę… taip neeturi būti.

o kėbulas turi vaikščioti. kas būtų jei automobilis būtų pagamintas iš monolitiniio kėbulo?
kėbulas sugeria dalį smūgiu, amortizuoja.

pvz 2106 yra minkštesnis kėbulas už 2101. todėl per duobes važiuojant su 2101 labiau krato.
užtat posūkyje lengviau pakelti 2101 priekinį ratą.
ant 2106 tai pavyko tik su dvigubu stabilizatoriumi…

O jei jau kas jobins į vieną šoną,tai tiesinti reiks abu lonžeronus,ar ne?

Visoms masinoms skirtingai, taciau kai naujos masinos dureles uzsikerta vien del kebulo deformaciju…

O, labai idomus teiginys. Tada as paklausiu: o ar masinos komforta PAGRINDE neapsprendzia pakaba, spyruokles, amortizatoriai, neishsvertos mases paciuose pakabos mazguose (ar kazkaip panasiai - rusu kalba tai yra nepodressornyje massy). Mano galva, jei kebulo standumas butu lemiamas veiksnys komfortui, dabartiniu metu visi be isimties auto gamintojai nesivaikytu kebulo atsparumo lenkimui parametru gerinimo.
Smugius sugeria deformacines kebulo zonos, o ne visas kebulas. Deformacines zonos sugeria smugi, o jei jis pasidaro per daug stiprus kad uztektu vien deformacines (gniuzdymo) zonos pajegumu, smugis yra perduodamas tvirtajai kebulo konstrukcijai, kuri, budama kiek imanoma kietesne, islaiko kebulo dali (t.y. salona) kiek imanoma nedeformuota. Pvz Volvo X90 EuroNCAP’ininku buvo pagirtas butent uz neitiketina kebulo konstrukcijos kietuma, kas jam leido surinkti 5 zvaigzdes uiz pasyvu sauguma. Smugio pagreitis yra laipsniskai didejantis (o ne staiga) del minkstos zonos), ir tik labai stipraus smugio atveju perkrovu pikas pasiekia labai stacias reiksmes.
Dabar isivaizduok, kaip atrodytu masina, kurios kebulas vaikantis komforto, butu padarytas kaip kompromisinis variantas - nei kietas, nei minkstas.
Kad padeciau, duosiu linka: pasiziurek, kaip atrode minkstas masinos dugnas ir kaip tai atsiliepe manekenui (kaip tai atsilieptu gyvam vairuotojui???). Aisku, cia krastutinis atvejis, taciau mano nuomone del kebulo standumo yra diametraliai priesinga Šypsena

http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n15/nexia/800/9C7B2623.jpg
http://www.autoreview.ru/new_site/year2002/n15/nexia/1.htm

[/quote]

Nepatariu tokiu experimentu- paskui jau niekada durys taip lengvai nebesidarines. Tos puses, kuri pakelta, duru darineti nepatartina!