NISSAN SUNNY 94 2.0 DYZEL!!!!????

NISSAN SUNNY 94 2.0 DYZEL???

cia supranti mano asmeninis braizas,nu stailas,ponimaies…
Cha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha chaCha cha

Ziurke kai atvaziuosiu rytoj as tau apie ji labai daug papasakosiu. Bet trumpai tai jei nori imti sau pamirsk. Uzsipisi naturaliai

J.

taip sutinku, pasikarsciavau Šypsena, visos masinos anksciau ar veliau sugesta.
neziurint ar tai nissanas ar mersas.

beje kaip ten su Bilstein amortikais reikalai, ar atsirastu manajam Sunny’ui priekiniai?

nu negali but taip brungiai
jei tik tarpine pakeist ir galva paslifuot, issisuktu uz 600lt su viskuom, o kam ta galva keist nesuprantu? skilus gal?
uz ka tokios babkes?
galima pavazinet kuri laika ir paziuret kas darysis, kokios tepalu,ausinimo skyscio sanaudos.

va va maniskaim irgi, kai siltas mataras, gazuok kiek nori, dumu nesimato, meistras irgi stebejosi Šypsena)
beeje koks kebulas to nissano, keliu duru ?

ten 94 toks jau apvalus,2 duru,labai gerai atrodo isskyrus pora smulkmenu ir kaliosai nuliovi zieminiaiCha chaCha chaCha chaCha chaCha cha
o gazuojant ir neis dumai,reik ten tokia himija padaryt ir tada ziuret…Cha chaCha chaCha chaCha chaCha cha

ZIURKE tu manim netikėjai, bet žinok ta apšlapus tarpinė ir yra pirmas požymis , kad artimiausiu metu prapūs tarpine. Reiškiasi jau kažkur pradeda raitotis galva. Šlifuoti galva ir bloka būtina. Nes nors pamatavus atrodo , kad viskas OK, bet realiai taip nebuna. Nes nei vienas iš mūsų servisų neturi tokios tikslios įrangos, kad pamatuoti idealiai. O šitam paršivam CD20 motorui, nors mikronas netikslumo ir skaityk bergždias darbas.
O dabar dėl kainų tai paskaičiuok pats. Kadangi reikia šlifuoti bloką, tai darbai tie patys kaip ir kapitalinį darant. Priedo mažesnė kompresija dviejuose cilindruose sako, kad greičiausiai reikės pritrinti vožtūvus. O kadangi dažniausiai jū jau pritrinti nelabai būna ką, tai juos reikia keisti. Ispaniški vožtuvai kainuoja kažkur po 25-30 lt. Taip pat būna išdilusios kreipiančiosios. Geros kreipiančiosios kažkur po 16 lt vnt. Tai skaičiuokim. Vožtuvai 825=200 lt, kreipiančiosios 816=128. Tarpinė ~160 lt. Buna dviejų tipų viena brangesnė, kita pigesnė. Šlifavimas nu daleiskim po 40 lt galvos ir bloko. Tai jau 80 lt. Nu o jau ten kaip su žiedais ir indėklais tai vietoj matosi tiktaisŠypsena Tai vat suma vien tokiu smulkmenų gaunasi 568 lt. Gerai kiek žinau paprastai kapitalkė apie 200 USD. Taip kad beveik tie 1500 lt ir gaunasi.
Taip kad kaip nivirti, manau ir jei tu darytum tai ne ka labiau pasikeistu suma.

J.

Tiesa dar pamirsau viena dalyka, kad būtinai reikia keisti ir varžtus galvutės, nes kitaip nedasiveržia normaliai. Jie tamposi. Taiop kad komplektas dar apie 50-80 lt nepamenu tiksliai kiek.

J.

kaip matau cia vyksta tikras vyrishkas pokalbis…

Kaip sakant svarbu dalyvauti, o nea laimėti

J.

kada SAAB atvarysi???Cha chaCha chaCha chaCha chaCha cha

ZIURKE rašė:

kada SAAB atvarysi???Cha chaCha chaCha chaCha chaCha cha

Paskambinsiu ar kaip prieš varydamas Šypsena

J.

o ka galetumet pasakyti apie benzinini 1,4 16 valve varikili