KURIS ?


KURIS ?

kodel cielu litru sanaudos skiriasi?

bbz, gal, kad litrazas skiriasi (1.3 ir 1.5), Honda 100kg sunkesne

žiūrėjau per TV berods per “pinigų karta” rodė apie elektromobilius. Tai ten žmogus važinėjamtis su prius aiškino kad skiriasi pats principas toyotos ir hondos - toytota važiuoja ant elektros, o benzas “pasijungia” kai elektros varikio galios nebeužtenka. O pas Honda atvirkščiai - visada važiuoja ant benzo, o kai jam galio trūksta tada elektra į trasą eina. Neprisiimu asmeninės atsakomybės už šitą postą Cha cha bet ten taip žmogus aiškino

Toyota vien tik “ant elektros” gali pavažiuot labai trumpą atstumą Mirkt

Pritariu yo!zui- abu automobiliai turi su ratais sujungta varikli (95% tikras del to Šypsena ) Idomu, kokios bus Chevy Volt sanaudos- pas ji benzininis sujungtas su generatoriumi ir isijungia tik nusedus akumams. P.S. Jeigu nori ekonomiskos ir “zalios” masinos, i Prius net neziurek- jame yra bent 25 svarai lantanoidu, kuriu isgavimas ir isgryninimas pakenkia gamtai labiau nei 100 000km su S500 Šypsena Geriau jau koks paprastas dyzeliukas…

jamsiu europine hybridine honda jauciu, nereik dyzelio aciu, ganau jau, reikia tylios/ekonomiskos hybridines hondos, nemanau, kad byres kasnors, vaziuosiu ir vaziuosiu jauciu, nereikia bijoti tos hybridines technologijos manau

kuo toliau tuo jų bus daugiau

butent ir nakuj bus visiems zyzeliams, maximos aikstelej sian priusas privaziavo, net nepajutau kaip Cha cha sukinejosi parkavosi, nieko negirdejau per metro atstuma Cha cha tik padangu bruzinimasi i asfalta besukinejant vaira, islipo jauna mama su dukryte ir nuejo i maxima Šypsena

cia tas pats kas isitikinimai kad audi ir vw geriausios masinos Cha cha bet kiti vazineja ir su kiom ir su hyundai ir t.t. ir zjbs Šypsena vis tiek jau 5-6 metai kaip eina sitie abu hybridai, mazai kas perejo prie ju, nes nuo tos saliarkos pereiti ant hybrido, tai tas pats kas nuo audi/vw prie kia ir hyundai manau Cha cha ne lygis Šypsena na, suprantu, jei reikia galingos ir valinancios masinos, tada aisku sitiems abiems nera ko lygintis, bet jei reik tylios, ekonomiskos, kodel ne. pats tas.

pirma esu turejes, nieka gera, o su antra nera teke vaziuot … Nekaltas bet imciau untru variantu

toyotos pricipas bent jau gudriau skamba, variklis ekonomiskiau dirba, kai is batarkiu isibegeja, o ne kai hondos varikli grezi pastoviai Nekaltas

Kazkur skaiciau kad toyota el variklis yra atskiras, o hondoj i pati benzinini varikli imontuotas, todel vien ant elektros jis labai neefektyviai dirba, nes suka ir benzinini. P.S VW labai toli iki Hyundai kokybes Mirkt

Original> mano V6 dirba tokiu garsu, kad zmones neskiria ar uzkurta masina ar ne Labas ir nereikia jokiu priusu Mirkt

Qrmis -> sutinku, ir dar jei automatas, tai ir parkuotis be garso galesi Šypsena

galingi hybridiniai lexai tai gal ir parkuojas be jokio garsiuko Šypsena