MB 250D, 300D (W124)

MB 250D, 300D (W124)

Gal kas vazineja(-o), ar zino apie siuos modelius daugiau.
Kiekvienas is siu modeliu, nors ir su tuo paciu varikliu (kiekvienas atskirai) skiriasi gamybos data, arkliais…, tai gal ir dar daugiau kuo. Ar cia tik transmisijos modifikacijos?
Pvz. 250 D tik 2 variantai (85-93m. su 90AJ, ir 89-93 su 94AJ, jei neklystu), na dar turbo. O 300D variantu dar daugiau.
Dar ir 4-Matic variantas (kuo jis skiriasi).
Bendra nuomone apie variklius gera, nors esu girdejes, kad 2,5 variklis sh…, lyginant su 3,0. Gal cia vienetiniai "kliedesiai"? Šypsena Pvz. kazkam toks "uzlinko" tai ir deda i suns dienas.

Butu idomu isgirst zinanciu nuomone. Tik nepradekim, mazdaug, MB - traktorius, nivalit, o va xxxx tai… Cha cha

Hmmm…
Padariau 2 isvadas:
nelabai daug zinanciu ir norinciu pasisake Šypsena,- tas ner labai gerai;
rasinejanciu bele ka taip pat neperdaugiausiai,- ir tas yra neblogai Cha cha.

Ir kodel as antrastej neparasiau pvz. MB yra …pypt, nes avariniu zibintu jungiklis istatytas sh…? Cha cha
Zinuciu prirasytu, itariu, …Cha cha Cha cha

4-Matic yra visi varomi
o varykliai visi geri… (jai ne taxi masina boovus ) Tokes nusiperka ir keika, kad 2.5D nelaiko…

4-Matic - 4 varomi ratai, gana problematiska sistema Merse, menkiausias gedimas gerai duoda per kisene (granatos guma ~400Lt). Be 4-matic maziau problemu.
Geriausi varikliai yra 2.5L, o idealus variantas 2.5Turbo dyzelis. Sie varikliai patys patikimiausi ir ekonomiskiausi, ko nepasakysi apie 3.0L dyzeli. Su 3.0L dyzeliais daug problemu buna.
Jei pirkti W124, tai reikia ziureti nuo 89m ,nes ten kebulas geriau apsaugotas nuo korozijos, ir geriau atrodo.
Kadaise domejausi W124 dyzeliais, nes norejau pirkti.

O kiek panasiai skiriasi kuro suvartojimas 2,5 ir 3,0 dyzeliui.
Kokios su 3,0 D problemos? t.y. lyginant su 2,5 D.

nu as turiu 2,5D nu su varikliu dar jokiu problemu ir uzkaites kelis kartus buvo ( kiauras radijatorius) bet dar normaliai sukasi. o dyzelio nuo 7 ir iki 10 priklauso kaip vaziuosi o vidutiniskai musu keliukais apie 8,5.

3.0 galvutes silpnesnes, kolektorius daznai pradega ir t.t
Sakau, idealiausias varijantas yra 2.5dyzelis su turbina.

jo as irgi norejau 2,5 su turbina bet retokas atvejis tai turiu tik paprasta

na paas mane yra 2.5 d. be turbinos automatas 1989 jau kaustytas beje pirk tik toki nes geriau atrodo kaustytas o nuo 1992 E klases tai dar geriau atrodo nu nezymiai bet…bet ir kaina va zymiai skirias
o del kuro tai 2.5 nuo 3.0 skirias apie litra salerkos na kaip kam tas litras bet va 2.0 tai grabavozas ypac jei dar automatas…
kazkur buvau radees puslapi apie mb 124 nu bandyt reik per googla gal rasi tai ten daug kas ir apie variklius viskas pilnai apie ta modeli…

200D tai visai nemasina, niekam nepatariu pirkti, nors jis yra pats ekonomiskiausias is 124 dyzeliu, bet vaziavimas su juo Blogai

as irgi dar taip pat patariu. kazkokia karve. dar 190 2 litru tai dar baika

Pasidalinsiu patirtimi del 300D. Jau tris metus vazineju su 1986m. 124 300D T-model (universalas). Su varikliu problemu neturejau, reikejo tik kaitinimo zvakes pakeisti. Teko keisti gabala duslintuvo nuo kolektoriaus (supuvo garmoske). Tiesa, dar susidevejusi vakuuminio siurblio tarpine todel tarska dangtelis ir siek tiek leidzia tepala, tad karts nuo karto reikia ipilti tepalo. Pirmuose modeliuose jis buvo uzvalciuotas ir parejus tarpinei reikia keisti visa siurbli. Naujesniuose modeliuose (gal nuo 1989m.) dangtelis priverztas varztais, todel rupesciu turetu buti maziau.

Trumpai tariant negaliu skustis turima auto. Ir patarimas, nezinau kokie tavo piniginiai resursai, taciau jeigu nori gero Merso nesijaudink paemes senesni (Mersui amzius ne kriterijus), o jeigu labai nori naujesnio, tai negailek pinigu.

Ir trumpai gamintojo duomenys:

Cilindrai 6 (eileje)
Voztuvu sk. 12
Turis 2996 cm3
Kompresija 22,0
Galia 109 AG/4600 aps./min. (nuo 02/1989: 113 AG/ 4600 aps./min. )
Sukimo momentas 185 Nm esant 2800 aps./min. (nuo 02/1989: 191 Nm 2800-3050 aps./min.)
Bako talpa 72 litrai
Standartines padangos 195/65 R 15 91 T
Maks greitis: 180 km/t (automatas: 175 km/t)
Isibegejimas 0-100 km/t (mechanine: 14,6 s;aut.: 15,3 s)
Degalu sanaudos:
90 km/t (mechanine: 5,8l; aut.: 6,7l)
120 km/t (mechanine: 7,8l;aut.: 8,8l)
mieste: (mechanine 0,99l;aut.: 9,4l)
Transmisija: 5-laipsniu mechanine; 4-laipsniu automatine

Tikiuosi rasiau ne be reikalo.

o kompresijos rasydamas nesuklydai ?

Ten gal ismatuota variklio kompresija Cha cha

gal seno

Dekui uz atsakymus.
Mastau apie auto pirkima, kaip viena is variantu (rimta) ir MB.
Vazinejau su 190D, - nelabai mersas Šypsena, 200D - tik nuo kalno vaziuot, lieka mineti variantai.

Del kompresijos: dyzeliui 22,- mazoka, (pvz. dabartineje auto 28,29)

Labai tingiu versti is vokieciu kalbos, bet siaip nebloga nuoroda:

http://www.autobild.de/test/gebrauchtwagen/artikel.php?artikel_id=3536
&A_SESS=c3a583f85b865b3dc34653c444e2f9cf

Ieskok 250 TD, nesigailesi.