kokia auto??
goflas
turejau, nepatiko
bura,rezk nuomone apie 6golpa,butent 1.6tdi.
FOR SALE
jei nori taupaus aparato, kaip tik tiks, tik gazo spyruokle reikia trigubai stipresne ir progresyvine pasikabint, o siaip: visiskai nevaziuojantis prietaisas, su belenkokiu brangiu islaikymu, jei NEnaujas zodziu prietaisas visiskai nevaziuojantis tik riedantis, yra veikeju bandanciu ji sukti, o sukasi jis lengvai, nes tik 84 eiga (atrodo) bet geria tada 8 litrus ir visviena taip pat uzsispyrusiai nevaziuoja, atsargiai myndant, i 3,8 lenda, tik neduok dieve susidurt su jo kuro aparaturos remontu
ties kuria vieta tas brangus islaikymas?
sugadinci purskiuka, suzinosi, nebent tai naujas aparatas, ant garantinio laikotarpio sprendziant is to, kad tai jau istorija, vadinasi toki galima isisgyti tik su skaidria praeitimi ir tai smarkoka rizika
kiek deveti purskalai kainuoja? maciau pilnas matoras 5klt
true Jei kankini ta 1.6 tdi - nichiera jis ne ekonomas. Su jo gazu, kaip ir su Tsi motorais ir moterim - švelniai ir lėtai
pilnas motoras 5 purskiuko be 1700 negausi, nustok svaigt, seno purskiuko, as dykai neimciau, turiu crafteriniu 15 vnt, gal reikia dovanu?
yra kas su 1,6 vazinejo su 7,5, dabar 3,5 vidurkiu taip pat sekmingai vaziuoja
ir kaip toki vidurki pasiekt? man gaunasi apie 5
i pamokas vairavimo uzsirasyk, as su 5 litrais vazineju 1,9, dsg, plytos forma, t.t.
,nesigauna man maziau
sau ir dar gali
, cia visi savi, suprasim
“yra kas su 1,6 vazinejo su 7,5, dabar 3,5 vidurkiu” tai kur paslaptis?
as tai zinau taip. nuvaziavus 800 km jau uzsidega lempa, kad ipilciau kuro. tai tiek. 1.9 mechanas, miesto 80 proc. vaziavimas normalus.
paslaptis, kad zmogas netiketai ismoko vaziuot po keliu paru europoje be sustojimo ir tai jam patiko