Q. Kuo skiriasi mono įpurškimas nuo įpurškimo?

Q. Kuo skiriasi mono įpurškimas nuo įpurškimo?

Kuo jie skiriasi? Kuri sistema kuro mažiau naudoja?
Kvailas klausimas, bet vis tiek klausimas.Cha cha

Maziau kuro naudoja mono ipurshkimas.Aishku ir masina bishki prasciau vaziuojaŠypsena

O koks pats kuro padavimo principas mono įpurškime ?

jei nemaisau multi ipurskimas turi po atskira purkstuka i kiekviena cilindra, o mono - vienas purkstukas dviem cilindram (del to nesu tikras) Nekaltas

Žinau, kad iš išorės nesimato. Stovi tokia raizgalynė laidų su oro filtru priešakyje, o po apačia turbūt proto yra, o kaip patenka kuras nesimato. Čia tiesiog įdomu.Nekaltas

kokia masina?Kas gale uzrasyta?

Golfas. Gale nieko nėra. Dokumentuose kubatūra 1595. Ir tikrai žianau, kad mono. Tiek žinių.Nekaltas

tai ko tada jis dedamas tik i pigiausius kibirus?..siaip mono ipurskimu lietuvoj vadinami ir visokie dualpoint injection ir karbai su daug laideliu ir davikliu Cha cha …kuo daugiau purkstuku, tuo benzas geriau maisosi su oru ir gerew sudega =ekonomija, galia…

ZX rašė:
tai ko tada jis dedamas tik i pigiausius kibirus?..siaip mono ipurskimu lietuvoj vadinami ir visokie dualpoint injection ir karbai su daug laideliu ir davikliu Cha cha

Tai jis kažkuo pranašesnis už įpurškimą ar ne? O ten tikrai ne karbas su daug laidelių, kai slapuką dėjo, jau pritarė, kad ten mono.

tai ten turbut ir yra ipurskimas, tik kaip jau rasiau- pigus, netobulas…sutaupyta ten ne tik ant purkstuku, bet ir ant visokiu davikliu, oro srauto matavimo irenginuku ir pan…zodziu visas variklio darbas tik mazdaug sureguliuotas…

[quote]
ZX rašė:
tai ten turbut ir yra ipurskimas, tik kaip jau rasiau- pigus, netobulas…sutaupyta ten ne tik ant purkstuku, bet ir ant visokiu davikliu, oro srauto matavimo irenginuku ir pan…zodziu visas variklio darbas tik mazdaug sureguliuotas…

Žinai, kai kuriuos dalykus galima lyginti tik tame pačiame lygmenyje. Juk Formulės variklio nepalyginsi su dyzeliu. Arba Mercedeso ir Golfo juk nelyginame. Nekaltas

P.S. Juk pas daugumą Honda Civic yra mono įpurškimas. Tai taip išeina japonai nuo proto nušokę ir nieko neapskaičiavę štampuoja automobilius????

Monoipurskimas kiek pigesnis- tereikia vieno purkstuko, o ir purskimo programa paprastesne- kuras purskiamas nepertraukiamai. Multiipurskime dabar naudojamas nutrukstamas purskimas, kai purskiama tik isiurbimo i ta cilindra metu. Multiipurskimas leidzia pasiekti didesne galia lygiai tam paciam varikliui (pvz Reno-19, 1,7 variklis: mono 55kW, multi 66kW; dar daugiau skiriasi sukimo momentas). Kuro sanaudos bus daugmaz proporcingos galiai, tad vistik mono biski ekonomiskesnis.
Beje, is vieno zvilgsnio galima pasakyti ar mono, ar multi: isiurbimo vamzdziu konstrukcija smarkiai skiriasi. Va mono nuo karbo taip staigiai neatskirsi- dar pasilenkti reikiaCha cha

tas tiesa, senesnese masinose paprastai buvo mono. Dabar su mono tikriausiai net nebegaminama jokia masina?

mono ipurskimas tikrai nera nieko pranasesnis uz daugiataski ipurskima,kiek zinau tai kad mono ipurskimas turi viena pursktuka visiems cilindrams,o daugiataskis ipurskimas turi po purkstuka kiekvienam cilndrui atskirai ir turi pilna valdymo bloka ko nereikai mono ipurskimui,mono ipurskimui reikia maziau visokiu davikliu nes jis yra paprastesnis savo konstrukcija,beto tokio pacio turio varikliai su daugiataskiu ipurskimu buna paprastai galingesni nei varikliai su mono purskaluNekaltas

atrodo nieko nesumaisiauMirkt

Supratau taip (jei kas ne taip pataisykit): MONO yra vienas bendras purkštukas visiems cilindrams, galia mažesnė, kuro sąnaudos mažesnės.Šypsena

na del kuro sanaudu nieko negaliu pasakyt bet kad galia skiriasi tai tikraiKietas

tai, kad bent jau seniausiuose 84-87 civikuose buvo arba carb arba 4 purkstukai, 87-92 tai buvo carb, dualcarb, dvitaskis ir tas jau normalus Šypsena ipurskimai…to vienataskio(mono) lygtai ir nebuvo Nekaltas …ir paskaiciuot tai skaiciuoja, bet taupant Blogai ir gaunasi…

Dar: gamybos kaina mazesne, o sugedus vieninteliam purkstukui- nevaziuosi (nelinkiuCha cha)… Plente kuro sanaudos gal ir nesiskirs…