Žinau, kad iš išorės nesimato. Stovi tokia raizgalynė laidų su oro filtru priešakyje, o po apačia turbūt proto yra, o kaip patenka kuras nesimato. Čia tiesiog įdomu.
tai ko tada jis dedamas tik i pigiausius kibirus?..siaip mono ipurskimu lietuvoj vadinami ir visokie dualpoint injection ir karbai su daug laideliu ir davikliu …kuo daugiau purkstuku, tuo benzas geriau maisosi su oru ir gerew sudega =ekonomija, galia…
ZX rašė:
tai ko tada jis dedamas tik i pigiausius kibirus?..siaip mono ipurskimu lietuvoj vadinami ir visokie dualpoint injection ir karbai su daug laideliu ir davikliu …
Tai jis kažkuo pranašesnis už įpurškimą ar ne? O ten tikrai ne karbas su daug laidelių, kai slapuką dėjo, jau pritarė, kad ten mono.
tai ten turbut ir yra ipurskimas, tik kaip jau rasiau- pigus, netobulas…sutaupyta ten ne tik ant purkstuku, bet ir ant visokiu davikliu, oro srauto matavimo irenginuku ir pan…zodziu visas variklio darbas tik mazdaug sureguliuotas…
[quote]
ZX rašė:
tai ten turbut ir yra ipurskimas, tik kaip jau rasiau- pigus, netobulas…sutaupyta ten ne tik ant purkstuku, bet ir ant visokiu davikliu, oro srauto matavimo irenginuku ir pan…zodziu visas variklio darbas tik mazdaug sureguliuotas…
Žinai, kai kuriuos dalykus galima lyginti tik tame pačiame lygmenyje. Juk Formulės variklio nepalyginsi su dyzeliu. Arba Mercedeso ir Golfo juk nelyginame.
Monoipurskimas kiek pigesnis- tereikia vieno purkstuko, o ir purskimo programa paprastesne- kuras purskiamas nepertraukiamai. Multiipurskime dabar naudojamas nutrukstamas purskimas, kai purskiama tik isiurbimo i ta cilindra metu. Multiipurskimas leidzia pasiekti didesne galia lygiai tam paciam varikliui (pvz Reno-19, 1,7 variklis: mono 55kW, multi 66kW; dar daugiau skiriasi sukimo momentas). Kuro sanaudos bus daugmaz proporcingos galiai, tad vistik mono biski ekonomiskesnis.
Beje, is vieno zvilgsnio galima pasakyti ar mono, ar multi: isiurbimo vamzdziu konstrukcija smarkiai skiriasi. Va mono nuo karbo taip staigiai neatskirsi- dar pasilenkti reikia
mono ipurskimas tikrai nera nieko pranasesnis uz daugiataski ipurskima,kiek zinau tai kad mono ipurskimas turi viena pursktuka visiems cilindrams,o daugiataskis ipurskimas turi po purkstuka kiekvienam cilndrui atskirai ir turi pilna valdymo bloka ko nereikai mono ipurskimui,mono ipurskimui reikia maziau visokiu davikliu nes jis yra paprastesnis savo konstrukcija,beto tokio pacio turio varikliai su daugiataskiu ipurskimu buna paprastai galingesni nei varikliai su mono purskalu
tai, kad bent jau seniausiuose 84-87 civikuose buvo arba carb arba 4 purkstukai, 87-92 tai buvo carb, dualcarb, dvitaskis ir tas jau normalus ipurskimai…to vienataskio(mono) lygtai ir nebuvo …ir paskaiciuot tai skaiciuoja, bet taupant ir gaunasi…