M - 1 TOP 40 dumb dumb dumb…
Kas is jusu balsuoja ir palaiko kai kurias M-1 TOP 40 senienu senienas, mmmmmm?
nors kas man…
butu taip paprasta, visi turbinas susidetu …
Nu zinau kad turbina su Chipu gerai derinasi, galima gerokai daugiau arkliu isgaut, bet kad 350 tai labai abejoju, manau turbina idejus bus max 300, bet cia jau mazai sansu, o siaip isivaizduoju kazkur 260-280ag, cia nebent jau kazkokia nerealia turbina des
filtas ~5ag, ishemtimas ~5ag chip ~10ag, dar matau MSD blokas stovi shito nepaskaiciavot, o turbas tikrai ne 150ag dades! ~30% ag… bet su turbu reik ir stumoklius keisti ir tepimus daryt, uzhsikrushimas… dar matosi kolektorius ishmetimo perdarytas… na dar +5ag, inteikas shalto oro +2ag… skaiciuokties…
blia, is kur ten arkliai? kiek jus norit uzpust automobiliui pas kuri suspaudimo laipsnis yra 11 ??? kiek? bara uzpusit?? gal pusantro?
paziurekit kokios cvekams turbinos buna, ir kiek gamintojai reklamuoja! 70 - 100 arkliu - cia maximum ka pasiulo gamintojai tokiam matarui ir taip cia jei keiti visa intake ir t.t. cia blin, jei ant filtro “prides 15 Ag P.S. jei turi 5 litru matara ir standartine oro isiurbimo anga yra 4 cm skersmens” tai iskart ir 1.3, 1.6 matarams tiek arkliu pasidaro?? arba ant duslintuvo “dades 20 Ag. P.S. jei pakeisi visa ismetima, ir kartu idesi filtra” o jus idejus bakeli ir filtra iskart pliusuojat sau 35 arklius… Ar bent zinont koks skirtumas yra tarp 100 ir 150 arkliu tam paciam auto? 2 kart didesnis negu tikites, o tarp 150 ir 200 gali but ir 4 kart daugiau negu tikiesi. paziurekit skirtuma - civic 1.6 sohc vtec 125 ag - 9.2 s iki simto civic 1.6 dohc vtec 160 ag - 7.2 s iki simto argi cia ne skirtumas??? tik 35 arkliai ir 2 sek iki simto? P.S. sukimo momentas pas juos skyriasi tik 3-4 Nm. jeigu bus KOKIE NORS skaiciai parodantys sios masinos galia (laikas iki simto, laikas 1/4 milios, dinostendo rodmenys) o ne tai kas pasake pagal pojucius arba is sport reikmenu ipakavimu uzrasu tai tikesim
hm… fltras duoda papildomos galios, aisku tik ta jo prideta galai gal 05 ag nevirsija… as ce rimtai. Tas pats gi yra nusemus isvis filtra vaziuot… trauka praktiskai nepakinta, vat jai ismetimas perdarytas ir filtras geras tai galima ir 3 ag paramos is filtro tiketis… o su 350 narkliu tai jis skraidytu, ir neisivaizduoju kaip ji vairut kai tik priekis varo…
padangos po poros staru sudegtu…
cia pas lenkus taip tiuningas vykasta 10+10+10+20=50
vaikuciai
filtras gali net nieko neduoti jei neperdirbtas ishmetimas
jis pagerina tik oro paemima koki 20% intake’as tiek arkliu dadeta tik viska kartu sudejus
o dar zinant kad cvieko arkliai “anaboliniai”
tai juokas ima matant tokius skaicius
sustotu su TGSi ir paskui po kapotu shoktu
Filtras tiek neduoda. Vat kas pas ji yra rimta tai perdarytas intake’as ir chipas Siaip neuztenka vien deti turbina (pvz 150ag) i aparata, kurio vaziuokle paskaiciuota 160 ag apkrovimui. Neislaikys sankaba, greiciu deze ir granatos… Tegu pamasto pirma.
To TGSi: paskaiciuojam: 180 i ratus, tai is variklio kokie 200 Ag. Standartas 160 + filtras 10 Ag + ismetimas 10 Ag + chipas 10 Ag, + intake’as su didesniais purkstukais 20 Ag. Gaunasi kaip ir 210 Ag. O turbokompresoriu pridedanti 150 Ag nera taip sunku rast. Cia visas veiksmas statuose vyksta.
nORIT PASAKYT JIS DAR IR IS LIETUVOS?
Baikit baikit 350Ag tik nebesvaikit as jums pasakysiu nebus ten tu arkliu tiek, ir tikrai abejoju del tu 180AG. taip pigiai nebūna arkliu su tokiais minimaliais pakeitimais
Vaziuokle atrodo tik truputi pazeminta ir vsio. O del granatu patikimumo, tai tas ciuvakas “laisvalaikiu” dirba “speed shop’e” - tipo masinas tiuninguoja, tai buvo atveze jam remontuot (variklis nusuktas ) turbo civica su 350 Ag ir su standartine vaziuokle. Visi metai kaip skraido (tiksliau skraide), o vaziuokle laiko.
O vaziuoklei ar kas nors daryta?Ar tik arkliu bus padidinta daugiau nei dvigubai-neishbrashkes granatos
O cia po kapotu… pilnai perdarytas ismetimas, salto oro paemimas, keistas visas “intake’as”, chipas, v-tec’o kontroleris ir t.t. Sake traukia 180 Ag i ratus (standartas 150 - 160 Ag). Jau turi nusipirkes turbina, uz poros savaiciu desis. Tada turetu but apie 350 Ag. Graziai skamba varikliukas, kai pro tave prasvilpia ant 10 k rpm’u