Mondeo Hybrid'as :)


Mondeo Hybrid’as :slight_smile:

Nu tai krc. Is saraso, kuris buvo man pateiktas, atlikus gausybe matematiniu veiksmu ir ivertinus ten viska, uzsakytas 2015 Mondeo Hybrid Titanium-X komplektacija (UK market’ui), Magnetic spalva. Kadangi paciam reikia moketis mokescius nuo masinos ir t.t. tai aktualus yra CO2. Bo kuo mazesnis CO2, tuo maziau gaunasis moket. Tai ta proga, Hybrid’as tipo palenda po 100 g CO2 (99) kas yra piguva ir labai zjbs. Stovi 2.0l atkinsono ciklu (orientuotas I kuro akanomija o ne galia) dirbantis benzas ir 2 elektriniai motorai. Bendrai visa Sistema isgeneruoja 180 AG. Vienas elektrinis skirtas vaziavimui, antras – stabdymo energijos regeneracijai. To pasekoje, miesto salygomis kuro sanaudos buna apie 2l/100km, uzmiescio salygomis – apie 5l/100 km Eina su CVT deze kuri turi “6 suprogramuotus begius”. 0-100 – 9.2s kazkur. Visi Hybdrid’ai eina tik sedanai (UK rinkai). Titanium-X komplektacija I esmes yra pilnas farsas, automatiskai turi visokius active parking assist, beraktes sistemas, sportinio tipo odines kedynes, lane assist, adaptyvinius Ford’o LED’us (patys keicia spindulio forma, ilgi, kampa etc. priklausomai nuo aplinkos kur vaziuojama), vairuotojo informavimo sistemas (nu ten tipo stebi kelio zenklus ir zviegia koks greitis) ir t.t. Papildomos opcijos imtos tik kelios (is to kas ne standarte eina po titanium-X): galinio vaizdo kamera, Sony DAB audio Sistema su 12 garsiakalbiu + pasleptu basavyku, ir air bag’iniai dirzai. Airbaginiai dirzai patiko labiausiai, kaip funkcija – is esmes pats dirzas gaunasi daug minkstesnis ir patogesnis vaikams sedint, o, neduok die, avarijos atveju, dirzas issipucia kaip airbag’as, tuo apciu susvelnindamas smugi ir issklaidydamas ji per daug didesni plota. Is principo – labiau apsaugoma gale esanciu keleiviu krutines lasta (isorines sedynes). Sita papildoma opcija yra nebrangi ir cia net nebuvo svarstoma. Ai, tiesa, visi hibridai eina tik su 16’ ratais ir didesniems ratams net near opcijos. Nu bet aisku cia del CO2. Bet tai idomiai kad isleis Vignale versija, kuri eis su didesniais ratais. Tai bbz. Uk idomiai, fordas nusprende kad parktorikai yra papildoma opcija ant visu trim’u Kvankt?, o kainos skirtumas tarp active park assist (kur pats atranda tinkama paralelinio parking vieta ir priparkuoja) ir paprastu davikliu yra toks mazas, kad as nelabai sugalvoju jog kas nors uzsisakydamas nauja masina ims paprastus parktronikus, o ne ta active park assist. Nu ten buvo dar kelios nesamones, kaip elektrinis panoraminis stogas, automatine stabdymo Sistema (kuri bbz ar veikia is vis) kuriu neemiau, nu nes nereikalinga… ir berods viskas KietasPagal kazkurio dilerio pasakyma – UK siuo metu, test drive’ui yra cieli 5 !!! Mondeo Hibridai… tai krc savo test drive’o vis dar laukiu Cha cha ir nelabai tikiuosi sulaukt Cha cha nu bo parasiau – testdrive’a – tik hybrid’a duokit. Nu nes ner tolko testdrivinti dizeli ar benza… tai krc – laukiu Cha cha bet cia tik paciam pabandymui kaip rieda. Nors del to per daug nesirupinu… Snekejau su pora ciuvu, kurie irgi, lygiai taip pat kaip as, uzsisake be test drive’o ir yra ziauriai patenkinti. Tipo labai gyvas jis ir viskas ten su juo labai gerai Cha cha Tokios pat kontplektacijos (tik su panoraminiu stogu Veee) radau artimiausioj dilerinej pas save. Nebuvo galimybes istempti I lauka (nu nes tik showroom’e buvo) bet is principo – viskas man ten su juo labai patiko. Saliono medziagos geros, koza roza vse dela visur arba minkstos plastmases. Jauciasi smagiai. Patiko kad fordas oda idejo ir ties ta vieta kur vairuotojo/keliovio kojos/keliai lieciasi I centrine console, tai tikrai gerai ten viskas. Vietos viduj irgi ten sociai. Nu is principo, kaip ir kad daug uzsienio apzvalginyku sako – fordas tikrai juntamai kilstelejo kokIbes kartele ir tikrai jauciasi kad yra “upmarket”. Dabar laukiu kol pagamins… gal iki spalio pabaigos bus Cha chaP.S. pirmas kriterijus renkantis buvo – automatas. kazkodel insigniju nedave automatu. O pasratai dsg patys plikiausi gaunasi brangesni mokesciu prasme, o jei dar dasideti visas fintiksliuskes kaip pas forda, tai ten is vis logikos nulis gaunasi. Skodu nedave. Ai dar ten galima buvo zieti aurius ir prius, gonda jazz’us (koks sveiko proto I juos ziures?), goflus, fokusus, astras ir ten visokius up!, fiestas, ka – nu bet vel – kas I juos ziures… o pokstai ar goflai, velgi, ziurint I mokescius – gaunasi brangesni nei kad Mondeo. O uz tai ka gauni – tai cia net nesvarstoma is esmes…. Teskstas paruostas Cha cha

