kokios pasekmes kai termostatas visalaik atsidares?

kokios pasekmes kai termostatas visalaik atsidares?

ar gali del to gesinet masina isilus varikliui? nes kol variklis saltas dirba noramaliai, o kai pakaista pradeda gest, nedirba ant laisvu apsuku? ir ar del to gali but kaltas termostatas? kokios galimos to pasekmes?

termostatas tikrai ne jei visada atidarytas tai masina leciau kaista temperatura pakyla tik stovint uzvesta masina, blogiau sildo peciukas. Jei pakaitus measina gesta reika ziuret kitur, elektros dali

Ogi velniai žino…seniems grabams tai px, o dėl modernesnių tai abejočiau…Jei kompas gauna sinalą kad trūksta temperatūros iki normos, jis riebins mišinį…liamda zondas ką tokiu atveju darys??? O gal ir jam trūks temperatūros normaliam darbui? Oi nžn, nesiimu spręst. Jei termostatas atdaras, tai stovint garaže vistiek galima sulaukt kad temperatūra pakiltų iki normos…Kaip tada , ar negryš viskas į normas?

na masiniukas naujesnis… Šypsena kai stovi, tai ilgiau padirba, bet kai avaziuoji, tai puses kilometro uztenka ir viskas po to gesta ant laisvu

Man tai, kad uzvedi masina viskas ok, po to pavaziuoji kokius 5 kilus ir masina pasiekia darbine temperatura ir paprasciausiai numirsta, tai pasirodo kompas buvo kaltas - teko keisti.

Kai auto buna neisilus ana labai tersia aplinka o ir varikliukui nesveika, mars termostatu keit!!!

Ant Opel vectra 2,0 dyzelio 1999metu, su nusprogusiu termostatu ,kaip pravaziuoji koki 10km ir neuzkaista tai eingine check uzsidega ir trauka dingsta

…ir katalizatoriui negerai…

variklis syla leciau o ziema isvis neuzsyla tai jis daug daugiau devisi, daug daugiau kuro naudoja, daug daugiau tersia aplinka taip kad labai nebrangu ir nesunku butu ji pasikeisti

sumažina kuro padavimą. taip, dėl visa ko Mirkttipo, įsikala avarinis režimas, kartais net toks, kad lygioj vietoj daugiau 55 neišspausi Cha cha

na jei nenori keisti termostato ir nori kad kaistu variklis normoj, tai su kartonu ar kokiu kitu velniu pridenk puse radiatoriaus ar daugiau gal net. skirtumas - akivaizdus. Kai buvo pas mus termostatas nusproges, kita idedi nauja is pardos - vel nusprogsta. Uzp.iso tos nesamones, pasalinom termostata ir kartonu prodengeme radiatoriu. masina sena.

kai man ant bmw m40 variklio buvo parejes termostatas variklio temperatura net ant stovincio auto nepakildavo daugiau nei per trecdali nei turetu, peciukas vos silde… vat ir bedos Šypsena

jo, vienam pazistamam buvo termostate skyle ishgrezta, kad neuzsidarytu, tai viskas buvo norma, tik, kad ziema budavo xaladilnikas. termostato pakeitimas kainuoja apie 40lt

O vat filosofinis klausimas - tai kaip gi nustatyti, ar variklis normaliai kaista ar nenormaliai ? Pvz. per kiek laiko vaziuojant miesto rezimu (pavaziuojam, pastovim, pavaziuojam) turi but pasiekiama darbine temperatura, sakykim esant 10 laipsniu shalcio ?

nu neduok dieve kad kompas butu nusproges Žliumbia, jau geriau termostatas

auto.delfi.lv/placis.php?marka=19&modelis=civic&cena=1& amp;cena2=1000000&op=search&type=1&noskrejiens=0&noskr ejiens2=10000000&gads=0&gads2=2010&order=datums&sec=5 ne prie temos bet tiesiog kokios masinu kainos latvijoj Šypsena

Jei per 5km neuzkaista tai skaityk kad jau kazkas nenormalu. Jei termostatas visa laika atsidares (dazniausiai), isvaziavus i trasa, turetu pradeti is karto temperatura kristi. Jei nekrinta, tai principe jokio skirtumo ar per 1km uzkaista ar per 5.

termostata geriau pasikeist ziema o tai jei atsidares pavargsi laukt kol sushils

nu pas mane buvo pragreztas termostatas ir silo kaip su geru tik stovint daugiau uzkacialindavo ir pecius silde ir taip variau puse ziemos ir visa vasara o masina silke be jokiu kompu ir liamdu Šypsena