Panda
Teko patestuot 2016 Panda ir 2021 Panda Hybrid Pliusai: Priekyje vietos gana daug ir net man beveik užtenka Pakankamai manevringa, net turi CITY vairo režimą ~6l sąnaudos kalnų režimu manau visai Važiuoklė tikrai nėra labai kieta, ko tikėjausi, man visai pakako minkštumo. Minusai: Traukos nerasta. Matyt naivu jos ir tikėtis… Spaudžiant >4000 rpm jau situacija šiek tiek geresnė. Tiesa į kalnus visus užvažiavo, tik kai kur jau reikėjo 1 bėgį jungti Liūdniausia bėgėtis nuo kokių 40-50 bent iki 70-80, spaudi pedalą ir norisi duris atsidarius pasispirti Didėjant greičiui - stipriai didėja baimė spausti pedalą Jau 90 greitis su ja labai baisus, valdomumo nerasta išvis Stabdymas varikliu neveiksmingas, kelia apsūkas iki 5000 ir toliau greitėja Hybridinė panda neturi nieko bendro su geru hibridu Skirtumas nuo paprastos - šiek tiek geriau važiuoja ir … suryja daugiau kuro Man gavosi vos ne litru Jokio važiavimo elektra ar pan., ten nėra. Pigiausioj komplektacijoj veidrodžiai valdomi ne elektra, o tokia plasmase, kurios sukimas ir veidrodžio judėjimas turi mažai ką bendro Išvada: nuomai trumpam visai ok, o daugiau tai tikrai labai liūdna
liūdniau net už babuiną kokį
Tom4s>Tikrai taip Ji tiesiog pigi, todėl lūkesčiai jai maži. Tuo labiau nuomota. Lėtai po miestą maltis visai niekur neskubant tikrai galima, viskas ok. Tiesa sėdynė nepatogi, el.langų mygtukas viduryje panelės ir t.t., bet čia italai, ko norėt iš jų
o gal jie specialiai lievas mašinas daro tam kad jas parduoti pigiai, o ne lievas jau daug brangiau? tipo kuo pigiau tuo didesnė ujobisčė, ir ant tulžies klientui. gal dar ir atkatus gauna iš sveikatos ministerijų… dėl sugadintų nervų klientūros.
Gmc, tai viskas aišku. Toyota prie viso to dar ir nėra pigi
Stalaktitas>Normalu, pigios ir super geros gi negali būti Aš tik nesuprantu, kaip kokie Peugeot pardavinėja mašinas Toyotos kainomis, pinga jos belekaip, bet vis tiek jas perka? Juokėmes bangoj iš RAV Plug-in, kuris nuo 49k EUR, o čia Peugeot 3008 Plug-in ateina su 61k kaina Tom4s>Taip, Toyota brangi. Žiuriu dabar Bmw, tai Rav brangesnis už X1 tų pačių metų sikseris>Clio daug visur, visai gražiai atrodanti auto (ypač ta raudonai-oranžinė spalva), guvi, ekonomiška ir pan. Panda žiūrėjau pigiausia buvo su 65 Ag
Nereikia čia vartytis į kažkokius raritetus. autoplius.lt/skelbimai/toyota-rav4-2-0-l-visureigis-2008-benzi nas-19179488.htmlautoplius.lt/skelbimai/land-rover-range-rover-sport-2-7-l-visu reigis-2009-dyzelinas-20028714.html
Vakar bičiulis, kiek supratau, jau preliminariai rezervavosi naują RR Sportą tik ką anonsuotą iš kitų metų kvotų. Dabar irgi su Sportu faceliftu. Patenkintas. Keista.
sikseri, iš tos klasės, clio tikrai top3 pagal visas savybes yra - pasistengė Renault bent kažkur
sikseri - taip pajAmt galima korola tik uz sanaudas. Pakaba is spyruokliu/padangu “minksta”, bet tik nedideliu greiciu per didelius nelygumus. Didesniam greityje labai nesubalansuota, pasimeta, linguoja - nesaugumo jausmas
Nu bet čia vistiek jau mirštantys kėbulų tipai. Pusė tų korololų jau dabar su kontorų liBdukais ant šonų. Tad iš esmės dzin koks ten minkštumas Žmonėms reikia SUV!!! Ir mieste ir užmiestyje
Vat bled kas turi dėtis galvoje, kad mokėti 61 už Pežą 3008? Vat kas turi gyvenime nutikt, kad taip išprotėt?
Remigi, bandziau nesenai ta peza uz 61+. bent muzika gera
Tikiuosi nepirkai? Dlyviai, turit kas namuose Bitės namų internetą? Siūlo 7€ mėn plius pvm ir 5€ mėn įranga plous pvm.
Remigi, ne, darbinis testas buvo. Bite 4g? Bent man naudojant letesnis nei T2 ar telia
Jo 4g
Geriausia salone Bitės. Sakau- koks greitis. Konsultantė- žinokit geras