koza roza
nu va viens prie vieno tik aisku be kozos. isvis galetu but istatymas kuris draustu tuos skudurinius salonus dariaus valgyt, isverciau ispyliau viska ant sedynes, sweiciu issisiepes
prObOngi fūra
ai ne cia netokia, ble dabar pazejau kad virsuj lovos nera atlenkiamos, o apacioje tai nx tokia maza nepatogi, tai cia gal ir vidus mazesnis biski
Kaip nekenciu as merso pavaru perjungejo, nu jau toks kvailas padarymas, geriau jau manualas, arba pilnas automatas.
Elven, pilnai pritariu. yra pas mus situ pilnais automatais, tai tikrai geriau. dabar ble vaziuoji i kalna, reik begi perjungti, ir pist per greit sankaba atleidai… tada kol tas kompas ten kazka klaidas pradeda mesti isvis nusimusi greiti ir vos ilipi i ta kalna. seip jei ta sistema greiciau veiktu, tai netokia ir butu bloga
hemarojus dar nelenda nuo tiek sedejimo?
Aha, vat butent kad ji “laginas” pavaras permest. Gaila su merso automatu neteko vaziuot, bet su volvos tai
Kosmoz nu matai ne visi dyrba fizinio lavinimo mokytojais.
Bbd ant kozos. visai nepraktiska. ir subene sunta, ir ziema kieta kaip perkunas, ir priziuret turi… veliura su plaunanciu siurbliu praejai ir ramu.
nei subiniai ant tu kozu karsta , nei teko salti. o jeigu priziurejimas su dregnu skuduru patemptu kokiu sudu yra ‘‘prieziura’’ tai ka zinau. slyvos salona veliurini iskruvino visa, tai as ****i ir skambinau ant tu skuduru, ant kozos nubraukei ir fsio
Domo-Kun kaip darbas ant furos? Ar daug nervu ar tiesiog ramiai dirbi savo darba ir tiek? Nes dabar dirbu distribucijoj, tai nervu daug sudeginu, kazkaip isivaizduoju, kad ant furos nera tiek nervu
Ka reik masinoj daryt, kad kraujais suterst salona? nu sperma tai suprantu…
helix, spuoga gilumini issispaude
Helix dok galva tau perpisiu ir paskui isodinsiu i auto, nieko nereiks daryt. visokiu nelaimiu gi gyvenime buna. Drakis nervu daug kol neipranti, turi toks bbd’ejas but ant visu problemu, nes cia jos niekad nesibaigia, o tada ir salti nervai pasidaro
Domo-Kun >>> o kas per problemos? Kur sugadini nervus? Nes as pvz savo darbe per diena turiu apie 20-30 stopu, kartais daugiau. Tai nuo pat ryto kovoju su laiku, ir jei pas klienta uztrunki daugiau nei 15min tai jau turi minti kaip reikalas. Plius kartais jei turiu privaciu tai tenka i tokius rajonus isukti tai jau tada nebe kas, milimetrofkem vazineji. Plius cia kalnai ir sniego daug (oslas, vairuoju 15 kartais 18 paleciu sunkvezimius). Kazkaip isivaizduoju,. kad vairuojant puspriekabe maziau problemu, na muitines, popierizmas gal kiek ir sudaro. Dar klausimas, ar noretum savo vairuotojo darba keisti i kita vairuotojo: distribucija? ar tai konteinerius tampyt?
Aiktusau…
Helix, siandien buvau jusu kraste. Tai papigam visko apsipirkau. Patinka ten man . Ypac mesa ir alkoholis.
problemos su fura, kurias veliau ignoruoji paprastos, kai vaziuoji i nezinoma vieta, ilendi i kokia dievo pamirsta siknaskyle(tiltas, posukis tarp namu). Kai tenka laika degint vokieciu autobame stovint kamsciuose kalnai ir t.t. nuleido rata, pradejo kompas durniuot, avarijos apibraizymai… na situs jau ignoravau
p.s. as vairavau pilna automata mersa, na nepasakyciau kad jis kazkoks stebuklingas butu, mieste nepamainomas daiktas, ale trasoj i kalna ir panasiai jau buvo sudetinga, begius meta nelaiku ir panasiai
dirbau as ir siuntom apie 3 metus tai galiu pasakyti, kad tiek tiek su fura tiek su pastu yra savu parkiu, patinka namie sedet, tada geriau jau siuntas veziot ir jei dar sugebi gali is sono pasidaryt neblogai(as ne apie vagima kuro) jei gali leist sau reise but 4 - 6 savaites, tada zinoma fura geriau