Q: reikia info apie centrinius uzraktus
O va as kokia problema turiu, vienu duru elektrinis varikliukas kazko nesuveikia, nei atrakina, nei uzrakina duru. Sakau mire varikliukas, bet abejoju nes pipsiukas siektiek sujuda i viena ar i kita puse. Ar buna taip kad varikliukas kazkaip netenka galios? ar tiesiog pirkt varikliuka belekoki ir nepralosiu?
Na tai ar cia nera neivieno auto elektriko?
O gal reikėjo naujesnės temos pasiieškot-gal ir atsakymas buvo per tris metus…
Vojetaus kokio senumo tema prikelta, o del varikliuko galios netekimo, paprasciausiai gal sudreko, i rotoriuka paduodamas blogas kontaktas del oksidacijos, arba tiesiog slankiosios dalys kur nors kertasi
na kirstis tai nelabai matyt kertasi, nes atidarytu duru uzraktas taipogi nesuveikia. jokiu garsu pasaliniu nieko. blogas kontaktas galima priezastis, reiks nulupt apsyvke, gal ka atrasiu, gal mechniskai tiesiog kur stringa
esme tokia:
turiu islupes is omegos centrini elektrini uzrakta
noriu idet i golfa ir prijungti prie signalizacijos
problema:
nesuprantu kaip veikia galiniu dureliu varikliukai
priekiniu dureliu varikliukai suveikia tiesiog padavus i juos minusa ir pliusa, atgal suveikia sukeitus pliusa ir minusa. sitie varikliukai turi po 5 laidus, kur kitus tris panaudot nezinau.
o galiniu dureliu varikliukai turi po 3 laidus ir kad suveiktu reikia kaitalioti i vis atskirus laidus pliuso ir minuso padavima.
gal kas turit kokiu schemu?
ar centrinio omegos sakykim kaip jis isvedziotas ar nors kaip tie galiniu duru varikliukai viduj sujungti?
na pasidalykit patirtim
ar tik todel klube esat kad gaza spaust mokat?
Aga reikalinga info! Ar yra čia auto elektrikų?
Tie varikliukai, kur po tris laidus, tai teoriskai turetu vienas buti minusas, o kiti du pliusai ir i viena padavus atrakina, i kita uzrakina (teoriskai). O tie is priekio, kur po 5 laidus, tai gali su 3 but panasiai, o like du gali eiti kur nors prie spyneles i koki nors jungikli ir kai rakciuku rakineji, tai valdo centrini. Nemacius ir nepabanbzius su jais "pazaisti" labai sunku kazka patarti.
taigi kad taip paprasta butu. kur su penkiais tai sakau valdymas yra toks: i du laidus paduodi pliusa ir minusa, jis issoka. juos sukeiti vietom susitraukia. kiti trys laidai kaip jau man sviecia turi buti tiesiog kontaktai, vienu momentu sujungia pirma su antru,o kitu antra su treciu.bent jau matuojant grandine su testeriu taip gaunasi.
tai vat o kas su tuo varikliuku kur tik trys laidai tai niekaip nedasyla
Cia tik siaip Gal kam bus idomu…
Centrinis užraktas
Įtaisai, kuriais galima atrakinti ir užrakinti vienu metu visas automobilio spyneles būna dvejopi - elektriniai ir pneumatiniai. Pastarųjų atmaina galima laikyti automobilių "MB 123" centrinius užraktus, veikiančius vakuumo principu. Pneumatinius centrinius užraktus pamėgę vokiečiai, todėl tokią sistemą galima rasti "Volkswagen", "Audi", "Mercedes" markių mašinose. Kitos firmos paprastai renkasi elektrinius įtaisus.
Iš principo abi sistemos veikia vienodai, abi atlieka tą patį - užrakina vienusyk visas duris, dažnai kartu ir bagažinę. Pneumatiniai užraktai tai daro švelniau ir tyliai, o sistemos su elektros varikliais - staigiau ir su būdingu trakštelėjimu. Pneumatiniai užraktai įtaisomi fabrike, o elektrinius galima įmontuoti ir gatavame automobilyje. Be to, pneumatinį mechanizmą sunkiau pataisyti.
Jau keletas metų, kaip automobilių savininkai gali juose įsitaisyti centrinius užraktus, naudodamiesi specializuotų dirbtuvių paslaugomis. Tai nėra brangu. Pats įtaisas kainuoja nuo 200 Lt, dar reikia pridėti montažo kainą. O ji priklauso ne nuo automobilio markės, o nuo durų skaičiaus. Kiek laiko užtruks montavimas, irgi priklausys nuo durų skaičiaus, nes su kiekvienomis tenka krapštytis po 30-40 min. Galima automatiniam užraktui pajungti ir bagažinę, bet tik tuo atveju, jei jos dangtis atrakinus spynelę savaime nepakyla į viršų. Sunkiau įmontuoti centrinį užraktą bet kuriame "Forde", pagamintame iki 1993 m., nes reikia keisti automobilio atidarymo iš vidaus elementus, o tai kainuoja papildomai.
