mano zafira
tai va kol kas bus gerai po to ziuresim 2003metu 2.2 dyzelis 96kw
seimynine
geros auto tik pakaba ne auksine,bet pakenciama
kaip su priekinem sedynem reikalai? nes darbine tokia turim 2000 metu 2,0 turbo dyzelis, tai sedynes tragiskos. vaziuot neimanoma. kietos nepatogios ir siaip masina varti labai. ir nivalit
tai jo nelimuzinas bet ne to ir noreta is jo
trulikas nu nezinau 300km dar tik prasukau
tai kol kas
viskas ten reguluojasi ir pasidarai kaip tau patogu…o valit ir dar kaip valyt
seniau kaip neturejau draginau pas mane buvo 1.9tdi su cypu tai sitos zafiros nepadejau,nu ne sitos,bet tokios zafiros,o cia 2.2 96kw tai valina
jo vaziuojant zek kad galas nepabegtu ant slidaus kelio labai nori aplenkti prieki jei tik “smagiau” ieni i posuki iki 140km\h tiesiojoje gana patogi ir stabili o sedynes reik moketi susireguliuot…
nu pagal planus tai ilgai netureciau vazineti iki metu galo,po to i mersa sklases,arba a8 linksa sirdis nebent atsiras potraukis daugevietes tada reikes vel kazka ziureti
praitais metais maciau ant lampedziu karjero,ledo draskesi zafira,saules paise ir jei nestabili butu,butu taip nesukojas gal
ir pasikroves pilna buvo masina
Nu vairuotojo sedyne da nieko bet keleivio tai nekas, nes niekas ten nesireguliuoja iskyrus i prieky atgal, ir atlosas sukinejasi
daili varikliukas
o del to , kad galas pabega , tai totali nesamone
zaibas
nu vaziuojant plentu ~120km\h ir sukant nedideli posukiuka ant slapio asfalto pradeda galas vaziuot tai nepasakyciau kad labai jau stabilus galas, nes tiesiog jis yra itn lengvas kaip ir kokioje tigroje
ble ble dar pasaky kad ant 180 neisema 90laipsno posuko tai ne tam skirta masina jibitute