Kuri ipurskimas. kuro siurblio veikimas sistemoje
beda tokia. reikia kuro siurblio mano mazdos fordo varikliui. seno siurblio nuo fordo neturiu o ir tas pats bake buvo igrustas. reikia isorinio. turiu nuo 2.0dohc fiat’o pajungiau. veikia. biski leidzia pro sona bet nebeda. testavimui uzvedinejant uzteks. mane nustebino slegis… zinau kad buna apie 3bar tai klausimas kaip veikia siurbliai. ar jie veikia pastoviai? nes variklis nesunaudoja nei trecdalio to ka paduoda siublys, tam yra gryztamoji kuro sistema. bet negi benzas ir varineja taip? konkretizuojant klausiams butu toks. ar veikiant varikliui siubrlys veikia pastoviai? ar yra pertraukejai? kiek zinau hondos ar pan turi reliuskes. ar galima daryti parastai - ijungus degima isijungia ir kuro siurblys ir veikia visalaika? m ?
Veikia istisai. Slegis gali skirtis kiekvienai ipurskimo sistemai (mano lygiai 1atm). Yra du voztuvai- vienas siurblyje, kad palaikyti pastovu slegi, kitas tikslesnis pacioje ipurskimo sitemoje. Nuo slegio tiesiogiai priklauso ipurksto kuro kiekis, nes valdoma vien purskimo trukme. O cirkuliacija rekalinga labiau ausinimui ir dar sunku butu pagaminti absoliuciai hermetiska sistema.
na siurbliai skiriasi,snekant apie ju sudaroma slegi,kiek zinau maniskis siurbelys isspaudzia apie 9atmosferus,nes to reikalauja mechaninis iperdimas,jei stovi efi ipurskimas,pakanka ir zemo slegio siurblio,apie 1.5+.- atmsf.tokie buna pas bmw,opeliukus ir dar kazkur ,o del siurblio veikimo…manau jis pastovei veikia,degima pasukus sukelia slegi tam tikra ir issijungia,o uzkurus dirba be pertraukos,tam ir yra gryztamasis. jei ka ne taip parasiau pataisykit,cia as is savo uzgyventu ziniu ir nuogirdu
beja,tavo mazdiotei stylingiau butu uzdejus koki amerikancka karba…shutka
Pas mane escorte isorinis. Pvz mano auto slegis is siurblio turi but >3bar. Kitose irgi panasiai. Siurblys susideda is elektros varikliuko ir siurblio vienam korpuse, varikliuka ausina benzas tekedamas per ji. Siurbliai rodos ritininiai ar krumpliaratiniai… Veikia siurblys pastoviai Slegis ir pratekantis kuro kiekis ir turi but zymiai didesnis nei reikia. Tai daroma tam, kad kuro slegio reguliatorius galetu palaikyt pastovu reikiama slegi(po reguliatoriaus magistralej einancioj i purkstukus). Jis pvz mano auto 1bar. Pastovus jis reikalingas tam, kad islaikyt tinkama kuro/oro kieki keiciant tik kuro ipurskimo trukme(mono ipurskime ar pilnam elektroniniam t.y. pertraukiamo ipurskimo). Buna ir nepertraukiamo - mechaniniai purskalai(k-jetronic ar ke-jetronic). Taip pat didesnis pratekantis kuro kiekis tam, kad kuras nespetu ikaist vamzdeliuose(pvz nuo ismetimo sistemos) nesusidarytu garu kamsciai. Todel taip ir cirkuliuoja. Taip pat atbulinis voztuvas neleidzia uzgesinus motora nukrist slegiui kuri laika. Slegio akumuliatorius mazina kuro pulsacijas… kartais jo ir ner o ji atstoja kuro filtras. Degaliu siurblys isijungia ijungus degima(kad sukeltu slegi sistemoj) ir jei neuzvedi variklio turi veikt ~ kelias sekundes ir tada ishsijungt. Tai daroma del saugumo pvz avarijos atveju, kad uzgesus motorui nebetiektu kuro. Dar del to paties buna inercinis ishungikis kuris nuo smugio isjungia siurblio maitinimo grandine. Rele siurblio ijungimui visada buna ir ja valdo ipurskimo modulis ( “kompas” ).
vien tik teisingos mintys… kas retai buna…
Na ne vien… Pėda_smėly rašė:
Vožtuvas siurblyje (grįžtamasis)-ne pastoviam slėgiui palaikyti - slėgiui aplamai (kai išjungtas variklis) Be to slėgis sistemoj nėra pastovus-jis kinta (padidėja) staiga atidarius droselį maždaug 0.5atm.
Kuro kiekis (kadangi slėgis beveik pastovus) priklauso tik nuo įpurškimo trukmės
čia jau nesamonė-pagaminti absoliučiai hermetišką sistemą -jokios problemos,nes sistema ir yra absoliučiai hermetiška,o cirkuliacija- aušinimui,ir slėgio svyravymų panaikinimui,nes siurblio našumas daromas žymiai didesnis nei reikia varikliui.
P.s nežinau įpurškimo sistemos kur slėgis tik 1.0atm.
o sveix porshai. nerasai i praivata kazko mane irgi nudziugino kad daugmaz teisingi svarstymai. panasiai ir mascaiu. tk buvo keista. pajungiau siurbli anas kad pliuptelejo … su ranka bandziau uzkimsti slanga. ne pro kur nepavyko. slegis aukstas. o kaip ji ismatuoti>? ir kaip suzinoti kiek slegio turi ford sistema? reik kaska panasaus parinkti. turiu nuo fiato siurbli. manau jis sipnesnis. nor buvo skirtas mech purkstukams. L Jetronic. forde - EFI kaip namu salygomis ismatuoti slegi? arba reiks i darba veztis bendrai…tik jis biski leidzia.
