miške
ir į bulviakasį ir į mišką ir apmyžt ir padegt galiausiai
jei ne mirusi pakaba,tai butu tikrai pakankamai px aftomobylius vasarai
px ta pakaba, pripratau
na taip,pripranti kol neisedi i kita masina su kiek teisingesne vaziuokle. bet stogo nebuvimas virs galvos atperka ta trukuma
jo ,cabrio tai negedo daros audinem
važiavau su ja į Jaltą, tai patikėk kokie ten keliai tai grįžęs po vln ir kns atsiputęs užmerktom akim gali važiuot
2.3
2.0 nivaliuha
ishvis ziauru tada bet ar buvo cabrio su 2.0
buvo buvo
galejo minimum 2.6 montuot i jas
ypac fainai stebet kaip tarp paneles ir duru ‘vaiksto’ tarpai pas sitas ziauriai nevykes kebulo standumas pas sitas
ieškojau 2.8, bet paieškos tuom ir baigėsi… 2.0 ir 2.3 tas pats gaidys, važiavau šitos žiūrėt, patiko, paėmiau ir jau px buvo kad 2.0
o kas ir to 2,6 jei traukia kaip 2,3, o ryja kaip 2,8 jei explotacija kaip 2,8
jo reik variklio ciuningą daryt
bajoras-2.6 vaziuoja kaip 2.3 nu nezinau kazkas naujo cia
2.6 vaziOja kaip 2.3 visiskai nevykes matars visom prasmem
nu netikiu nors pakarkit
vis ne kaip v6 jau,NM jau kiti ir tt
apie 2.8 ir girdejau,kad nelaikantys motorai,nes kai pats turejau 2.8 ,pavazinejus ,pasmaugus ja gerai apsipildavo dumais,ir daznokai mieste uzmatau 2.8 duminancias kaip kaminus
kaip padidint AG?