netraukia prie zemu..


netraukia prie zemu…

biteplius.lt/lt/2club.club_f_reviews/241.925329.1…-=%28187 4911780vakar Rafinuotas skundesi ,kad netraukia masina, pas mane panasi beda jau nuo pat pirkimo, tik senesnis ir silpnesnis variklis, bet esme panasi, iki ~2.5rpm jauciasi gan stiprus lagas, nors vaziuoti tai netrugdo… bet sendien del visa ko isvaliau egr, niekas nepasikeite… Tai dabar ydomu, cia kalta mechanine deze ar istikruju problema su turba?youtube.com/watch?v=67ljAeFr5zEkad aiskiau butu ikeliau video, pradzioj matosi kaip reguoja pirma imynus dugna, ir nuo 17sek antra imynus dugna NekaltasPasireiskit kas vazineja su bmw i6 dyzeliais, ydomu

pas mane taip nera,ryt pafilmuosiu. siaip tikrai lagas nemazas Nekaltas

nu taip ir buna, nuo 2tukst tempia daug stipriau. nenorekit, kad isvis iki 1000aps jau visa galia butu Cha cha cia jum ne fura, kad prie 1200 visi NM o 1800 visi arkliai Cha cha

o gal gali buti, kad EGR normaliai veikiantis trukdo isisukt turbai? zinoma, mano visai kita masina ir kitas variklis, bet butent EGR’o uzaklinimas stipriai pakeite i gera puse panasia beda.

kaip tai cia vaziuot netrukdo? cia yra visiskas pravalas, supistas visas darbinis apsuku spektras. bbz, as tai su dyzeliu retai uzsuku daugiau 2.5 st rpm, o cia praktiskai pastoviai reikia taip vaziuot pylinant.

Woris,tai kad šitas motoras "sprogsta"nuo 1.7rpm Nekaltas

panasu ,kad reiks vezt i linksmakalni Nekaltas… nors tas lagas nera labai ziaurus, tikrai ne taip kaip Rafinuotas issireiske, kad stovi vietoj praktiskai, bet tikrai juntamas…

VNT turba? Nekaltas, tai geometrija pastrigus Nekaltas

ziema nebuvo juntamai maženis lagas,ar vienodai?

boxermotorworks.co.uk/bmw-E60-61-530D-tuning.htmsprogsta nesprogsta, didziausia trauka as jauciu nuo 2 tukst. o pagal vaizdeli nelabai ka suprasi. man atrodo, kad normaliai. reikia praktiskai pabandyt sustot keliem ir nuo kokio 60 pradet spaust 5 ar 6 pavara.

lyg ir vienodai, nors salta diena arba vakara traukia geriau, jauciasi tas Nekaltas… sakau nuo pirkimo jau taip, bet kazkaip per daug nekreipiau demesio, traukia ji lyg ir normaliai, tik va sukimo momentas salyginai didelis, o prie zemu miega

o pas mane tai deze pasibaige Nekaltas

numauk ir uzglusink vakumine slangute nuo egr valdymo ir ziurek ar yra skirtumas

kokie virs 10 sek iki 100 Liūdnas prasti reikalai, mano dabartine mazda 12.3 sekundes pagal kataloga - tragediju tragedija, pastoviai reikia spirti per pedala ir drozt. Ziauriai nepatogu jei maliesi mieste. Autostradoj kaip ir dzin, ant lenkimu jau ranka sumazinu pavaras

Robke - kokie simptomai, kiek Pinigai reiks?

Leo> nu nestok i bangos klounu gretas tokias nesamones rasinedamas, lyg ir rimtas zmogus esi Nekaltas …o siaip pagal mano ikelta video neapskaiciuosi kiek sek. iki 100… nes ijungus antra begi numazintos apsukos beveik iki 1rpm ir poto kelta iki 4rpm, beto rankoje laikomas telefonas… o jei ir bus kaip sakai apie 10 sek, tai tegul tik visos masinos taip traukia Juokiasi

raimuk, bukeju ir degraduoju - kol nepailsesiu lyga tik progresuos Cha cha

Raimukas, o gal cia viskas gerai? pabandyk rimtai paskaiciuoti 0-100 laika, taip suprasi, ar reikalai rimti ar tik vaidenasi. as gi turejau lygiai toki pati BMW ir nematau cia tam video problemu, nu bet zinai, gal tik nematau.

pirmiausiai ziureciau turbinos valdyma, kiek turba pucia ir pns. turboservise uz pora desimtkiu jie padarys apziura Nekaltas