:Q kaip manote ar galima butu pakeisti BMW varikli

:Q kaip manote ar galima butu pakeisti BMW varikli

Man kilo tokia mintis pakeisti savo bmw 320 varikli i galingesni 328…taigi pries ka nors galvodamas, noreciau paklaust autobanginiu ir kitu bmw zinovu nuomones…ar galimas toks dalykas kad 320 modelio kregzdei idejus varikli nuo 328 modelio?? kaip ten su tvirtinimais, kitais niuansais? ar cia isvis imanomas dalykas nes as sitoj srity zalias?
dekui uz ats

Kad chuligankej butu pakeite,tai mates ne syki.Bet ir tavo kregzdei tikrai galima.Netiks tvirtinimas-perdarys.Patikek,galima viskas.

Galima viskas, jo, bet ar verta? Ar ne pigiau butu pakeisti auto? Nekaltas

Nu jei ne per pazystamus darys,gal ir neverta.

Verta, nes mano auto yra tikrai geros bukles, beto atliktas profesionalus isores ir salono tuningas, kuris kainvavo pakankamai didelius pinigus, todel ta masina man reikalinga, tik va variklio galingesnio noretusi

cia kainos atzvilgiu? idomu kiek tas malonumas man atsieitu?..neskaitant variklio, kuris speju irgi bus ne is pigiuju

oi oi kiek vargo bus aisku gal ne tau o meistreliams jeigu nuspresi keist,pinigelio kainuos ApakęsApakęs, pirmoje eileje netiks variklio tvirtinimai, antroje vaziuokles kai kurios dalys bus silpnos ,gali but amortizatoriai per silpni(cia reikia i kataloga pziuret kas skiriasi nuo 320 ir 328),visa pravodke variklio netiks,gali but kad ir kuro sistema netiks,gali but kad su tokiu galingu varikliu stabadziai gali but per silpni vienu zodziu reikia ziuret ir ieskot esminiu skirtumu tarp 320 ir 328Kietas

Is dusios patarciau uz tuos pinigus nuvaryt esama varikli istuninguot.Tikrai geriau ir pigiau bus

Tikrai galima tik gali tekti dar ir visa pravodke keisti, nes abejoju kad tiks, bet siaip viskas imanoma, bet turi susirasti pilnai sukomplektuota varikliuka

tai niekas ir nesako kad negalima,bet manau suplotas babkes uz varikli uz pakeitimus ir visas kitas *pimp…*nias koks 325Nekaltas

Siaip geras patarimas, atsizvelgdamas i finansus, kuriuos reiktu sukist i keitima, galbut tiesiog patiuninguosiu sita, bet nuo 150 arkliu nemazai perdirbinet reix, kad pasiektu 190-tiek 325 ir 328 turi Šypsena

arkliai dar ne viskas pas 328 sukimo momentas yra zymiai didesnis ir valit jis ne palyginimai geriau nei 325Kietas

tame ir dalykas kad jis geresnis Gerai todel ir norejau varikli pakeist o ne esama tuninguot Šypsena

Na vyrai as ne expertas sioje srityje bet kiek teko girdeti is patikimu saltiniu kad 325 ir 328 variklei yra daromi ant 320 variklio bazes ten kaskas praplatinama ir t.t tiksliai nzn taip kad manau pakeitus varikli nieko nereiks keisti nei stabzdiu neipravotkes o jei ir ant tos pacios bazes daromi tai manau ir tvirtinimai turetu sutapti Mirkt seip cia tau kokiame rimtame serviziuke reiktu pasidometi.

Na manau kad netiks deze,po to kardanas ,o ir reduktorius gali buti ne tie perdavimai !!!

reikes keisti:
galini tilta pilnai- netiks perdavimo skaicius ir sukimo momentas,
kardana-del sukimo momento
pavaru deze - del perdavimo skaiciaus ir sukimo momento
2,8 variklis turi buti pilnai sukomplektuotas- su sankaba, starteriu, generatorium, ipurskimo sistema , oro filtras , ipurskimo kompiuteris,
galbut reikes ir radiatoriaus nuo 2,8

Tik tada pilnai isnaudosi 2,8 variklio privalumus
SEKMES

siap ziurejau kataloge, tai 325 ir 320 beveik viskas tas pats. Nu reiktu pakeisti duslintuva (kuris beje kainuoja nemazus pinigus - naujas daugiau nei 1000$ !!! ), o greiciu zeze ir reduktorius turetu tikti. Visa pakaba vienoda. Kaip su 328 tai tiksliai nezinau, bet manau kad viskas panasiai turetu buti. Bet 2.8 varikliai eina tik nuo 95 m ir tikrai nera labai daznas variantas. Vien jo kaina turetu buti 2500-3500lt, o dar darbas… Nekaltas Manu sis upgreidas kainuotu apie 2000$, o gal ir daugiau. Ar apsimoka - cia tau spresti Kietas

jei darys pazstami-tiek nekainuos Šypsena

niekas nesako kad butinai stabdzius reiks keist,bet kad poto gerai palakscius staiga stabdziai neprapultuBaisu neveltui gi gamintojai i tas pacias masinas montuoja skirtingas stabdziu sistemas priklausomai nuo variklio galingumoKietas