pasisverkim
dar pasakyk kad rodo ne kg o lbs
įsivaizduoju kainą
$10,000-$12,000 for the set
o kaip su tvirtumu? duobe ir ismest? nors karbonas gan tvirtas, bet ne-nesunaikinamas anyway tokie duobiu turbut neprisigaudo, ne Kaune vazineja tokie ratai
matt-> tokie daug tvirtesni uz iprastus lietnykus
siaip, tokia cia ir naujiena… ant bajoro ve8 stovejo anglies pluosto ratlankiai… pakol nesuluzo na, sitie fotkej tai ultrasuperultralygiera
cia pirmas pasaulyje masinai skirtas pilnai is carbon fiber pagamintas ratlankis
pamenu, kai bajoras dėjo čia foto ir visi stebėjosi dėl to anglinio lietnyko
su carbono elementais aishku jau ir seniau buvo
[biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/639733.241-=(1334439797](http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/639733.241-=(1334439797) cia is tu laiku, kai bajors probleminosi su jais…
Sveiki Sakyciau jei butu mano lengva masina, sutvarkyti ratai po luzio (iskilimas) laikytu ir toliau. Taciau man vel trukdavo traukus i gera duobe (zinot pavasario kelius mieste) As jau juos pirkau iskilusius, tad siule vis “augo”. Tad perkant naudotus tokius ratus reikia neapsigauti su iskilimais, ypac jei masina turi didesni svori. Seip ratai labai
lengvi ir tvirti, bet jei jau pradejo luzti - ieskokite naujo.
Tokie ratai reikalingi lengviem japonishkiem kibiram be torko, ir pačių ratlankių apkrovos mažesnes ir ant kibirų dinamikos tikrai pasijaus Bet ne sunkiasvorėm Audzy, važinėjančiom po duobėtą Kauną
tai tokie lietnykai lietuvai neskirti, nes cia nera keliu be duobiu ir cia vazineja vien tik audzi
tai kad sitiem duobes nelabai idomios, jei teisingai padaryti