Su chebra gurksnodami alu susigincijom, kuri gi masina pirmiau iveiktu tarkim 400m atstuma. Manualas ar automatas, masinos aisq tokios pacios. As visom keturiom buvau uz paprasta, o argumentai buvo startuojant galima sukelti apsukas, ko nepadarysi automate, tas lygtai nuo 700 aborotu ima tik. O jo kontra argumentai buvo tipo greiciau perjunginejamos pavaros automato. Taigi, kaip is tikro yra???
teoriskai su mechanine galima greiciau sujunkti pavaras, ir geresni laika padaryt (daugumoje atveju).
taciau praktiskai tai labai priklausys nuo vairuotojo, ar jis sugebantis greiciau sumetyti pavaras nei automatas.
automatui taip pat galima uzkelti apsukas, tik ne tiek daug… iki ~2.5k rpm.
bet kaip bebutu, automatas ne draginimam skirtas ( bent jau standartinese auto)
net jei primesim kad automatas permeta pavara greiceu negu mechanika, vistiek automatas per daug arkliu nurašo…
http://www.autoreview.ru/new_site/year2003/n05/bmw330Ci/1.htm
va gan idomus skaiciukai. 330d(204ag) automatas 0.1s daro 330i(231ag) automata… be to skirtumas tarp mechanikos ir automato pas benzinini 0.6s, o dyzelinio - 0.2s. galima daryt isvadas kad automatas labeu priimtinas su td varikliais del plataus max Nm rpm.
na nezinau, jei automatas su sport rezimu sunkoka butu, beto automatu gali vaziuot bet kas, o manualu viskas priklauso nuo tarpines - tarp vairo ir sedynes
teisingi zodziai
automobilyje su galingu varikliuku, automatas butu privalumas draginant su nelabai patyrusiu vairuotoju.
kalbant apie starta is vietos, tarpine tarp vairo ir sedynes gali per staigiai atleist sankaba ir labai graziai vietoj uzbuksuot. automatas tuo tarpu ramiai nuo 0 iki pvz 6500 isisuktu
Siaip automatas nesikasa, o tai papildomi metrai i prieki, bet jis turi laisvuma - galios paradimas. Bet asmeniskai, jeigu draginciau, tai imciau automata. Turejau scorpa. Kaune ant sviesoforo penktuka pasisekdavo padaryti.
Nu, kad automatas nesikasa visiskai nesutinku. turejo mano vienas bicas MB 124 2.0 karbas. tai sukdavo ratus taip kad net grazu ziuret budavo. po to jo garbei kieme gulinti menta pamurijo , kad tas nebelaksytu
Automatai tikrai kasasi.
Pavlucho >> Variatorius dauguma atveju blogina dinamika.
Sekvencine - sekundes dalimis, taciau taip pat.
mechanine seip kiek zinau - greiciausiai viska atlieka.
Kitiems >>
jei masina analogiska, turbinine, mexanika ar automatas - koks skirtumas, po galais, jei variklis toks pat? Mechanika padarys automata 99 atvejais is simto.
jeigu nuo bangieciu pasisakymu keistusi realybe, butum negras ir skintum bananus nuo palmiu vilniaus ribose. o stai ka sako faktai, jei kalbama apie draga (400m):
automatas automatui nelygu, pavartai katalogus, paskaitai apie performansa (tiek shiftingo laika, tiek nuostolius), maza nepasirodo.
draginant su automatu naudojama kiek kita technika negu "position D + gazas" (cia tiems, kurie su automatu lygiai renka nuo 0 iki 6500 arba startuoja nuo 700rpm).
vairuotojo sugebejimai vienodai svarbus abiem atvejais, px mechanika ar automatas (zinoma, jei tikslas ne nuvaziuoti iki finiso, bet dar ir laimeti).
viskas yra situose trijuose punktuose. visa kita is serijos "nesikasa", "greiciau shiftinasi", "isibegejimas visada prastenis" ir pan. gali buti pritaikyti tik konkretiems atvejams, bet laikyti juos argumentais gince uz/pries automatus drage butu bredas.
manrods gamintojo aiskiai pasakyta, kad lenktyniaujant vienodos kvalifikacijos vairuotojams su 330d bymeriais, 99 atvejais is 100 padarytas bus stickas
To priezastis yra labai paprasta - su mechanine pavaru deze turbininis variklis visada praranda siek tiek apkrovimo pavaros perjungimo metu, del to turbo slegis krenta, o turbut visi esate girdeje termina "turbo lag".
Su automatu, tuo tarpu, to neatsitinka: variklis nuolat apkrautas, del to "turbo lag’o" nebelieka.
Iki kokio 60 km/h turbinine mechanika gal ir padarytu automata, bet toliau - niekaip.