Centrinis užraktas veikia paprastu principu: įkišus ir pasukus raktelį susijungia elektros grandinė ir ima veikti elektros varikliukai, įtaisyti stiprintuvuose,kurie trukteli durų spynų valdymo svirtis ir užrakina duris. Atrakinant viskas vyksta taip pat, tik į priešingą pusę. Valdymo blokas siunčia srovę vienu metu į visus stiprintuvus, o tai reiškia, kad atrakinamos arba užrakinamos iš karto visos spynos. Galima įjungti centrinį užraktą ir sėdint automobilio viduje - pakanka paspausti durų užrakinimo mygtuką.
Centrinis durų užraktas veikia tik tada, kai visos durys gerai užtrenktos. Todėl neverta jo įtaisyti mašinoje, kurios durys laikosi ant išdilusių vyrių arba nusmukusios. Centrinį užraktą galima junginėti ir distancinio valdymo pultu, jeigu sistemoje yra signalų imtuvas. Jis kainuoja apie 150 Lt papildomai. Praktiškai jie visada instaliuojami kartu su apsauga nuo vagių, bent su aliarmo įrenginių. Kai kurios firmos net liovėsi gaminusios signalų imtuvus, valdančius tik centrinį užraktą.
Keletą žodžių apie centrinius užraktus "made in USA", nes jie teikia dar ir papildomų galimybių. Amerikietišką automobilį, galima atrakinti rakteliu taip, kad neveiktų visas centrinis užraktas, bet tik rakinant vairuotojo dureles. JAV gamybos centrinis užraktas būna integruotas su automatine pavarų dėže; tuo atveju jis automatiškai užrakina visas duris, kai tik įjungiama pavara. O pastūmus pavarų perjungimo svirtį į padėtį "parking" mašinos durys automatiškai atsirakina. Sistema irgi veikia kitaip: vietoj mygtukų, blokuojančių spyneles, vairuotojo pusėje yra specialus centrinio užrakto valdymo klavišas. Tik distancinis veikia įprastai.
Ir dar: nebūtinai visi stiprintuvai turi būti tos pačios markės. Skirtinga servomechanizmų kilmė netrukdys tinkamai veikti visam centriniam užraktui. Tik žinotina, kad vieni stiprintuvai veikia trijų kg jėga, o kiti - 6 kg. Žinovai teigia, kad verčiau rinktis stipresniuosius…
To///Mas
O is kur tokios kainos?!?!? aaa?!jau sis kazkokio seno puslapiuko nuknisai!
Siaip tai kam idomu: centriniai varikliukai elektros prekiu parduoja kainuoja 12-14lt! taip klad patys paskaiciuokit kiek kainuos iranga! Nu plius dar darbas, bet galvoju daugiau negu po 10lt uz duris neturetu buti, bet siaip tai ten ir paciam ner ka veikt!
tai tu man paaiskink kaip tie varikliukai su trim laidais turi pasijungti?
na gal kas pasakys?
Matau nesulauki pagalbosTau vien varikliukų neužteks.Opel omega yra centrinio užrakto relė,kuri tau taipogi reikalinga,kad funkcionuotų centr.užraktas.Jei jos neturi,galima pritaikyti kitą,bet jei patirties mažoka,tai nzn,kaip tau ten gausis.Jei turi kantrybės,luktelk kelias valandas,prieisiu prie savo šiukšlyno
ir surasiu Opel omega centr.užrakto sch.,ten viskas kaip ant delno,galėsi išsiaiškint kur kas ir kaip jungiasi.
čia http://www.opel.auto.ru/FAQ/electrik/sh_om/om_sh_16.gif yra tau reikalinga schema.Kad būtų lengviau orientuotis M18,M32,M37(5laidai) yra abiejų priekinių durų ir bagažinės varikliai valdomi ir su raktu;M19,M20(3laidai)-galinių durų;M41(2laidai)-benzo bako dangčio.K37 centrinio užr. relė,kuri kaip ten bebūtų tau reikalinga.
P.S.Patarimas-nusipirk universalų centrinio užrakto komplektą su 4 varikliais ir rele(~80Lt),mažiau knistis reikės,lengviau sumontuosi,traukių ilgius pasidarysi kokius reikia.
dekui uz info
matai as suprantu kad galima nueit lenhviausiu keliu ir nuvaryt pas meistrus kad idetu nauja uzrakta bet man norisi paciam sukonstruot
bandysiu rele ta islupti dar
Jop, be interfeiso tavo centrinis veiks tik su signalizacija. O komplektas is 4 centriniu ir interface kainuoja 50lt.
Kur matei toki komplekčiuka už tokią kainą?