Mc'pherson?


Mc’pherson?

idomu kaip sitos svirtys ‘dalyvauja’ vaziavime??

kad cia jau ne makferson’as. Kokia cia auto?

cia akordas 2004 ,tai kad mc’pherson ‘penkiu traukiu ,dvieju svirciu’ jei tiksliai pamenu Nekaltas

man idomu kaip itakoja tai vairavima?

tokiu atveju ne makferson, o daugiasvirte!

cia gi galine pakaba, tai vairavimui butent labai daug tikrai neitakos.

Priekinė dviejų svirčių nepriklausoma pakaba su šoninio pasvirimo stabilizatoriumi Galinė nepriklausoma pakaba su penkiais atraminiais strypais nu geras,pries tai reklaminiam lankstinuke buvau rades “Mc’pherson” Kvankt?tai kaip cia reiskias,ratas atlieka daugiau judesiu ,nei iprastai pirmyn-atgal? Nekaltas

Kodel sakai, kad iprastai ratas juda pirmyn-atgal? Daugiasvirte pakabos paskirtis pagerinti vaziavimo komforta. Tokios pakabos deka galima tiksliau pozicionuoti rato padeti esant ivairiom dinaminem vaziuokles padetim. Labai daznai daugiasvirtej pakaboj dar buna igyvendinta ir pasyvaus vairavimo funkcija. Viskas atrodytu gerai, bet yra 1 BET. Tokia pakaba yra sunku tinkamai suprojektuot, sudetinga prognozuoti jos veikimo algoritma issidevejus ivairiem elementam, kuriu yra daug ir kurie kardinaliai keicia visos kinematines schemos prasme.

Na siaip maniau ,paprastose masinose kur yra amortizatorius ir spyruokle,tai kitaip neisivaizdavau,kad galetu judet.As pats suabejojau tokios sistemos patikimumu,nes lygtai butu viskas ‘sustrai’,bet priezastis isvardinai jau.Beje uzsidejus platesnius ratus masina pradejo keistai siubuot,o turetu atvirksciai but Nekaltas … O tikras makphersonas kuom skirias? Kitoj masinoj eina atskirai amortikas ir spyruokle ,ir viena lyg svirtys,gal jau cia makas bus? Šypsena

Tikras makfersonas tai 1 svirtis ir 1 amortizatorius su spyruokle ant jo.

Matai platesni ratai, nei gamintojo nustatyta, bet kuriai masinai duoda tik zalos, o ne naudos. Dedant platesnius ratus, beveik visada keiciasi rato lietimosi su keliu plokstumos centro taskas. Pasikeitus sio tasko pozicijai ir norint, kad isliktu nepakites stabilumas, reiketu perskaiciuot (pakeisti) vaziuokles mechanizmo kinematine schema, arba kai kuriuos elementus. Kadangi to nedarom, tai ir rezultatas kaip minejai. Vienose masinose tas “rezultatas” daugiau jauciamas, kitose maziau, kitose ji kompensuoja padidejes padangos ir kelio lietimosi plokstumos plotas.

Dazniausiai padidejes padangos ir kelio lietimosi plokstumos plotas, kompensuoja rato lietimosi su keliu plokstumos centro tasko neatitikima . Katė

O butent sitoj vaziuokles sistemoj,nemanau kad isvis vertetu zaist su ratu dydziais,plociais,nes situ atveju iskart pasijaute (gan smarkiai) neatitikimai ,vaziuojant didesniu greiciu…