neblogas visai
auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-s400-4-0-l-limuzinas-2004 -dyzelinas-2821327.html?utm_source=gazasSearchOld&utm_medium=15min&utm _campaign=15min_inttik kaip cia iseina variklius pakeistas ar nebuvo jis niekada amg
tas ismetimas tai kazkaip neisipaiso i bendra vaizda
as galvoju ar tik ne tikras amg buvo nes triubos tikrai ne dyzelines
bet atkreipkit demesi…ratai ale BMW’iniai puse vaizdo…usdek kokius kalpokus ir adios amigos…eilinis MB
jei bumerio eksplotacija vadini kaip pastovu birejima,su situo modeliu nezinau kaip tai pavadintum
plt kad tas bumeris beveik 10 metu senesnis nei sis. nu bet esmes aisku nekeicia, ne vargo ****kliams
siaip 11keur biesas zino…tas dyzelis toks idomus,ekonomijos tikrai nesitiket,aptarnavimai bbd bus brangus,bet cia dar galima susitaikyt,nu bet rudis rankiot kas metus tai nx
Palaikykime moraliskai prancuzus.Demkratiski delfiatniko pinpalaciulpei nezodzio neuzisimin Serse la fam ! ria.ru/world/20130324/928764979.html#13641525400353&message=res ize&relto=register&action=addClass&value=registration
Toki pasistatei kieme kaip puosmena
kuom cia geras uz tokia kaina? uz tiek tikras amg manau jau iseina. kas del ratu, tai jei kazkam cia panasus i bmw ratus, tai speju i style 128. Nebepuliuokit, sitie atsirado anksciau uz bmw ratus.
šitie mersai, tai nx, geriau jau banginis. tas bent nepūna ir patvaresnis
jo w140 banginis ir nepūva
F10 ratų bazė 2,968mm, o pačios tačkės ilgis 4,899–4,907mm, kai bumerio ratų bazė 2,930mm ir pačios tačkės ilgis 4,984mm