o gal
perkonctruot vietoy
jamk
maza kabina
kabina kaip kabina, gi dideliu atstumu sitie nevazineja
jeigu sefas lietuvis - vazineja bardaciokai pilni magnetu ir juodu shaibu
for MAN
nu nebent, bet cia jau butu virs visko su tokiu…
under, o tu nepradejai vazinet?
negaliu kolkas, bet jei viskas kaip planuota bus, tai spalio menesi tureciau jau vazineti siaip basiai bijau ziemos su fura
, ypac kad teks bent pora kartu per lenkija vaziuoti
maziau lentku bijok- ilgiau gyvenci
siaip viskas kaip ir px butu, bet kai paklausai kas per avarijos… uzmigs koks uzsimagnetines ir turek…
tikimybe ta pati, kaip ir kad varveklis nukris ant galvos bijo jau lenkijoj magnetu, bauda 18tukst. zl
ko tik nebuna, bet… bijot reikia tik 1- xaxolu, 2- bulbasu, 3- visu likusiu cccp tie gal traukiniu masinistais priestai dirbo, jokio aplinkos supratimo
lenkai netikrina kaip francuzai su adatom buvo ar nebuvo magneto?
sustriausi vaziuotojai po lituanu- belgai, patartina trecia koja laikyt ant stabdzio ir tiketis bajerio kiekviena sekunde
under, nieko apie jokias adatas nezinau. ir jeigu jis neuzdetas duotu momentu, kaip tu irodysi, kad as buvau uzdejes, o ne kitas vairuotojas? burtiniks - cccp megsta vilktis 79 greiciu, o su lengvikem tikrai drasiai lenda po snukiu B/NL. Aisku, lenkai visada sugalvoja sustot uzmiesty, tada ijungt posuki i kaire ir leeeetai pradet sukt o lietuviai ka - skrenda per kaimus, istisines, saleles…
Po magneto nuemimo dar apie dvi valandas buna isimagnetine, prancuzai deda adatas ir jei traukia, turek beda… Bet cia su saibinem
kirto ir man skoda filmuojanti, leistinas 40, as 143
Tai per lenkus tik gazas dugnas, kas inkscia, kad cia taip negerai, patys niekada nevaziave per lenkus ir nezino situacijos.