keliu tema, fordas 1.6 zetecas
variklis mieste isyla iki daugmaz 4/5 daciko, tik tada isijungia vintiliatorius ir siektike numeta temp, kamsciuose dacikas rodo netoli raudono, ar ir pas jus taippat, papasakokis fordu turetojai? kame gali but beda? vandens pompa biski kapsi, ar didele tikimybe kad vandens pompa nevarineja normaliai, o gal radijatorius pasikimses? kaip patikrint? kur slieku jieskot a?
Kas liecia priverstini elektrinio ventiliatoriaus ijungima,nepamirskite kad tas elektros variklis nera pritaikytas dirbti ilga laiko tarpa,bebejo kuri laika viskas bus ok bet geriausiu atveju po pusmecio tokio naudojimo jam bus ate,sakysite jei jis bus isjungiamas laiku nebus bedu?o kas gali patvirtinti kad visada jis bus isjungiamas?ai tingiu cia junginet,arba nieko gi neatsitiks,
Atsakant i kita komentara "salcio niekada nebus per daug",tai netiesa jei variklis nepasiekia darbines tenperaturos daugumoje auto 80-100laipsniu,jis sunaudoja daugiau kuro nes tiekiamas riebesnis misinys,tai pat neisvysto visos galios,tai pat per maza variklio temperatura neleidzia apsivalyti zvakems
Ponas kada jusu manymu reikia tikrinti zvakiu bukle?po to kai truputi palaikius uzvesta ar isilusi iki darbines temperaturos?vat tame ir esme kad neisiles variklis neleidzia apsivalyti zvakem,o temperaturos daviklis riebina kuro misini
gal kas paskysit ar a4 1,8t vrntiliatorius turi isijungti palei 90 laipsniu ar turi veikti pastoviai? pas mane apziurejau, kad veikia pastoviai, bet girdejas toki dalyka, kad kaikuriose auto ventiliatorius veikia visada
jus visi jungikliu dejikai, nepamirskit, kad jungiklius reikia det , per rele, na o jei per ja nesugebat pajungt, tai gal geriau tada visai ir nejunkit, nes ar taip ar taip kazkada uzsidegsit nebent det jungikli, kuris atlaiko minimum 50A ir laidus panasaus storio
del tos pilnos galios, tai variklis, geriausiai ‘‘traukia’’ kai yra tarp salto ir normos, bet tada jis rys siek tiek daugiau kuro
tai vat kvailai girdejai, beje audi a4 ir velesnes, turi du ventiliatorius, vienas naudojamas kondicionieriuj, kitas yra variklio ausinimui (per termomova(pasitaisiau ))
p.s kazkuris rase, kad ijungus kondicionieriu, variklis greiciau susyla, ir paminejo saldytuva, condicionierius, susijes su varikliu tik tiek , kad variklis suka kondicionieriaus kompresoriu ir ijungus kondika, varikliui yra zymiai sunkiau suktis, nes ji ‘‘stabdo’’ kondiko kompresorius, gal del to ir varikllis syla greiciau, bet ne tiek kad akivaizdziai matytusi
blin pamirsau paminet, blogai kai auto sfera apleidi beje tas pastoviai , tai nelabai kaip ir pastoviai, kai mova ‘‘neisijungus’’ tai jis tik seiip sukasi, bet kai jau tikrai reikia, tai ventiliatorius turi tikrai suktis
bet is klausos tikrai girdisi, bent jau kai isijungia tai jauciasi , kad ‘‘osia’’, turejau bmw su stigusia mova , ose, pakeiciau vel - osia, po puses metu dar viena pakeiciau , gera, ose tik kai reikejo
p.s pas senesnius mersus ir is akies matosi, nes ten kaip ir elektrine termomova
BMW,Mersų sparnuotės po toną sveria,todėl kai mova nesukabinta,tai duodant gazo sparnuotė dėl svorio nespėja taip greit įsibėgėti kaip variklis ir to ošimo nesigirdi,kai mova sujunta,tada gazuojant bėgėjasi kartu su varikliu ir ošia,o kai sparnuotės lengvos (kaip pas A4,Passat-jos identiškos),tai ar mova sukabinta ar ne,sparnuotė bėgėjasi beveik kartu su varikliu,todėl praktiškai nelabai pagal garsą suprasi mova sukabinta ar ne.Nes ji ir sukabinta nelabai ošia.
tarkim va turiu dabar Mitsubą su 2,5L,irgi sparnuotė pusę tonos sveria,todėl irgi kai sukabina,pagazuoji-ošia
reiketu nuo kondiskes nuvesti oro kanala tiesiai po kapotu ausinsis . Vazineju su auto beveik 20m, per ta laika pakeiciau apie 10 modeliu, bet tokiu idijotisku problemu neteko tureti nei su M412. Manau cia yra tiktai gamintojo, arba netvarkingo auto savininko problema. Turetu jungtis kada reikia ir tiek
Na kiek is pazystamu girdejas pas situs fordus, ausinimo skyscio temp. daviklis durniuoja ir kartais megejas pievas pjaut, tad neisijungia ventiliatorius, del to tau ir pasiule atskira isidet