Panda :D


Panda :smiley:

Teko patestuot 2016 Panda ir 2021 Panda Hybrid :smiley: Pliusai: Priekyje vietos gana daug ir net man beveik užtenka Taip Pakankamai manevringa, net turi CITY vairo režimą Taip ~6l sąnaudos kalnų režimu manau visai GeraiVažiuoklė tikrai nėra labai kieta, ko tikėjausi, man visai pakako minkštumo. Minusai: Traukos nerasta. Matyt naivu jos ir tikėtis… Spaudžiant >4000 rpm jau situacija šiek tiek geresnė. Tiesa į kalnus visus užvažiavo, tik kai kur jau reikėjo 1 bėgį jungti :smiley: Liūdniausia bėgėtis nuo kokių 40-50 bent iki 70-80, spaudi pedalą ir norisi duris atsidarius pasispirti :smiley: Didėjant greičiui - stipriai didėja baimė spausti pedalą :smiley: Jau 90 greitis su ja labai baisus, valdomumo nerasta išvis :smiley: Stabdymas varikliu neveiksmingas, kelia apsūkas iki 5000 ir toliau greitėja :smiley: Hybridinė panda neturi nieko bendro su geru hibridu :smiley: Skirtumas nuo paprastos - šiek tiek geriau važiuoja ir … suryja daugiau kuro :smiley: Man gavosi vos ne litru :smiley: Jokio važiavimo elektra ar pan., ten nėra. Pigiausioj komplektacijoj veidrodžiai valdomi ne elektra, o tokia plasmase, kurios sukimas ir veidrodžio judėjimas turi mažai ką bendro :smiley: Išvada: nuomai trumpam visai ok, o daugiau tai tikrai labai liūdna :smiley:

liūdniau net už babuiną kokį ??? Nekaltas

Tom4s>Tikrai taip Šypsena Ji tiesiog pigi, todėl lūkesčiai jai maži. Tuo labiau nuomota. Lėtai po miestą maltis visai niekur neskubant tikrai galima, viskas ok. Tiesa sėdynė nepatogi, el.langų mygtukas viduryje panelės ir t.t., bet čia italai, ko norėt iš jų Cha cha

o gal jie specialiai lievas mašinas daro tam kad jas parduoti pigiai, o ne lievas jau daug brangiau? tipo kuo pigiau tuo didesnė ujobisčė, ir ant tulžies klientui. gal dar ir atkatus gauna iš sveikatos ministerijų… dėl sugadintų nervų klientūros.

Gmc, tai viskas aišku. Toyota prie viso to dar ir nėra pigi Cha cha

italijoje renault clio dyzelį 85ag gavom, a bbz, šiaip gera mašina kai už tiek ir tokios klasės, salonas geriau padarytas nei koks vw t-cross, minkštesnės medžiagos.

Stalaktitas>Normalu, pigios ir super geros gi negali būti Cha chaAš tik nesuprantu, kaip kokie Peugeot pardavinėja mašinas Toyotos kainomis, pinga jos belekaip, bet vis tiek jas perka? Nekaltas Juokėmes bangoj iš RAV Plug-in, kuris nuo 49k EUR, o čia Peugeot 3008 Plug-in ateina su 61k kaina Cha cha Tom4s>Taip, Toyota brangi. Žiuriu dabar Bmw, tai Rav brangesnis už X1 tų pačių metų Cha chasikseris>Clio daug visur, visai gražiai atrodanti auto (ypač ta raudonai-oranžinė spalva), guvi, ekonomiška ir pan. Panda žiūrėjau pigiausia buvo su 65 Ag Cha cha

galvoja, kad seną premiumą bus baisiai problematiška eksploatuot, tai ir pinga. už tiek nepaimsi e30 nesupuvusio 6cil motoru. nes gi bentlis sunkiai prižiūrimas.autoplius.lt/skelbimai/bentley-eight-6-8-l-sedanas-1984-benzin as-1534118.html

Nereikia čia vartytis į kažkokius raritetus. autoplius.lt/skelbimai/toyota-rav4-2-0-l-visureigis-2008-benzi nas-19179488.htmlautoplius.lt/skelbimai/land-rover-range-rover-sport-2-7-l-visu reigis-2009-dyzelinas-20028714.html Cha cha

Vakar bičiulis, kiek supratau, jau preliminariai rezervavosi naują RR Sportą tik ką anonsuotą iš kitų metų kvotų. Dabar irgi su Sportu faceliftu. Patenkintas. Keista.

honda, nu tas L320 sportas su 2,7 motoru uoj ne džiaugsmas, ir 5 nemokėčiau Cha cha jaučiu ta tojota dar ir greitesnė už sportą su 2,7 dyzeliu Cha cha

sikseri, iš tos klasės, clio tikrai top3 pagal visas savybes yra - pasistengė Renault bent kažkur

corolla bent hibridinė irgi zeba taip paėmus, iš kur ji tokia minkšta aš nesuprantu, pakaba dirba geriau nei ravas ant r17 balionų. kiek vity bee corollą paimu, tiek negaliu pakaba atsistebėt.

Cha cha

o tu pabandyk tą corollą iš citybee paimt, nežiūrėk į visa kita, tik į pakabos darbą per duobes, per gulinčius mentus. Draugas turi naujausio kėbulo GLE 450 ant pneumos, aišku ir ant r22, sako joje gal kokie pneuma ar kas yra, kad toia minkšta. Vėl gi, į visa kita joje žiūrėt nėra ko, nes nėra į ką, bet pakabos minkštumas pzdc. Jei taip kritiškai imant, tai vietomis ir reindžo pakaba gulinčius ne taip skaniai surenka.

Cha cha Cha cha

sikseri - taip pajAmt galima korola tik uz sanaudas. Pakaba is spyruokliu/padangu “minksta”, bet tik nedideliu greiciu per didelius nelygumus. Didesniam greityje labai nesubalansuota, pasimeta, linguoja - nesaugumo jausmas Apsvaigęs

mieste didesnio greičio nei 80 nevažiavau su ja. važiavimas su ja iki 50 kmh okej, greičiau tai tikrai trūksta motoro jėgos. ir hibridas kažkiek paslepia tos dėžės motoroleriškumą iš vietos judant, tai jokių pretenzijų tai mašinai už buvimą miesto mašina ir be jokių pretenzijų į kažkokius pontus. kuriasi iš kabinos, kuro mažai, transmisija miesto greičiuose dirba gerai, garso izoliacijos tokiuose greičiuose nereikia, pakaba minkšta. Sakau, kaip citybee funkcija tai gera, kaip nuosava, kur būtų jau ir užmiesčio, ir didesnių greičių, neprakatit toks daiktas.

Nu bet čia vistiek jau mirštantys kėbulų tipai. Pusė tų korololų jau dabar su kontorų liBdukais ant šonų. Tad iš esmės dzin koks ten minkštumas Cha cha Žmonėms reikia SUV!!! Ir mieste ir užmiestyje