Q: Kam reikalinga ekosistema?
Vat yra 4 cilindrų variklis, kurio išmetimo kolektorius yra iš 5 kanalų Penktasis atlieka tokią funkciją, kad atidirbtos dujos ne visos patenka į turbiną, bet dalis per minėtą 5 kanalą patenka atgal į įsiurbimo kolektorių. Aišku, įsiurbimo kolektorius teršiasi ir šyla įsiurbiamas oras. Kaip manot, mest nx man jį ar ne?
Apie ką jis čia? Ponial, nežino…
As ir nesuprantu apie ka jis cia.
tu cia patsaj su savim?
Susidvejino jis jau
as ant mazdos buwau nx nuemes (tiksliau nupuvo) ir viskas narmaliai. bet kadangi pas tave nemazda tai tu neskubek. a vdrug ten kox daviklis pajungtas ir po to grybai prasides, bet jei veikia be tos “ekosistemos” tai pjauk nx… bl pagautu tave kokia ekopolicija su tavo sportiniu ismetinu chipsais ir su anputuota ekosistema…
tai ekosistema kam reikalinga, sako ir jos pavadinimas. mazinti kenksmingu medziagu kieki ismetamose dujose - gi sakei, kad taviskes variklis kadaise buvo Euro3 . kaip tai veikia, nesu isigilines, bet jinai yra ir bratkos pirmos kartos astroj, tik ten paprastas lankstus vamzdis link oro padavimo eina. Kad jinai (ne)pridusintu variklio galia, neteko girdet. Dieve, bet ot zmogus - ir netingi savo varikli krapstyti
Ar beliko kas nors, kas neliesta?
šita nemazda savo mirtim tikrai nemirs. bet jei apie problemą - paimk ir įpjauk tą penktą kanalą, o į tarpą įgrusk tipo kaip sklendę krosny. ir žiūrėk kas bus. jei bus blogai, virink atgal. jei ne, ne bet kad valint nepadės, tai čia 100 proc. koks ten tas oro temperatūros padidėjimas su tuo kolektorium gaunasi? 2,37 laipsnio?
Jo. Bet ipjauk butent ta penkta, recirkuliacini kanala.
maždaug po 2 dienų bus tema "
"
Aš savo mazdos knygutėj iššifravau ,kad tai yra dujų recirkuliacijos sistema , kuri sumažina taršą ir detonacijos galimybę naudojant žemesnio oktaninio skaičiaus benziną… Bet mazdoj kitaip padaryta.Po vamzdelį nuvesta iš kiekvieno cilinderio išmetimo vamzdžio į oro filtrą.Kai stačiausi dujų įrangą demontavau nx visą tą vamzdyną, ir užsukau ant likusių atvamzdžių “zagluškes”…Esant reikalui galiu sumontuot kaip buvo…bet kad neprireikė, nei detonuoja dujom, nei CO normų neviršiju…
Atsibudo, ačiū 2.37 laipsnio
blia, jei čia tokia išmetimo dujų temperatūra būtų, tai turėtumėm idealų variklį
Išmetimo dujos aina tiesiai į įsiurbimą
vat kame esmė. Žodžiu, įmetu schemutę, kad aiškiau būtų…: [bite.lt/plius/bendravimas/klubai/2club.club_f_reviews/241.1 82067.1…-=(1516245547](http://www.bite.lt/plius/bendravimas/klubai/2club.club_f_reviews/241.182067.1…-=(1516245547)
gojus kalba apie skirtumą, o ne apie overall temperatūrą eina
Tai primesk. Išmetimo dujų temperatūra būna apie 800 lpsn. kompas rodo įsiurbiamo oro temperatūrą po pavažinėjimo - 150 lpsn, po gero pjovimo - 250 lpsn. Net jei tas malonumas sumažintų ją trečdaliu, jau būtų labai zjbs.
pirk elektromobilį ir ir nereiks nieko pjaut
primetu, kad kažką nupjaut nx nuo motoro remiantis tik teorija yra drąsu. šampanas px šiuo atveju
Tai ant tos 5 kojos, t.y. vambzdžio dėl dar vieną turbiną
sklende dek ant to vamzdzio i vsio
Padariau O antrą turbą man ne ant 5 vamzdžio, o II poros dėti reiktų