paskirstymo dirzo prashokimas

paskirstymo dirzo prashokimas

Priesh metus laiko atsitiko toks dalykas. Tada paaishkejo, kad dirza keite meistrai jo tiesiog pakankamai neitempe. Patvarkius sekmingai atvazinejau apie 12 kkm. ir staiga nei ish shio nei ish to vel atsitiko tas pats. Bet shi karta dirzas buvo normaliai itemptas. Ka tai reishkia, kodel kartojasi toks keistas gedimas ? P.S. Mashina - Mitsubishi Lancer.

nesamone kazkokia.. Nekaltas Apakęssakyciau: "tiesa slypi kazkur anapus.." Juokiasi kitu paaiskinimu nematau Ne

Man panashiai seniau buvo-pakeite dirza ir normaliai iverze (pats maciau), bet pravaziavus <1000km preshoko per 3 dantukus. Pasirode, kad kai dejo dirza, uzdejo ji prieshinga sukimosi kryptimi (ant dirzelio nebuvo rodykles, tai uzdejo belekaip ir pasirode, kad prieshinga sukimosi kryptimi). sade

Na gal ten pas jus danties profilis ypatingas, bet va turiu po ranka savo auto dirza, tai manau nera skirtumo kaip ji deti, jei kas tiksliai zinot kaip atskirt i kuria puse sukasi, pasakykit

o negali but koks skriemulys ant kurio dirzas maunasi koks pasinesiojes ....... o gal tik sutapimas tai..

Ta prasme zvaigzde, nes skriemulys be dantu Cha cha

nu jo zvaigzde kuri nors..

Taip greiciausiai... o dirzui px i kuria puse suktis, jis vistiek dedamas naujas dazniausiai Nekaltas

sos!!! gal atsiras gudriu zmoniu kas sugebes isaiskint kaip tai gali nutikt su normaliai itemptu dantytu dirzhu??!! Nekaltasnu nesuprantu ash, kad taip yvuktu dantu eiles (net ne vieno ar dvieju)arbe ant dirzo arbe ant zvaigzdes neturi but... o gal rimtai paprasta trapecini dirziuka uzdejo todel ir prasisuko.. :-\ (zinoma absurdas)

Arba pas tave zvaigzdes tepaluotos ar stringa gal pompa kokia, bet tada turetu nutrukti, arba itempejas atsileidzia na reik ziuret ir ieshkot priezasties

del itempejo irgi gerai pastebeta..

Ka reishkia "del itempejo" ? Taigi, shiuo atveju itemptas buvo normaliai ir prashokes liko normaliai itemptas. Del pompos ir ash galvojau. Bet kad pirma karta prashokus ir pompa buvo pakeista. Nelabai tikeciau, kad ji jau stringa. Tuo labiau, kad vel uzdejus dirza i vieta viskas normaliai sukasi. Nebezinau ka galvoti... Nustebęs

Gal ratuku dantys padyle?

O kaip manot po tokio bajerio reiklaingas koks nors voztuvu reguliavimas ar pan. ?

kiek mano skurdzios zinios sako tai kad nereikia tik atgal viska sustatyt reikia

Siaip ash irgi galvojau, kad jei nera parodytos sukimosi krypties, gali deti bet kaip. Pasirodo, kad ne. Kiti meistrai paaishkino, kaip turi buti uzdetas (beje uzdejo toki pat dirza, su kuriuo pravaziavus <1000km pershoko, tai normaliai uzdejus atlaike 80000km ir keiciant dar "padoriai" atrode). O kaip nustatyti, ar gerai dirzas uzdetas paprasta- atsistoji prie mashinos ish tos puses kurioje yra tas dirzelis(tixliau ish tos puses i kuria atsuktas variklio galas su dirzeliu) ir nuemes jo apsauga ziuri: uzrashai ant dirzelio turi buti atsukti i tave (o ne i prieshinga puse, ne i varikli). Jei uzrashai (pavadinimas ir t.t.) yra i tave- reishkia sukimosi kryptis tinkama. sade

Kartais po tokių bajerių vožtuvus reikia pasikeisti, o paskui reguliuoti Baisu Šiuo atveju reiktų tikrinti dantukų išdilimo laipsnį, o jei jis normalus (leidžiamas) - imti brangesnį diržą (aišku, jei dėjai originalą, tiesa slypi anapus Cha cha )

Dar prisiminiau, kodel kartais pershoka dirzelis, tik nezinau ar tinka konkreciam automobiliui, bet automobiliuose, kur dirza itempia itempimo guolis, kuris itempia deka tepalo slegio, gali dirzelis pershokti jei automobilis yra uztempinejamas, bandoma uzstumti ar pan. Tokiu atveju yra sukamas variklis, o sistemoje tepalo slegio nera ir dirzelis neiverztas- nesunkiai gali pershokti dirzas. Tiesa nezinau, kaip pas mitsubishi su itempimu-kokia te sistema sade

Ta prasme raides turi buti ne zemyn galva. ar teisingai supratau?