Super atrdo ir sakyciau navarotu net daugia unei pas aurio bimbala Nekaltas

AS tik nesuvokiu kodel hatchback’a tu sedanu vadini? Nekaltas

Su šitais liūdnais ratais atrodo žemas NekaltasBet turėtų būt gan komfortiškas važiuot per ten tuos jūsų pothole’us Cha chaReziumuojant, gera, didelė ir patogi mašina už protingus pinigus Gerai

skamaba Gerai kai jau gausi ir pavarinesi, parasyk ispudzius Mirkt

britai patys sako, kad salono plastikai iš panaudotų Happy Meal pakuočių, o tu sakai upmarket Cha chaVienok, viskas bendrai su juo fainiai, išskyrus bagažo kiekį, vietos gale ties lubomis, priekinio stiklo konfiguracija ir apžvalgomumas, multimedia valdymas, centrinis plastikas bei vietos kojoms gale po sėdynėmis. Parašysi komentarus kaip važiuoja - 9,2s ne kosmosas,netgi lėtokai, kaip su bendru 180ag kiekiu, bet automatas tikėkimės viską sutvarkys ŠypsenaMoto - šitie tik sedanai, ne hečbekai MirktKas man patinka, tai fordų komplektacijos - cielos 2, bent jau lietuvos rinkai, kur pirmoji turi beveik viską ko reikia, antroji turi daugiau nei reikia Gerai Šypsena

moto, Nes skaityk kas parasyta: UK vieninteliai Hybridai eina isskirtinai sedanai (SALOON). dizelines ir benzines mondeikos UK rinkai eina tik hatchbackai ir universalai. Jei nori sedano - tik hibridas. o jei imsi hibrida - bus tik sedanas. beje atrodo jis (tas sedanas) - labai Girtasquattre - nzn ka ten tie zurnaliugos ziurejo, nes kai as ten bbz, koki pusvalandi ar tai valanda dilerinej tryniausi aplinkui ta mondeika ir ciupinejau ten viska ir maigiau, tai ten buvo viskas labai jau zjbs :confused:

Nu bet tai nx tada masyna tokio dydzio ir neina nieko i bagazine idet? Cha cha

bulves jau kasa saloj?

eina, kaip tai neina. Esu vežęs viską - žoliapjovę, laminatą, kopečias ir t.t. Cha cha

siaip neisivaizduoju nx reikalingas universalas kai yra checbekas?

Nu as turiu maumeny, kad sedanuose paprastai bagazines pakrovimo skyle buna labai maza Mirkt

kur desi tiek viedru pavido jezusai? i baseina koki…

eina viska Cha cha yra Ford Fusion youtubej tu review - tai ten ciuvas i bagazine sulenda ir uzsidaro save. tai skaitau normaliai vietos Cha cha bet kokiu atveju, turbut 99% laiko bagazinej tuscia buna Cha chaseniau man ir 9-3 saab’o bagazines per akis budavo. o mondeo hibdrido bagazine 100 l didesne. tai bbz…

huntero - nu jus man ta pavIda siuskit. kur padet - jau surasiu pats Cha cha

teks paverst kinetine energija į hybrid’o baterijas Cha chaNormaliai su tom angom, jei nepradedi sedano naudoti kaip DHL’o pervežimų kontora Šypsena

ka ten bb. nuvaziuos burtiniks i svecius ir aBziures ta mondeika. gausi priduoti dileriui nulenkes galva Cha chatai dar pamirsai apie kaina paporinti.

O tai koks skirtumas pinigais,jei daleiskim co koks 140?

Jo, įdomu ta politika su co ŠypsenaHuntero - būra kai nuvažiuos, tai ne tik dyleris, bet ir visas Ford’as verks Cha cha