Sakyciau paprastai… manometru per “trojnyka” ijungta i sistema. Del fordo bandyk ziuret cia ieskodamas auto is kurios yra tas ipurskimas faq.ford77.ru/info/eng_ford/eng_ford.htm L-jetronicas ne mechaninis (mechaniniai rodos tik K ir KE-jetronic
ai) Cia daugiataskis elektroninis su elektriniais purkstukais ipurskimas.
jei sugebesi sandariai prijungt tai galima patikrint benzo kolonkej prijungus prie padangu priputimo aparato, truputi pustelsi su tuo aparatu ir jis tada prades rodyt slegi kuri siurblys pucia. Nzn ar tik galima siurbli tikrint ora paleidus. rodos turi but su skysciu tikrinama. O kaip tu tikrinai, kai prijunges buvai, ora pute siurblys, ar davei skysti purkst jam?
Taip pats tikrini? Bandei? Kompresorium pustelsi i siurbli ir… parodys kiek pripute? Ar cia su siurbliu pusi? Nu man idomu kaip su juo tu ora pasiurbsi ir ka ten ismatuosi… Beje kaip jau rasiau siurblys turi pumpuot benza tam, kad neperkaistu. Kai auto su duju iranga ir bakas tuscias taip jie ir uzsilenkia ora bepumpuodami…
L-jetronic - ne "mechaninis ",o vadinamas “elektroninis"įpurškimas Siurblio slėgis būna 5.0-6.0atm,o slėgis sistemoj-2.0-3.0 atm. K-jetronic tipo sistemos siurblių slėgis siekia 9-10 atm o slėgis sistemoj apie 6.0 atm. O kad pirštu “neišlaikei” slėgimo -nieko nuostabaus
Vandentekio slėgis apie 2atm, bet nemanau kad pavyks užkišti vamzdį pirštu
Skystis - ne oras,nesusislegia
,todėl manau kad tau tiks bet koks kurio siurblys nuo L-Jetronic sistemos.
Na o išmatuot-kaip čia jau rašė-paprasčiausiu manometru.
Per “troinyką”(tik reikia žinoti kur jungt) arba per “štucerį” padarytą magistralėje,dauguma mašinų jį turi(toks su"zolotnyku”
.
Reno- gavno Renix arba Siemens ipurskimas. Nezinau, kaip staigiai uzspaudus gaza gali sukilti slegis 0,5atm, jei didesnio nepalaiko kuro siurblys
Tai ir turejau minty- kadangi valdoma tik ipurskimo trukme, ipurskimo darbo teisingumas priklauso nuo slegio t.y. pakeitus slegi, ipurskimas kapitaliai sukvailiotu
npn> as gi sakiau kad nzn. O del duju sitemos kad uzsilenkia siurblys kai ora pumuoja tai esi labai neteisus. Jis kura per abratke pastoviai pompuoja o ne ora. Jei statiai duju iranga pas kokius iknarankius garazinius tai tikrai ora pumpuos jei pvz gerai dirbancioj firmoj BRC tai per abratke kura varo jis. Negirdejau kad siurbliai uzsilenktu kur statytos dujos buvo BRC. Mano audi praitai Brc dujas staciau, ir savininka pazystu tai sudo jis nei man nei kitiem dare.
jasna. tai gal tada ir gerai kad L jetronic. bet mn klausiams kyla dabar. jei kuro siurblys duos neteisinga slegi sistemai. nu kad ir 20% didesni, reiksiasi pro purkstukus eis daugiau benzo nei reikia? ar kompas pasikoreguos atidarymo laika? ar man ieskoti originalaus siurblio ar imti “nuo betko” m? nebus taip kad perdaug arba per mazai kuro duos siurblys i sistema? visgi nuo slegio priklauso.
Tai kam sakai. Ir taip mazai kur degalinese gali oro prisipust. O jei to kuro tiesiog NERA? Ka jis tada pumpuos?
Taigi tam slegio reguliatorius yra. Ir tik uz jo buna purkstukai, kurie gauna pastovu reikiama slegi.
Gal svarbu tik, kad slegio visad pakaktu. Paties ipurskimo tikslesnis voztuvas pertekliu numes, bet va nesancio jau neprikurs. Abejotina, kad ipurskimo valdymo blokas turetu numatytas kompensacijas 20% netikslumams, juk specifikacijose nurodomas kurkas tikslesnis voztuvu veikimas. Vidutines masinos (mano) siurblys turi pumpuoti 50 litru/val, reiskia turi nemaza atsarga. Is tiesu, didesne dalis nuteka atgal per siurblyje esanti redukcini voztuva (kaip ir alyvos siurblyje).
Arba aš kažko nežinau-arba tu kliedi Kuro siurbliuose nėra redukcinio vožtuvo,nes visas kuras paduodamas į purkštukų magistralę,o iš ten, jo pertėklius ,slėgio reguliatoriaus pagalba išleidžiamas į grįžtamajį kontūrą ir grįžta į benzo baką.Be to slėgio reguliatorius paprastai turi vaakuminę kamerą ,kurios pagalba,staigaiai paspaudus “gazą” slėgis truputį padidinamas-tuo pačiu pariebinamas mišinys.Apie kokį “stebūklą” čia kalbi
Jeigu slėgis sistemoj tik 1.0 atm.purkštukai ne “purkš” o “myš”
As cia vartau Renuskes remonto manuala Galeciau dabar pavartyti BMW, tik kazkur uzsimete
Gal ir durni tie prancuzai- raso siurblio isvystomas slegis 1,0+/-0,05bar, voztuvas tame pat korpuse irgi ikistas. Jauciu, prancuzisku masinu neapsiimi remontuoti?