Legacy 2.0
Tesiant vakarykste tema[biteplius.lt/lt/2club.club_f_reviews/241.941064.1…-=(21127 91750](http://www.biteplius.lt/lt/2club.club_f_reviews/241.941064.1…-=(2112791750)Siandien paciupinetas ir apziuretas sis variantas auto.plius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-0-l-universalas-2341668 .htmlSiaip smagiai rieda, nieks nebilda, netarska, rida matosi, kad tikra, tu 102kW mechaninei dezei tikrai uztenka, kad normaliai judeti, kazkokio “lago” ar galios trukumo diskomforto tikrai nejauciau Yra kosmetiniu trukumu keletas, bet galima pasitvarkyti. Rugsejo 28d. baigiasi technikine, tai galima nebent varyt i apziuros stoti praeidinet, kad pakratytu, jei viskas ok, gal ir galima imti si varianta… Tik tiek, kad cia i duju iranga reikes dar investuot… Norejau paklausti, o kaip zinot, kada buvo pareguliuoti voztuvai ? Kaip galinius amortizatorius patikrint ? Rytoj dar si apziuresiu: auto.plius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-5-l-universalas-2423700 .htmlBus matyt kas kaip
Naujas pirktas lietuvoje,tai istorija pilna turetu buti Jei kebulas sveikas visai variantas
ruonio bbs tos tech. ap. neverta jomis pasitiket. draugelis nuvare, sako pasakykit ka keist, surasykit viska, as pasikeisiu ir sugrisiu, nes bilda viskas. sako viskas cia pas tave gerai. kaip gerai? gi bilda is visu galu. viskas gerai, uzklijavo nakleikes ir ■■■■■■.
suabriko metai 2004 pirmo to
kipsasw®™, bet cia dauguma sake, kad geriau ziuret 2.5 varikli… dar plius investicija i duju iranga… Ziuresiu koks anas 2.5 variantas bus…
naktibledas gal ir yra tiesos tame… priklauso gal pas kuri ir i kuria stoti kokiame mieste vaziuoji… kitu net del vieno zibinto kreivai svieciancio nepraleidzia… antrasyk tenka vaziuot…
2.0 kai normaliai vaziuoji, rodos ir gana, bet nori greiciau, pvz ant lenkimo, paspaudi gaza dugna, ir nieko nesidaro. trauka nesikeicia nuo 2000 iki 6000 taip pat tupai kyla apsukos.
matosi, kaip tau matosi, kad tirka rida?
112>vaziuoji i ta autoerdve ir prasai aptarnavimo istorijos,kaina zemoka,gali buti del to,kad reik jau reguliuoti
siuliciau i tokias dar pasidairyti, tikrai bus 100 kart patikimesne uz subaru, ir taupesne, be to isliekamoji verte labai didele ir puikus likvidumas suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-corolla-1-8-4wd-allra d-110 ps-anh%C3%A4ngerkupplung-kelkheim/153686661.html?lang=de&pageNumber=1&< br/>__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeMode lVa riant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.sear< br/>chInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelV< br/>ariant3.searchInFreetext=false&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatu< br />res=EXPORT
guestas, serviso knyga naktibledas prie 4400 aps. max sukimo momentas tai cia kaip pas visus japonus benzininius, Hondas ir t.t. su apsukom reikia zaisti, pjauti iki aukstesniu, tai jei lenkt reikia, priklausomai nuo greicio pasirenki zemesne pavara, kad apsukos butu geros ir dedi per dugna su pedalu… Cia ne dyzelis, kad jau nuo mazu apsuku kabintu…
pakaba prameta jei sarnyrai kliba, o jei ten amortiku atramines, stabilizo traukes ar vidines gumos ir kitkas jiem neidomu.
VIN’as, dekui uz pasiulyma
112, tu ne dekui sakyk, o naudokis patarimu
nebejuokauk su servisos knyga
man 2.0 draugas emigrantas buvo palikes pasivazinet. tai ar 2000, ar 5000 rpm, kazkaip skirtumo ant traukos nepajutau. kaip pradeda nuo nuo apacios traukti, taip nieks ir nesikeicia. seip patiko masina, tik del galios diskomforta jauciau, pastoviai 2-u iki red laino varydavau, ir jis pats taip vazinedavo.
Dalywei, parekomenduokit kokia chemija auto textiles valymui. Ar jamt ten bet kokia palei dvacoka ir bus tac pac efekc?
guestas, paskutinis aptarnavimas pries pora metu 165 000 km. Tai per pora metu susuko dar 50 000. Tiketina.