NOS
Sveiki norejau paklaust paskutini karta kuo skiriasi "sausas" NOS nuo "slapio"?
Ir dar. Va yra pasiulymas isigyti sia sistema, bet dar reikia pasirinkt nauja ar naudota?KAinos skirtumas akivaizdus jei ka
Tai va NOS specai, kurie tikrai tokie esat, kaip ten su ta naudota, nuo eksploatacijos nebuna taip kad kazkas ten toj sistemoj uzsilenkia ar panasiai?
Ir dar jei statau tarkim NOS, ka reikia keist variklyje kad neplystu kai kurios detales?
Slapia eina kartu su benzu, sausa be.
nu vairuotojas tai kazin ar reikia keistlyg ir normali tarpine

Aurimas.V. rašė: Sveiki norejau paklaust paskutini karta kuo skiriasi “sausas” NOS nuo “slapio”? Ir dar. Va yra pasiulymas isigyti sia sistema, bet dar reikia pasirinkt nauja ar naudota?
KAinos skirtumas akivaizdus jei ka
Tai va NOS specai, kurie tikrai tokie esat, kaip ten su ta naudota, nuo eksploatacijos nebuna taip kad kazkas ten toj sistemoj uzsilenkia ar panasiai? Ir dar jei statau tarkim NOS, ka reikia keist variklyje kad neplystu kai kurios detales?
del kaskokiu geresniu variklio detaliu keitimo tai priklauso nuo to kiek tu papildomos galios noresi ispausti is to noso be to pradziai gali pabandyti vietoj nos vandeni kokiu leisti nu gal juokingai pasirodys ir aiksu tokio efekto kaip su nos nebus bet variklio temperatura mazesne butu del to buitu galima degima pasiankstinti dar plius prie to oro temperatura petenkancio i variklis mazesne kaskiek del to tankesnis oras daugiau deguonies ir daugiau galios kaskiek su vandeniu aisku nebus ten nuo 40-50 procentu prieaugio, bet kaska islosti is to galima ir plius tai kad toks dalykas nieko nekainuoja
Aha, tik prie viso to nuo vandens dar bus hidro smūgis. O trūkusi galva arklių turi daugiau už sveiką.

tranzas rašė: Aha, tik prie viso to nuo vandens dar bus hidro smūgis. O trūkusi galva arklių turi daugiau už sveiką.
nu tai nereikia kibira vandes pilti

tranzas rašė: Aha, tik prie viso to nuo vandens dar bus hidro smūgis. O trūkusi galva arklių turi daugiau už sveiką.
O tai jau priklauso nuo to kaip veiks “sistema” Bet šiaip-galios prieaugis nedidelis, bet ekonomiškumas tikrai apčiuopiamas
Tik su “samadielka” daug vargo,o firminė sistema-brangi.

poršas rašė:
> tranzas rašė: Aha, tik prie viso to nuo vandens dar bus hidro smūgis. O trūkusi galva arklių turi daugiau už sveiką.
O tai jau priklauso nuo to kaip veiks “sistema”
Bet šiaip-galios prieaugis nedidelis, bet ekonomiškumas tikrai apčiuopiamas
Tik su “samadielka” daug vargo,o firminė sistema-brangi.
mano tevukas nat zapuko pries simta metu buvo pasidares kad imtu variklis biski vandesn ir vien del to kad variklis labai nekaistu nes kai oru ausinamas tai nelabai koks ausinimas ten geras buvo tai ir pisismaste is pradziu buvo per daug tai nesikure paskui pamazino skilkutevandens ten praktiskai lasiukais viskas vyksta tai sake gerai buvo ir tenperatura mazesne tik tiek kad vandes simtui km sunaudodavo apie 5l

poršas rašė:
> tranzas rašė: Aha, tik prie viso to nuo vandens dar bus hidro smūgis. O trūkusi galva arklių turi daugiau už sveiką.
O tai jau priklauso nuo to kaip veiks “sistema”
Bet šiaip-galios prieaugis nedidelis, bet ekonomiškumas tikrai apčiuopiamas
Tik su “samadielka” daug vargo,o firminė sistema-brangi.
na galios prieaugis manau butu panasus kaip pvz pasikeitus oro filtra is standartinio i didesnio pralaidumo ar koki glusarkes bakeli pasiekitus tipo sportiniu kuris kelis arklisu prideda bet yra kitas dalykas jei naudoji vandeni variklis darosi vesesnis pamazeja detonacijos tikimybe tai galima ir pasiankstinti degima kurio deka atsiranda papilgomu arkliu ir panasiai
Tai gal tuomet daug naudingiau būtų gryną deguonį pavaryti ? Vienas iš azoto suboksidų sistemų galios priauginimo komponentų yra būtent deguonis. Šiaip jo ore yra 23%, o azoto subokside jau 37%. Didesnis kiekis deguonies leidžia daugiau sudeginti kuro, dėl to išgauti ir daugiau galios. Likęs dujų komponentas taip pat atlieka savo darbą. Jis tarsi sumažina cilindro tūrį ir sukuria “spaustos galvos” efektą. Iš to gaunama dar daugiau galios. Žinant iš kur N2O sistemose atsiranda papildoma galia, galima spėti, kad didesniam galios išgavimui gali tekti pakeisti purkštukus (didesniam kiekiui kuro įpurkšti). Dėl sukuriamo “spaustos galvos” efekto ir didesnio kuro kiekio galima nustatyti ir galimus šalutinius poveikius varikliui. Bet apie tai jau daugiau poršas galėtų papasakoti.

