Ne bmw


Ne bmw

nebus čia kasko? Cha cha

Vaikai pasitreniravo Cha cha

Na nepanašu į kasko, ten mergina per fb prašė pagalbos gal kas matė jos mamos mašina čia.

Mechanika Gerai Tokiu tripangui, kai automatai savo gyvybes jau atidave, o srotuose panasus kompresai pardavinejami, mechanika turi paklausa. Skelbimuose ilgai neuzsibuna. Deja, tik i mazesnio litrazo varikius mechanika kraudavo, regis max buvo 280 cdi

As tai ir f10 numetoneju bet kur savo. Zibintai paprasti(pats led susidejau-kurie bwje ****u kruva iwvis nesviecianti), ekranas mazas, kazin ar ims, o didelio kaina 150e Cha cha , vairas ne M pirkau uz 30e, nes reikejo mygtuko vieno, tai su viwu vairu atidave, airbagas kiek - nzn. W212 kasko irgi nedraudziu. Ekrana jeo pavogs bus proga normalu siu laiku androida susimest kinieti, uz apie 300-400e. Vairas be airbago apie 100e, airbagad nzn kiek bet nemanau kad daug. Ka ten daugiau vogt - nzn. Va f01 turiu dar, tai ten pilnas M, tiek isore tiek vidus, bet irgi, ekranas dvi juostos raudonos(pagedes), kita uz 50e is anglo nupirkau NekaltasW204 irgi turiu, tai va odinis salonas 150e, vairas 30e. Bet kiek cia iziuriu cia bus greiciausiai FL versija. Kam tie apdailiniai medziai reikalingi - bbz.

CS -> tai kad tos 5g ar 7g dezes pas mersus tiesiog neuzmusamos. Realiai 600k km atlaiko su oem pusle. Tada keiti restauruota pusle uz 200e ir pili nauja alyva, dar 300k km judi. O mersai dabartiniai nelabai liama suka - supuva greiciau.

Savaites viduryje pas elektrikus buvai, jie sako viskas w222 jau kakalas mersas, tvarkom ir tvarkom viena ir galo nera. Tai sakau gal rida didoka. 650k bet tipo ledinis vokieciuose vip i oro uosta tampe Juokiasi as galvojau, kad isvis tiek nenuvaziuos tie mb

oi tai dar ne tiek jie nuvaziuoja. Bet ta rida turi buti per pirmus kelis metus. Nes realiai ne tik rida eda masina, bet ir amzius. Surandi su ta maza rida ten bmw koki e65 ar e39. Nu vistiek jis bus mires/nemires daugeliu atveju vienodai, kaip ir su 500k km rida. Aisku buna isimciu retu. Man tai isvis keista, kaip tos masinos tuos 500k km atlaiko. Pvz is jav parsivaro lietuvis, 5m paeksploatuoja ten koki bmw ar aubi ar mb, rida ten juokinga - 150k km, bet masinos visos mirusios. Ar cia kad visi km sukami mieste, ar del ko, bet realiai dauguma is usa masinu parvarytu su juokingom ridom kur nuseda lt, ten sakau, lietuviai sueda tikraja ta zodzio prasme tas masinas iki 150 damyne… o vakaru europoj visai kitaip. va puse pvz liamo kaip masina atrodo:suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?action=parkItem&id=302 922168lt paziuri tokius simiorus is usa(su tiketina tikra rida) ten po 120-180k km - tai visiski lavonai tiek vidum tiek isore Juokiasi

Rafi, nesakau, kas mb automatai blogi patvarumo prasme, bet vistiek prie dideles ridos juk nedirba kaip nauji…o mechanika, galu gale nauja sankaba susikrovei ir vel viskas fresh. Beje, del auto ridos ir man mistika ka sakai. Is vokieciu 300-350 tkm neretu atveju viskas labai svaru ir tvarkinga, o lietuviskos prie 200 jau atrodo ismetimui.

CentralStation | 11-01 09:51 Atsakyti privačiai … o lietuviskos prie 200 jau atrodo ismetimui. kokio Aurio ar dr tai tikrai atrodys ne blogiau nei fokiskos Cha chakoks ukininkas nusiperka nauja hiluxa tai ten pas ji daznu atveju jau po metu jis kaip afrikoj 30 metu tojotos su pritaisytais kulkosvaidziais atrodo…

dropbox.com/s/hewu61t87zculam/IMG_20201017_174910.jpg?dl=0Siai dienai rodo 230kkm,kiek realiai bbž. Zhakas ziurejo, sake nemate sukimo požymių. Dar mįslė didziausia, stabdziu diskai gimtieji Apsvaigęs bent data sutampa su masinos gimimo metais.

Tiesa, nupirkes masina sudejau visiskai naujus org bmw kilimelius, po 4metu tokie kazkokie bbž paliko, jauciu gimtieji vis ne geriau atrode Cha cha avalyne ne lakierkos, 99% su kedais.

dr, vairas pas tave jau kitas turbut uzdetas? pas kolega 325d 2008 metu, rida 440 tai vairas pas ji geriau atrodo stabdzių diskai kad ir kaip ramiai vaziuotum daugiau 120 tkm netraukia, nebent hibridai daugiau nuvaziuoja

Nezinau kaip ten atrodo vairas, bet sitas labai artimas naujam, tekstura visur islikus ideali.

brisiau, ne tik aurio ar dr, matyt yra dar dalyviu ne vienas ir ne du kas priziuri, bet gi cia entuziastai - reikia imti statistini vieneta geriau. Ridos pas lietuvius mazos tikrai, standartas turbut apie 5-15k km per metus, bet vienu uzvedimu(dazniausiai saltu) nuvaziiuojama 5km. Tai cia peiliu peilis ir dezei ir varikliui, kai automobilis dirba ne savo terpej(t.y. ne darbinnej aplinkoj) + klimatas ne pats geriausias + didzioji dalis taupukai ir veza ne ten kur reikia remontuot, o ir remontuoja ne taip kaip reikia. CS, kazkiek pritart galima tavo teorijai. Bet mechanikoj irgi daznai gi, ir pati deze ir jos sinchronizatoriai jau nebe tokie. Bet faktas kad atkelti i darbine bukle uzmusta deze, butu lengviau mechanika, nes uztektu dazniausiai pasiekist bent jau sankaba ar smagrati, o automata uzmusta, tai ten greiciausiai neuzteks tik pusle ar tepalus pakeist Cha cha

st diskai man irgi uzkliuvo, gi ant nauju bmw juos kas 40t km keicia Nekaltas tai kaip gali atlaikyti 6x tiek Apakęs Apakęstiesiog idomu, kaip jus paziurit ar detale yra originali nuo gimimo sitoje masinoje? yra pagaminimo data ant disku ir kitu daliu, ar kaip? p.s. vairas tai realus pagal rida. 300k+ jau toks nebuna, arba beveik nebuna. kiti toki ir per 150 padaro Taip

Vinai - furai stabdziu diskai milijonas ir dar vaziuoja. Passatas pas mane jau 143 tukst, disku nekeiciau nupirkes; Kalades jau teko. Taip kad tavo skaiciai neviskam tinka

worai, nu nelygink furu disku Juokiasi is patirties kalbu, mersams s ir ML 100-120 tkm ir diskams amen, xc90 iki 100 tkm, vw caddy 80 tkm , citroen berlingo 60 tkm

Jeigu Caddy su Berlingo tik po miesta tai taip, Bet as apie Passata kalbu: ten, manau, dar gamykliniai prie 290 tukst.