Papasakokite apie sierra kas turit
zinau kad grabas, bet man neteko su juo susidurti, o siaip sudomino del kainos, nu vienu zo kuo daugiau info
Vazinejau kazkada visai nieko aparatas, detales ganetinai pigios, siaip per daug dideliu bedu nebuvo
o kiek benzo rija, kaip traukia (ar pakenciama), koks variklis
turejau 2 litari purskalas, tai benzo mieste apie 8-9 o taruke, nu tai ziurint su kuo lyginsi, is visu mano vairuotu masinu ji buvo silpniausia, bet puse bedos, sou padarydavau, dar ir padragindavau, nes ten as neatsimenu bet apie 100 arkliu tik buvo
Turiu 86 metu 1,6l Sierra 2 duru, tai kaip pirma masina tai puse velnio, nesurudijus, vaziuoja normaliai, zodziu dideliu problemu nera…
skiplas rašė:
turejau 2 litari purskalas, tai benzo mieste apie 8-9 o taruke, nu tai ziurint su kuo lyginsi, is visu mano vairuotu masinu ji buvo silpniausia, bet puse bedos, sou padarydavau, dar ir padragindavau, nes ten as neatsimenu bet apie 100 arkliu tik buvo
Pas purskala tai 115arkliu.100arkliu turi tai 2.0 karbas.
1985 1.6 sierra pas mene, tai jokiu nusiskundmu, jau pusantru metu ne pirsto neprikisau, na tiesa tepalo pdapyliau, miesta apie 8-9 suryn uzmiesti apie 7, sheip visai norm mashina, ant kelio gerai stovi, stabili, nu ateiti plabuoju pirkt tik sierra naujesne aisq arba bmw.
o geriausia yra tai kad galas varo
…jau tuoj bus metai kaip garaže laikau `89 1,6 karb. 3 durų…
Važinėjau ja gal 4 metus - nieko aparatas, neskaitant kad truką artima 0. O suvartojimas žiaurus buvo: vasarą dar nieko, bet žiemą… Tada įsidėjau dujas ir porą metų dar pavažinėjau. Autopriežiūra ir remontas daug resursų ir žinių nereikalauja, ekspotacija tikrai nebrangi.
Patarčiau imti dyzeninę Sierra, jei nori ekonomiško suvartojimo, arba didesnės kubatūros ir dėk dujas.
Turiu Sierra sedana 92 metu 1.8 TD. Tikrai patenkintas masina. Beda ta kad butent TD remontas nezmoniskai brangus. Pas mane pasedus kompresija, taigi kapitalinis kainuotu apie 2000lt Seip labai smagi masinyte. Neturiu nusiskundimu. Traukia kaip dyzelis tikrai gerai. su benzinine "bulka" 2.0 litro dar susirungiu
Kai daugiau vazinedavau uzmiestyje, o mieste maziau imdavo 6 litrus dyzelio, dabar tenka daugiau mieste pavazineti tai praso 8 litru. Seip kas nustebino, kad dar rudziu praktiskai nematyt.
Na seip ar taip uz tokius pinigus tikrai gera masinyte (beto galas varomas). Nors as gal rinkciausi Escorta.
Iš pigesnių automobilių Siera gal ir nieko, bet aplamai Fordas - yra Fordas . Teko palyginti Fordą su Audi, Bmw — vežimas.
masinite tai visai nieko! bet reikia maziausei 2.0 imti nes nieko netraukia. Tevas 1.6 turi tai spaudi pedala ir vos jauciasi,ilgokai isibegeja. Oseip tai problemu su ja nelabai daug,ir nepasakiciau kad labai supuvusi yra. Jei imsi sierra tai imk XR4 2.8
f-1 rašė:
Pas purskala tai 115arkliu.100arkliu turi tai 2.0 karbas.
2 karbas 105arkliai
turejau GHIA V6 86m. daugiau sau fordo tikrai nepirksiu degalu RYKLIAI! ir tau nepatariu!
Turiu 91metu 2.0i sierra
su silpniausiu varikliu, nes tik 100arkliu (74kw)
zinau kad kitos 88kw
na siaip nusiskundimu labai daug neturiu
benzo ryja tikrai nemazai, apie 10ltr, o ziema gal ir 12, taip kad jei nori ekonomiskos rinkis kita arba dyzeli.
siaip vaziuoti su ja tikrai malonu (ypac ziema posukiuose daugiau pagazavus )
ir kaip kazkas sake grabas, tai jis tikrai nusisneka
del galingumo, tai silpnesnes nei 2ltr nepirk, tikrai sunkiai tokia mase trauksi galiniais ratais
sekmes renkantis
detales gal ir nebrangios, bet naudotu priekiniu detaliu sunku rasti, ypac buferi
jei kokiu 90-91 metu tai turi du draugai…vienas 2.0 ipurskima,o kitas tdi caravana…siaip malonios masinos,nors aisku su kitomis masinomis nelyginciau
ir dar…girdejau,kad ABS daznai genda,o remontas labai brangus…taip kad manau protinga butu jo vengti
Turejau 92 Sierra 2.0 DOHC sedana, vazinejau metus.Pirkau pigiai 1100$ priesh tris metus.
Jaunas buvau smaugdavau kaip ligonis tai byredavo ne dienom o valandom:
pakeiciau visas pakabos gumines detales, numire priekiniai amortikai, pakeiciau liambda zonda, variklio grandines kazkoki stabiliztoriu su tarpinele, visas zvakes, akuma, atejo laikas ir aukshtos itampos laidams, paskui starteris nuduso reikejo ivores keisti, sunku budavo su variklio kompu pastoviai avariniu rezimu motoras dirbdavo, paskui ´laisvu apsuku reguliatorius numiro.Meistrai vis sakydavo neperkaitnk nes 2.0 DOHC galvos ne tai kad truksta bet privalo trukti. kaladeles tepalai ir filtrai labai jau daznai tekdavo keisti.Ziema priekiniai stabdziu cilindriukai uzrudijo teko keisti.
Vienu zodziu patikimumas labai mazas ypatingai jeigu jos negaili ir kankini.
privalumai maza kaina pigus remontas minkshta vaziuokle dinamishkas variklis 120 AG
Bet jeigu galima rinktis siulyciau vengti.
be to benzino rydavo daug
mieste 10-12L
uzmiestis 7-8L