Nissan 200sx ar ford probe

Nissan 200sx ar ford probe

tai va vazinejau su kibiru dabar pardaviau ir sakau reik pirkt ka nors rinmčiau… noriu viena iš šitų… kas geriau … patakitNekaltas… + ir - tu maskiu.Ignoruoju

kokia pinigu suma kirti zadi ir kokiu metu masinas rankiesi?

probe BlogaiBlogaiBlogai visiskas meslas (nesupykit probe turetojai cia tik mano asmenine nuomone) taigis geriau jau 200sx`a

Na jei dėl dizaino, tai dėl to paprastai nesiginčijama. Cha cha
O jei dėl galios - tuomet taip, probe dėl to nuo nissano atsilieka. Laimingas

200 sx sportishkesnis ir senesnis ir naujesnis.Jei galvoji pirkt nuo 94m tai probas racionalesnis variantas eksplotavimo prame. nes ten praktishkai ne fordas bet mazda(tas pats variklis ta pati bazė tik kebulas skiriasi)
bet jei nori pajausti malonuma vairuojant geriau 200sx ui kaip smagu kai turbina puciaLaimingas

As asmeniskai rinkciausi 200sx, bet kiek zinau, 200sx pagrindine beda - turbina, remontas apie 600-800 Lt, neorginali bet nauja ~1300Lt orginali prias pora metu kainavo 2000$ Žliumbia
Imk 2.4 turbo Gerai

as bent 200sx nepirkciau,nes ten elektronika ir turbina eina nx o remontuoti brangu probo detales irgi nepigios!

su turbina reik moket vazinet ir priesh perkant reikia butinai patikrint -tada ir keist nereikes.

pas proba variklis pastoviai linksta. beabejo 200sx turbina tai jau legendine ju silpnybe. bet bendrai paemus tai nissan’as butu geriau, nors kaip minejau svarbu kiek nori $ skirti.

Už 200sx arba Probe kainą ? Gerai, imu, tik rask už tiek. Cha cha

su probu irgi pan. turbina dawg kajnuoja, nu wa pvz jejgu surandi su uzhdrozhta turbina gerew mint nuo jios tolyn Apakęs ir wapsem su probu sunku taw bus ta prasme su explotacija, labaj brangi . Jejgu pirxi probe atreipk ypatynga demesy y tas wietas, ant kuriu tiesiogiai patenka nuo ratu lekiantis purvas t.y. ratu arkas ir slenkscius, butent cia susidaro rudzhiu zidiniai, kurie welew ishplinta ir kitose kebulo wietose. beje vertetu dar patikrint ir ishmetimo sistemos bukle- neretai ji buna surudijusi jau po ~70tukst. kilometru. be siu wietu, apskritaj Probe kebulas yra gana atsparus korozijai. Netgi 200tukst. kilometru musu keliais nuvaziaves automobilis, jei jis nepatyre avarijos, neturetu buti suruijes, pazhista jo dazhu danga ar ishsikaipe kebulo detales. ish pradzhiu probe buwo gaminamas tik su 2.2 litro 147AG varikliu su turbokompresoriumi. 1993m. sausi rinkoje pasirode atnaujintas modelis su nauju V-6 formos 2.5l 163AG warikliu, pailgintu atstumu tarp shiu ashiu ir kitokia priekine pakaba. berods po metu pasirode naujas 4 cilindru 2 litru 16 vozhtuvu 115AG wariklis, sukurtas MAZDA Veee specu. Daugiausia problemu kajp tik ir kyla su 2 litru warikliu. daugelyje automobiliu su siuo warikliu dazhnaj reikia keisti ausktos ytampos laidus ir duju paskirstimo mechanizmo dirzheli. laidus, kajp taisykle pradegina pernelyg arti esancios karshtos wariklio detales, o dantytas dirzhelis neretai slankioja ritineliu gioweliuose i shonus ir del to greitai ir netolygiai sudyla. Jo pakeitimas yra gana sudetingas ir brangi operacija. tad gerew pirk probe su 163AG. shis waryklis ne tik pasizhymi puiki dinamika, bet ir ilgaamzhis, tachiau naudoja gerokai daugiau degalu.ir beje probe ish vietos gerew walin negu corradas, celica ar calibra Kietas ir beto probe masizhymi geresnuy elastingumu ir ne taip jaucia, ar autmobilis pilnai pakrautas, ar ne Kietas. sejp probej tinka ir mazdos 626 kurkas pigesne detales. beje jejgu perki probe lietuvoj pazhioorek ar nebuwo patekus y awarija . ne paslaptis kad dauguma siu automobiliu pas mus atkeliauja ish vakaru europos, o ten sugeba netgi ir dideles avarijas ptyrusius automobilius suremontuoti ir parduoti pirkejams ish rytu. sejp ishorines kebulo dalys gana lengvai remontuojamos, tachiau jei pazheista kebulo standzhiuju elementu geometrija, jo suremontuoti praktishkaj neymanoma… taj tiek

KietasCha chaLabas

Aisq NISANAS geresnis uz Forda, butu MX-6 tai gal… Taciau NISSANO beda rimtai yra tuos turbinos, jei perki sportine masyna tai nafig letai vazinet, o aktyviai naudojant turbina galima ir per 3 menesius suvaryt Liūdnas Bet skauciau omnitelio skelbimuose kad uz 1000lt deda kazkokia kita - tipo zymiai patvaresne Šypsena Taigi jei tai tiesa tai imk NISSAN Labas

nu per 3men cia reik sugebet… dazniausiai wisi turbinas suvaro vien per nezinojima kaip reik explotuot turbinine mashina… o dalykas labai paprastas-nedrozhti tik uzkurus atomobili, ir sportiskai pavazhinejus ishkart negesinti variklio o pabirbinti laisvais sukiais pora minuciu ir laikys ta turbina kiek noresi…

Labas

sejp taj Probe ir MX-6 du identishki automobiliai, abudu ant Mazdos 626 platformos Kietas

Iskart sakyk kiek saibu zadi skirti ar is kuriu metu modeliu renkiesi,jei tarkim imi nuo 94 metu pasirodziusi Nissan 200SX s14 ir antra proba,tai tik pirkdamas patikrink butinai turbina Nissano,jei ji sveika,tada Nissanas daug pranasesne masina uz proba,visais atzvilgiaisLabas

Nu galiu iki 2200euro skirt
as ir girdejau, kad nisano turbina nelaiko, elektronika tai dar kaip pas ka…
calibra dar galvojau, bet bijau kad supus…
O apie probas tai vapse nieko nesuprantuLiežuvis… o turbinas restauruot galima??? ar cia tik sapaliones girdejau, kad buna kaip naujos…Drovus

Nu uz 2200$tai tik pirmieji modeliai,bet vistiek imciau nissan,o turbinas galima remontuot,priklausomai kas pareje,jei sparnuote,ar asis,tai dar pataisoma,kazkas gerai rase,kad su turbinomis reikia teisingai elktis ir jos laikys.Sekmes renkantis!

O jei tingi pats teisingai elgtis, tai perki turbo taimerį, kuris tau pavažinėjus pabirbins auto už tave. Taip

Hmm, tai gal idomu kodel probai yra pigesni uz mazdas? Aisq ir Eclipses Eagle vienas platformas turi, bet ner ko cia amerikonu su azietiskom ligint Šypsena