tranzas rašė: Tai gal tuomet daug naudingiau būtų gryną deguonį pavaryti ?
Vienas iš azoto suboksidų sistemų galios priauginimo komponentų yra būtent deguonis. Šiaip jo ore yra 23%, o azoto subokside jau 37%. Didesnis kiekis deguonies leidžia daugiau sudeginti kuro, dėl to išgauti ir daugiau galios. Likęs dujų komponentas taip pat atlieka savo darbą. Jis tarsi sumažina cilindro tūrį ir sukuria “spaustos galvos” efektą. Iš to gaunama dar daugiau galios. Žinant iš kur N2O sistemose atsiranda papildoma galia, galima spėti, kad didesniam galios išgavimui gali tekti pakeisti purkštukus (didesniam kiekiui kuro įpurkšti). Dėl sukuriamo “spaustos galvos” efekto ir didesnio kuro kiekio galima nustatyti ir galimus šalutinius poveikius varikliui. Bet apie tai jau daugiau poršas galėtų papasakoti.
Tai kad uzsidegtu viskas, dar nespejus i cilindrus pakliut Ir cilindruose be zvakes.
siaip man rods butinai stumoklius reik pakeisti, nes nuo NOS jie sudega greitai ) nu nz kiek cia tiesos

shropna rašė: Tai kad uzsidegtu viskas, dar nespejus i cilindrus pakliut
Ir cilindruose be zvakes.
Aha, žinau. Tai ir nupaišiau tokią . Sako grynas deguonis ir su tepalu ne kaip draugauja…

BaZaAr rašė: siaip man rods butinai stumoklius reik pakeisti, nes nuo NOS jie sudega greitai
) nu nz kiek cia tiesos
Na čia jau šalutinis poveikis. Kiek suprantu dėl didesnio kiekio kuro geriau degti turėtų viskas. O savo darbą gerai turėtų atlikti ir didesnis slėgis. Karoče, N2O sistemos gerai, duoda daugiau galios, nelagina kaip turbinos, bet dujos greitai baigiasi ir gerai pjauna tam nepritaikytą variklį. Ilgaamžiškumo požiūriu vis tik geriau turėtų būti turbina. Ne ?

tranzas rašė:
> BaZaAr rašė: siaip man rods butinai stumoklius reik pakeisti, nes nuo NOS jie sudega greitai
) nu nz kiek cia tiesos
Na čia jau šalutinis poveikis. Kiek suprantu dėl didesnio kiekio kuro geriau degti turėtų viskas. O savo darbą gerai turėtų atlikti ir didesnis slėgis. Karoče, N2O sistemos gerai, duoda daugiau galios, nelagina kaip turbinos, bet dujos greitai baigiasi ir gerai pjauna tam nepritaikytą variklį. Ilgaamžiškumo požiūriu vis tik geriau turėtų būti turbina. Ne ?
Su nosu taip pat dideja ir detonacija. Tai ir dega

tranzas rašė:
> BaZaAr rašė: siaip man rods butinai stumoklius reik pakeisti, nes nuo NOS jie sudega greitai
) nu nz kiek cia tiesos
Na čia jau šalutinis poveikis. Kiek suprantu dėl didesnio kiekio kuro geriau degti turėtų viskas. O savo darbą gerai turėtų atlikti ir didesnis slėgis. Karoče, N2O sistemos gerai, duoda daugiau galios, nelagina kaip turbinos, bet dujos greitai baigiasi ir gerai pjauna tam nepritaikytą variklį. Ilgaamžiškumo požiūriu vis tik geriau turėtų būti turbina. Ne ?
Gerai sureguliuotą NOS sistema,žalos varikliui nepadaro,nes pirmiausia poveikis trumpalaikis,ir antra skildamas azoto suboksidas smarkiai atšaldo mišinį,todėl nėra jokio pavojaus dėl,detonacijos ar stumoklių “sudegimo”

shropna rašė:
> tranzas rašė:
>
> > BaZaAr rašė: siaip man rods butinai stumoklius reik pakeisti, nes nuo NOS jie sudega greitai) nu nz kiek cia tiesos
>
> Na čia jau šalutinis poveikis. Kiek suprantu dėl didesnio kiekio kuro geriau degti turėtų viskas. O savo darbą gerai turėtų atlikti ir didesnis slėgis. Karoče, N2O sistemos gerai, duoda daugiau galios, nelagina kaip turbinos, bet dujos greitai baigiasi ir gerai pjauna tam nepritaikytą variklį. Ilgaamžiškumo požiūriu vis tik geriau turėtų būti turbina. Ne ?Su nosu taip pat dideja ir detonacija. Tai ir dega
nedetonuoja…

poršas rašė:
> shropna rašė:
>
> > tranzas rašė:
> >
> > > BaZaAr rašė: siaip man rods butinai stumoklius reik pakeisti, nes nuo NOS jie sudega greitai) nu nz kiek cia tiesos
> >
> > Na čia jau šalutinis poveikis. Kiek suprantu dėl didesnio kiekio kuro geriau degti turėtų viskas. O savo darbą gerai turėtų atlikti ir didesnis slėgis. Karoče, N2O sistemos gerai, duoda daugiau galios, nelagina kaip turbinos, bet dujos greitai baigiasi ir gerai pjauna tam nepritaikytą variklį. Ilgaamžiškumo požiūriu vis tik geriau turėtų būti turbina. Ne ?
>
> Su nosu taip pat dideja ir detonacija. Tai ir dega
nedetonuoja…
Pala, o kas darosi, kai nosa leidi, neatidares pilnai droselio? A, tiesa, kalba apie gerai sureguliuota sistema