Labas rytas
SAAB’as tuoj prigamins naujų 9-3 ir užkariaus kinų rinka su savo naujais modeliais. O čia, kad bėgioti rytais būtų smagiau. youtube.com/watch?v=JMPYmNINxrE
Nu…bus matyt kaip čia su tuo užkariavimu Kinijos ir kitų rinkų. Čia tik Audi sekasi neatnaujinant nieko išskyrus lempas pardavinėti ‘naujus’ modelius su XXa varikliais. Vakare išvarau: Lenkija-Slovakija-Vengrija-Rumunija. Po to dar i Bulgarija ir tada atgal. Kaip tik kelionėje skaitliukas persivers į 100t km.
Po kiek pradeda viskas byrėt? Po 100 ar po 200?
Edas - nu tai va, aš irgi nerimauju Bet lygtai sakoma, kad po 120 pradeda DPF kimštis
Tai aš kaip tik ant tos ridos atiduosiu.
Nesuk pautų - trasose ir greitai važinėji, prakaitini tu tą DPF, neverta bijoti, manau. Tai, kas sekantis? Superbas?
Auris - jo, man dar nei karto DPF lemputė nebuvo užsidegus. Dėl sekančio - depresija Noriu visko viename - ir galios, ir talpumo ir AWD, o kadangi limitas ne toks, kad išeitų RS6, tai teks kažkuriuos kriterijus atmest. Gal xc70 su kuriuo nors remapintu dyzeliu…
Kai nori visko, tai ir nusivylimas bus visame kame. Čia šiaip, garsiai galvoju. Variklis bus neįspūdingas Volvo, krovumas - Superbo geresnis, vietos salone gerookai daugiau būtų. Padidintas pravažumas (yapč, kai dabar su sport pakaba lakstai) - tik erzins. Negausi nei sportiškumo, nei norimo komforto. Svyruos, valdymas kentės. O aukštesnio klyrenso reti privalumai bus abejotini. Plius Superbo DSG galimybė labai superinė. Plius, ar ne Volvo AWD sistema iš tiesų yra vienos ašies ir tik prijungia antrą, kai kompas pasako tai padaryti (bent pirmosios sistemos tokios buvo, kiek atsimenu). Bet, pats žinau, kad dzin visi argumentai, jei nori konkretaus automobilio ir jis tau “limpa”. Užsimerki, randi argumentų ir pataikauji sau
Tai normalu
LS - mazdikę tesdraivinai?
Man aplamai kažkaip Škoda Vs. VOLVO, wtf. Škoda gautų į vienus vartus, bet čia vėlgi matyt dar neužaugau.
Škodoje matau tik du pliusus. Vienas būtų tas, kad nors tai ir vokietis, bet kažkiek skiriasi nuo VW, o antras tai būtų čia youtube.com/watch?v=zOJA6rdoV1w
Edas… Hmm, pasakysiu paprastai - dabartinės Volvo, jau ne tos, kur dar kurtos tų pačių inžinierių, kurie ir normalias ilgaamžes Elekroliux skalbimo mašinas kūrė. Silpnėja, jei atvirai (mano nuomone) švedų promas. Škodą pats čiupinėjau, kaip vieną iš pasirinkimų - solidus variantas. Labai racionalus ir nelabai, mano nuomone, kur nusileidžiantis Volvo. Tik kad be emocijų ir ugnelės važiavimas, valdymas. Nelabai net sugalvojau, kur nusileistų Škoda į vienus vartus, kurioje srityje.
Jo nx
Aišku, na matai aš į automobilius visada žiūriu emocionaliai. Dabar vis dar su passat’u važinėju tai padėk Dieve…
Na tik tiek, kad veža, bet troleibusas irgi veža.
O jei Pasatas būtų šviežias iš salono irgi nuomonė būtų ta pati? Volvo valdymas, mano asmenine nuomone, taipogi nėra labai įtraukiantis ar emocionalus. Paskutinis Volvo, kurio norėjau buvo 850 T5
saabas dar nieko negamina, pries 2 sav gamyklos teritorijoje ne vieno zmogaus ar masinos nebuvo, netikekit viesuju rysiu imoniu karts nuo karto ismetamomis “naujienomis”
Na, naujieji S60r ar pan. kažką gal ir turi, nors vistiek S4 jiems duoda į klyną Nes jei taip paėmus, tai >2000m. nei S60r nei V70r nėra važiuojantys ar besivaldantys auto. O jei dar su automatais - liūdesiukas
Auris - yra racijos tavo komentaruose. Mano kontrargumentai būtų tokie: - variklis gal ir neįspūdingas, bet kokios alternatyvos? Remapinus D4 išeina 215 Ag/ 420 Nm, o jei D5 230 Ag / 470 Nm. Superbas 177 Ag/ 350 Nm. Ženklus sukimo momento skirtumas, o ir apsukų diapazonas pas Superbą yra ženkliai mažesnis sukimo momento atveju. - Sport pakaba man jau per gerklę lenda jei atvirai. Lietuvos keliai, ypač miestuose, byra ant akių. Be to norisi kažkiokio aktyvesnio gyvenimo, baidarę prie upės nusivežt, žiemą kur nors giliau į mišką prasibraut. Jo, Volvo AWD sistema on-demand, kaip ir daugumos SUV. - žiūrėti visokias mazdas, tojotas su posilpniais dyzeliais, tai jau kompromisas per visus galus. Tada jau tikrai Superb’as geriau, vien dėl galimybės už tokią kainą susidėti visą įmanomą komplektaciją. Bet matyt visgi bus taip, kad tiesiog imsiu kažkokį patogiausią long distance cruiseri, o vairavimo pojūčiams neužmiršti - įsigysiu kažką savaitgaliams is klasikinių variatų (Evo, Sti). EDIT: dauguma akcentuoja kažkokį menamą valdymo nuobodumą volvo. Ką jūs konkrečiai minty turit? Važiuoja jis lygiai taip pat nuobodžiai kaip ir kitos didelės baržos, A6 dar blogiau ant kelio stovi jei ką. Tiesa, etalono F10 nesu bandęs.
LS - nepersistenk su A6 juodinimu. Bus banas. AcakOu
Čia kalba buvo apie emocijas. Lyg Volvo jų turėtų daugiau, nei nuobodusis pseudovagenas. Tai iš kur tos emocijos, jei jis toks pat kaip ir kiti
Ne Jetta vairuojančiam suprast.
Auris, Na jeigu pasattas būtų naujas iš salono tai parduočiau ir nusipirkčiau automobilį.