passat GTE
baidarei stogas perdaug lenktas
156 AG 1.4 TSI + elektra 115 hp Žada kuro snaudas mazesnes nei 2 ltr/100 km, ant elektros nuvaziuos ik 50 km CO2 emisija 45 g / km
VIN’as>siaip su tais 2ltr vejai bus…ziurejau vakar “didysis testas” i8 testino,tai uzmiescio sanaudos su vejeliu 8-12ltr ir cia prie karboninio kokpito,plastikines isores…ir visi sutinka,kad sanaudos
,atsizvelgiant,kad jis pristatomas kaip sportcar’as
nu nezinau,jie mynke ta i8 nuo 100km/h iki 200km/h,mieste kazkiek malesi…cia nekalbama apie pastovu greiti…bet kokiu atveju,nelabai tiketini tie 2litrai kadieniam vaziavime
dr002™, esme yra turbut matavimo metodikoje , 50 km nurieda ant elektros užkrautos is elektros tinklo, likusius 50 km su 2 litrais benzino pabaigia ir vouolia !!! turim 2 litrus ant 100km
tai jo…kas realybeje isilietu i 5-6ltr vid sanaudas,kas yra labai neblogai kas del i8,tai idomi politika paleista…lachatronine net…tipo italijoje stoteles krovimo leidzia statyti tik tokias,kurios gauna elektra is saules,vejo ar kokiu nors zoliu isgaunama
o baterijas turbut is senu surinktu duracceliu gamina ?
Idomus veikimo principas, jei elektra isjudina is vietos o paskui veikia benzas, gal ir tokiu principu uztenka 2ltr
nesu egzpertas,bet nuo paspaudimo gazo priklauso,ar vien batarkes ar vien benzinas ar abu kartu siaip bet kokiu atveju…4.4sek iki simtuko su 8-12ltr labai neprastai. sitas irgi 270ag,kad ir 10ltr lestu…labai ok
dr > paziurek kaip jie i3 testavo ten vien jelektra… atpigs visi lakstysim ant jelektros… dar paziurek tie patys testavo tesla
ten ishvis kostmosas 400km vienu krovimu vos ne…
Mr>kol nebus proverzio batarkiu technologijose,tai bus bbis…400km labai ok,net labai ok,bet realybe kitokia…artimiausias is iperkamu,tai nissanas leaf,su 120km
miestui 100km per akis jei gaunasi, kad ta 100km uz 5lt nuvaizuoji
p.s. aisku eina kalba apie antra auto siemoj…
na gal biski poniska turet masina,kuri is siauliu iki kauno nenuveza
tai gi tam yra dar viena masina
nu kazin ar gali sau leist turet masina uz 120klt,kuri vaziuoja 120km…as ne
*bliamba* ne apie piniga kalba eina… ir ne apie dabar… apie kazkada po 10 metu
pagrindine salyga,tai konkurencine kaina palyginus su benzininiais/dyzeliniais analogais…siaip pramus tas batarkes,galesim megautis smagiais Nm
tobules, dides gamybos apimtys kris ir kaina kitur gi subsidijuojda… xaliava parkavimas…mokesciai… kas evropoj aktualu ir t.t.
lietuvoje nera ka subsidijuoti, nes jokiu tiesioginiu mokesciu uz automobili nemokame parkavimas mieste… cia jau kiekvienos savivaldybes reikalas ir su valstybes mokesciu politika nesususijes